Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Hei Jeg er en singel gutt som lurer på om noen har noen gode tips til hvordan man kan få en sinnsykt deilig orgasme. Føler meg litt ensom og ligger alene her på sofaen...Håper noen har noen gode svar/tips til meg.
Gjest jensgutt21 Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Helst burde du ha en dame å ha sex med, ei som kunne gi deg orgasmer som får deg til å gå fra vettet. Ei som virkelig kan tilfredsstille en gutt til det hinnsidige:) Du må være eksprimentell, prøve ut ting, holde igjen orgasmen leeeenge, når orgasmen først kommer, blir det sinnsykt eksplosivt! Holder du på lenge nok, kniper igjen å stopper orgasmen, kan du lære å få orgasme uten at sæden spruter! Dette er sykt digg og du blir ikke slapp og kan få orgasme på nytt nesten med en gang:) Du kan prøve ut analplug / dildo, massasje av prostata, dette gir bare helt sinnsyke orgasmer, jeg bare digger prostataorgasmer, mister helt pusten og har besvimt av nytelsen dette gir.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå