Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Om åtte uker er det vår tur til å gifte oss. Bryllupet har vært planlagt i lang tid da, det ble utsatt pga baby i magen... Nå som det nærmer seg sitter jeg her med følelsen av at dette bryllupet blir akkurat som alle andre bryllup... Kirke, lokale, kjole, kokk osv er bestilt og det er lite å gjør med det, men hva kan man gjøre i et ellers vanlig tradisjonelt norsk bryllup for at det skal bli litt annerledes enn "alle andre" bryllup?? Jeg er jo fullstendig klar over at for oss kommer det jo til å bli en helt spesiell dag uansett, men hva kan vi gjøre for at gjestene trekker på smilebåndet og tenker "He he, det var en morsom vri..."?? Er takknemlig for ideer... Tror jeg har begynt å kjenne litt på dette da to par i vår umiddelbare omkrets nylig har gått fra hverandre, og jeg vil gi disse muligheten til å fokusere på det vi gjør som er litt annerledes, fremfor at bryllupet vårt bringer frem minnene fra deres egen dag da "alt" er likt... :gjeiper:
Gjest Blondie65 Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Og hvorfor skal ditt bryllupp være anderledes? Hvis du er en person som liker tradisjoner og har valgt et bryllupp i tradisjonell stil hvorfor skal du nå få kalde føtter? Mitt beste råd er å ta det helt med ro, vær deg selv, slapp av. Bryllupp er stort sett ganske så kjedelige greier og ofte er det sammensetningen av personene som kommer i brylluppet som gjør utslaget. Jeg har vært i en del bryllupp opp igjennom og kan vel oppsummere det i korte trekk: Maten var god, bruden var vakker, presten var kjedelig, det var en morsom tale og 13 kjedelige, sangene humpet på rimet, det var pent pyntet, de gikk tom for gin og vodka lenge før festen var over, men alle var egentlig enig om at det var en fin kveld. Noen få ganger var det sånn at brudefolket stresset for mye og det ble for stramme rammer (3 danser, selskapslek, 3 danser, selskapslek, 3 danser, selskapslek, 3 danser, selskapslek ...). Vær stolt av at det er du som skal gifte deg og at det blir din fest ut fra dine valg og slutt å stresse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå