Gjest green tea Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 (endret) denne tråden så er avlede som er meningen. men det skal høre litt samen med den som har skrevet opp for be deg. jeg savner å gå på kaffe hva med deg. Endret 25. april 2010 av green tea
Gjest green tea Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 nor jeg vil at noen skal avlede da gidder en ikke. men nor det ikke er menige da prøver folk for hare livet.
Gjest Invicta Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 nor jeg vil at noen skal avlede da gidder en ikke. men nor det ikke er menige da prøver folk for hare livet. Jeg lo litt da jeg leste dette og så smileyen Jeg ser hva du mener, du hinter til at dine andre tråder avspores? Jeg synes ikke noe om avsporing heller, men denne leken slo nok ikke an
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 For på kafèen har de så gode boller
Gjest green tea Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 jeg lagde noen kjempe gode boller i går.
Djungelvrål Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 nor jeg vil at noen skal avlede da gidder en ikke. men nor det ikke er menige da prøver folk for hare livet. Hva er det du mener i disse to innleggene? Skjønte det ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå