Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Hei! Jeg har i lengre tid vært helt mørk i håret. (Jeg har naturlig mørkebrunt hår, men farger det en nyeanse mørkere). Nå er våren/sommeren på trappene, og jeg har lyst til å bli litt lysere. Jeg har tidligere vært helt blond, men det er ikke det jeg er ute etter. Jeg er ikke fan av synlige striper, men hvordan er det mulig å bli lysere når jeg er så mørk? Tok avfarginger når jeg skulle bli blond, men er ikke te etter å bli så lys nå.. Alt skal selvfølgelig gjøres hos frisør, men tenkte det var greit å høre om deres erfaringer
magic-lulu Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 jeg ville anbefalt deg en slags aske farge til å begynne med da, om du skal ha det naturlig blondt. Det har dem hos frisørn...så er nok bare til å ta deg en tur innom frisørsalongen;) lykke til:)
Gjest SmallTalk Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 jeg ville anbefalt deg en slags aske farge til å begynne med da, om du skal ha det naturlig blondt. Det har dem hos frisørn...så er nok bare til å ta deg en tur innom frisørsalongen;) lykke til:) Aske er kun å anbefale dersom man kler kalde farger. TS sa ikke noe om hva slags fargetone hun har. TS: Stikk innom en frisør og spør om tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå