Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå den stolte eier av en GHD styler:)

tidligere har jeg sett en video der en frisør viser ulike teknikker med bruk av styler for å lage krøller eller bølger. Noen som vet hvor jeg finner denne? Trodde kanskje det var her på KG...

Og, hvilke produkt mener dere er best å bruke i håret når jeg skal glatte det? Frisøren min mente det var nok å bruke den small talk fra bed head. Jeg bruker den for å få volum. hun sa at de fleste hårprodukter idag er varmebeskyttende og at det ikke var nødvendig med eget prdokt. Enig i det?

vil en spray gjøre håret enda mere glansfult og mer holdbar effekt?

Og hva bør jeg bruke dersom jeg skal lage krøller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener min mote på vg.no har hatt en slik video. hvis ikke finner du garantert noe på youtube :)

Skrevet (endret)

Jeg fikk med en dvd med videoer av ulike teknikker sammen med min styler, men du finner det samme også på hjemmesiden til GHD: http://www.ghdhair.com/hairstyles-guide/styling-videos

Jeg bruker Sexy straight hair både til å rette ut og krølle med min GHD. Den gir hold og beskytter, og fungerer bra både til rett hår og bølger/krøller. :)

Endret av Grønt blad
Skrevet

Dersom det ikke står i beskrivelsen av produktet at det er varmebeskyttende ville jeg brukt et eget produkt til det. Jeg bruker ghd sin varmebeskyttende spray, den er super! :)

Skrevet

Hei!

Fulgte med en dvd med min GHD også :jepp:

Jeg ble anbefalt Kms California Flat Out Straightening Creme fordi jeg har en del krøller og den er varmebeskyttende, men syns GHD Thermal Protector gir mye mer glans til håret, det føles mykere og man kjenner ikke at man har produktet i håret. KMS sin tok mye av volumet i håret (ihvertfall i mitt) :)

Skrevet

Dersom det ikke står i beskrivelsen av produktet at det er varmebeskyttende ville jeg brukt et eget produkt til det. Jeg bruker ghd sin varmebeskyttende spray, den er super! :)

Er det disse feks?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...