Gå til innhold

Hvor lenge "dater" man før man event. er ett par?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tilbringet de siste 3 mnd med en fyr. Vi oppfører oss som ett par, men er det ikke.

Hvor lang tid tar det før man vet hva man vil med en annen person?

Det varierer sikkert fra person til person, men...

Noe bør man vel vite etter å ha kjent hverandre i tre mnd, eller er det for kort tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tilbringet de siste 3 mnd med en fyr. Vi oppfører oss som ett par, men er det ikke.

Hvor lang tid tar det før man vet hva man vil med en annen person?

Det varierer sikkert fra person til person, men...

Noe bør man vel vite etter å ha kjent hverandre i tre mnd, eller er det for kort tid?

Ferien er litt kritisk. Hvis han tar med deg da, så er dere ett par, og hvis det blir stor krangling, så kommer dere enslige hjem igjen. Blir det stor lykke, så er sannsynligheten høy for at dere ønsker å fortsette i lang tid, kanskje til døden.

Skrevet

Ferien er litt kritisk. Hvis han tar med deg da, så er dere ett par, og hvis det blir stor krangling, så kommer dere enslige hjem igjen. Blir det stor lykke, så er sannsynligheten høy for at dere ønsker å fortsette i lang tid, kanskje til døden.

Så jeg må bare vente å se hva som skjer i sommer lissom?

Skrevet

Så jeg må bare vente å se hva som skjer i sommer lissom?

Jeg er enig i at du kan snakke med han. Det jeg mener er at når ferien er over så har dere passert ett stort landemerke, og har bedre oversikt.

Skrevet

Har snakket med han. Eneste jeg får ut av han er at han vil bli bedre kjent. Ting dukker opp mens man blir kjent.. !?

Og at ting tar tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...