Gjest sir Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Hei. Jeg tok kjæresen på fersken i å være utro for noen dager siden, han hånte meg når jeg gråt og var veldig ufin. Også forsvant han i noen dager uten en lyd og kom hjem i natt. Nå sitter han bare foran tv'en og sier ingenting til meg. Det er selvfølgelig slutt, men hvordan kan han sitte der sånn? Han er ikke det minste lei seg og bryr seg ikke om hva han har gjort mot meg. Hva skal jeg si/gjøre? Det gjør så vondt når en man har vært glad i og vært sammen med hver dag i en lang periode bare behandler meg på en så likegyldig måte.
ism85 Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 vær glad du er kvitt psykopaten tenker nå jeg, kanskje ikke like lett for deg å se det sånn men. Og hvorfor er han der? kast ham ut eller stikk selv om du ikke har mulighet til å kaste ham ut!
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 Hei. Jeg tok kjæresen på fersken i å være utro for noen dager siden, han hånte meg når jeg gråt og var veldig ufin. Også forsvant han i noen dager uten en lyd og kom hjem i natt. Nå sitter han bare foran tv'en og sier ingenting til meg. Det er selvfølgelig slutt, men hvordan kan han sitte der sånn? Han er ikke det minste lei seg og bryr seg ikke om hva han har gjort mot meg. Hva skal jeg si/gjøre? Det gjør så vondt når en man har vært glad i og vært sammen med hver dag i en lang periode bare behandler meg på en så likegyldig måte. Er det ikke et klart tegn til deg da? Han er en drittsekk. Han er sur fordi han ble avslørt. Du fortjener bedre!
Dyregod Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Uff, stakkars deg Han er en fryktelig idiot som ikke viser samvittighet eller anger, vær glad du slipper å se trynet hans igjen! Jeg syns du bør heve hodet, si til han at han kan komme seg ut NÅ og du vil ikke se han igjen. Prøv å vær sterk og vis at du er bedre enn han. Tror det er det beste. Selvom man helst vil ta kveletak og sparke han i ballene... Skjønner at dette er veldig vondt for deg nå, men prøv å se det positive i det, du slipper å bruke mer tid på den idioten og kan se fremover og møte noen som faktisk bryr seg og setter pris på deg! Det er viktig at du tenker på deg selv nå, vær mye ute med venner og vær sosial! Tren mye, så får du ut aggresjon og føler deg mye bedre med deg selv.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 For en BÆSJ han er. Hællemåne, kom deg bort fra han, virker ikke helt god.
Gjest nobilian Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 Hei. Jeg tok kjæresen på fersken i å være utro for noen dager siden, han hånte meg når jeg gråt og var veldig ufin. Også forsvant han i noen dager uten en lyd og kom hjem i natt. Nå sitter han bare foran tv'en og sier ingenting til meg. Det er selvfølgelig slutt, men hvordan kan han sitte der sånn? Han er ikke det minste lei seg og bryr seg ikke om hva han har gjort mot meg. Hva skal jeg si/gjøre? Det gjør så vondt når en man har vært glad i og vært sammen med hver dag i en lang periode bare behandler meg på en så likegyldig måte. *** Hvem av dere bor der? Han bare sitter der? Han eller du skal jo ut?
Beauté Skrevet 25. april 2010 #7 Skrevet 25. april 2010 Du kan være glad du tok han NÅ og ikke senere. Men som nobilian sier, så må jo en av dere ut. Om det er han så må jo du si ifra.
tuji Skrevet 25. april 2010 #8 Skrevet 25. april 2010 Pakk kofferten hans. Han virker ikke som han bryr seg om deg.
Gjest LonelyAngel Skrevet 25. april 2010 #9 Skrevet 25. april 2010 Denne mannen er en psykopat som prøver å bagatellisere det han har gjort mot deg. Pakk sakene og forsvinn. Ikke bruk et sekund mer på driten.
Jade Skrevet 25. april 2010 #10 Skrevet 25. april 2010 Om han er psykopat eller ikke, spiller ingen rolle! Skulle hun liksom tilgi han hvis han kunne dokumentere at han ikke er psykopat? Hun skal være glad for at det er slutt, og komme seg ut, eller sparke han ut!
Gjest lolita___ Skrevet 25. april 2010 #11 Skrevet 25. april 2010 Og du orker å sitte der å se på det stygge horebukk trynet.Nå vet jeg ikke hve som eier stedet dere bor i.Men flytt ut,eller kast dritten ut.Jeg skjønner ikke at du klarer å være der med han etter det han har gjort...
Papaya84 Skrevet 25. april 2010 #12 Skrevet 25. april 2010 Hei. Jeg tok kjæresen på fersken i å være utro for noen dager siden, han hånte meg når jeg gråt og var veldig ufin. Også forsvant han i noen dager uten en lyd og kom hjem i natt. Nå sitter han bare foran tv'en og sier ingenting til meg. Det er selvfølgelig slutt, men hvordan kan han sitte der sånn? Han er ikke det minste lei seg og bryr seg ikke om hva han har gjort mot meg. Hva skal jeg si/gjøre? Det gjør så vondt når en man har vært glad i og vært sammen med hver dag i en lang periode bare behandler meg på en så likegyldig måte. Å nei å nei:( uff du har det nok ikke lett nå. Men den oppførselen hans kan ikke tolereres! Er enig med de over, kom deg langt vekk i fra han. Det tar ikke så veldig lang tid før du ser at livet ditt er mye bedre uten han!! Lykke til, håper alt går bra med deg!
Gjest Dainty Skrevet 25. april 2010 #13 Skrevet 25. april 2010 Kall meg gjerne følelsesløs, men slikt skjer når kvinner til stadighet insisterer på å bli sammen med bad boys. Med mindre denne mannen faktisk har vært en god kjæreste frem til denne hendelsen (hvilket jeg tviler på..) - da kan han jo nærmest virke psykopatisk.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #14 Skrevet 25. april 2010 Jeg fikk også inntrykket av at denne fyren har trekkene til en sosiopat.
Gjest yojo Skrevet 25. april 2010 #15 Skrevet 25. april 2010 Jeg fikk også inntrykket av at denne fyren har trekkene til en sosiopat. Jeg også...
Gjest gjestikveld Skrevet 25. april 2010 #16 Skrevet 25. april 2010 Hei du! Jeg vet litt om hvordan du har det, da jeg har vært i en liknende situasjon. Jeg vil råde deg til følgende: samle ALT du har inne i deg av styrke, gjør det så hard og kald du klarer, pakk tingene dine og stikk. Om det er hans kåk, flytt ut og ta med hver miste ting du har tatt med dit. Om det er din kåk, få ham til å stikke - og alle tingene han ikke tar med som er sine, kast de. Sørg for å ikke ha noe av hans ting igjen, de har bare dårlig karma. Finn deg en aktivitet som gjør at du har noe å gjøre mye av tiden, eller driv med en hobby du allerede har. Om du kommer til å tenke på ham, sett på deg "det kalde skallet" og minn deg på hvor jævlig han behandla deg. Om du sier til deg selv mange nok ganger at du har det bedre uten ham, vil du til slutt være overbevist om det, og før du vet ordet av det er du over ham og nyter livet ditt uten ham. You go girl!
waco Skrevet 25. april 2010 #17 Skrevet 25. april 2010 Hva mener du med at du tok ham på fersken? Så du ham knulle en annen jente, eller er det slik at du føler at du kan komme med anklagelser basert på mistankelser, og derfor tier han heller stille?
Kristin Skrevet 25. april 2010 #18 Skrevet 25. april 2010 Tråden er ryffet i hht Reglene Kristin - Mod
Gjest nobilian Skrevet 25. april 2010 #19 Skrevet 25. april 2010 Kall meg gjerne følelsesløs, men slikt skjer når kvinner til stadighet insisterer på å bli sammen med bad boys. Med mindre denne mannen faktisk har vært en god kjæreste frem til denne hendelsen (hvilket jeg tviler på..) - da kan han jo nærmest virke psykopatisk. *** Eller ute av stand til å håndtere konflikter, noe som er noe ganske annet. Til Jade: Ingen har vært uenig i at han skal ut.
Jade Skrevet 25. april 2010 #20 Skrevet 25. april 2010 Nei, men å krangle om han er psykopat eller ikke er helt unødvendig! Det gjør ingen forskjell noen som helst vei om han skulle være det eller ikke! Det var kun det som var poenget mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå