Ciia Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Kjøpte en universallader fordi jeg trengte lader til to forskjellige pcer. Egentlig så jeg for meg at det kunne være fare for dårlig kontakt med disse utskiftbare pluggene, men det er liksom ikke måte på. Kan ikke flytte litt på pcen uten at den slutter å lade. Problemet er jo da at jeg ikke kan bruke pcen uten batteriet i. Før kjørte jeg bare på strøm uten batteriet, fordi jeg bruker pcen så mye. Da slipper jeg å ødelegge batteriet med å lade det døgn ut og døgn inn. Så denne laderen gjør jo at batteriet mitt blir ubrukelig mye, mye fortere enn nødvendig. Lurer bare på om dette er holdbart for en lader som kostet 899,-? Noen flere som har universallader, skal de være sånn?
Gjest Nedfall Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Har du garantien, så bruker du den. Uansett vil kjøpsloven kunne gi deg oppbacking. Er det Clas Ohlsson greier.. ?
Hanne2 Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 (endret) 899,-? Du kunne kjøpe et nytt batteri og to forskjellige ladere... Kan den andre PCen lades? Er du sikker at laderen er problem? Kanskje det er pc? Jeg vet ikke hvilken PC du har, men her kan du se at du betalte for mye. P.S. Jeg har kjøpt en universallader for ca to mndr siden, men har ingen problemer... Endret 4. juni 2014 av Hanne2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå