Gjest Gjest Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Hei! Kjæresten min flyttet til ny by for noen mnd siden (der jeg bor), og det begynner å bli litt kritisk...Jeg har jo fullt liv her med skole og trening etc, men har fremdeles mye tid til han. Allikevel føler jeg at han begynner å bli ganske så deppa:( Han er inne i leiligheten hele dagen, har ingen hobbyer etc, og dette er ikke en sunn situasjon verken for han eller meg. Han pendler mye, så han kan ikke melde seg inn i treningsklubber der man må møte opp hver uke f.eks. Er det noen som har ideer til hvordan han kan få litt mer futt inn i livet sitt? Noen menn som har noen morsomme hobbyer eller liknende?
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Ta han med på en fjelltur i telt en helg Bare dere to, så kan dere prate sammen om ting
Gjest nobilian Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 Hei! Kjæresten min flyttet til ny by for noen mnd siden (der jeg bor), og det begynner å bli litt kritisk...Jeg har jo fullt liv her med skole og trening etc, men har fremdeles mye tid til han. Allikevel føler jeg at han begynner å bli ganske så deppa:( Han er inne i leiligheten hele dagen, har ingen hobbyer etc, og dette er ikke en sunn situasjon verken for han eller meg. Han pendler mye, så han kan ikke melde seg inn i treningsklubber der man må møte opp hver uke f.eks. Er det noen som har ideer til hvordan han kan få litt mer futt inn i livet sitt? Noen menn som har noen morsomme hobbyer eller liknende? *** Ikke en mulighet å få tilsvarende jobb der dere bor? Har ihvertfall alltid vært mitt første skritt på nytt sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå