Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Så litt på top model, tror det var i fjor, der en person sa til jentene i programmet at armhuler ikke var noe sexy eller noe og at man ikke skulle vise de frem. Men jeg ser jo stadig nakenmodeller på internett, både proffe og mindre proffe som viser armhulene, gjerne i en stilling der de står med armene bak hodet. Noe som også nesten virker som en standard og populær stilling å bli tatt bilder i da jeg ser det ekstremt ofte. Men hvorfor det hvis armhuler ikke burde vises frem? Vet ikke hvem som sa det, men tror hun var i modelbransjen eller noe. Så skulle jo tro hun hadde peiling.
Kamikatze Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 (endret) Vel, enkelte jenter har satt pris på visse deler av meg i bestemte situasjoner, men foretrekker meg påkledd ellers... Nakentuppene viser ikke armhuler fordi armhuler er sexy, men fordi de i denne sammenhengen er nakne, og derfor ikke behøver å virke påkledd. Det er ikke sånn at armhuler i seg selv er usexy. De er mer nøytral, kan man si. Og poseringen er der for å gjøre dem slankere, smekrere, strekke ut valker som er mer usexy enn en armhule. Nakenmodeller poserer for å gi menn en harding, som tømmer hjernen for blod, og gjør dem til viljeløse offer for de som selger blader. Klesmodeller derimot skal selge klær til kvinner, og skal appelere til et helt annet publikum. Det blir som å sammenlikne ponni med belgisk bryggerihest. De er begge utmerket til sitt bruk. Forestiller meg at en modell fremstår for en ordinær heteroseksuell kvinnelig klesskjøper som like uinteressant som menneske som en hvilkensomhelst kvinne som jeg er uinteressert i å ligge meg vil virke på meg. Da er ikke jeg interessert i blottede svettekjertler, eller enda verre at de sørger for fritt innsyn både oppe og nede. Det blir bare ekkelt og patetisk. Vi ønsker fremmede påkledte. Og dette er forskjellen mellom de som selger klær og de som selger sex. Endret 25. april 2010 av Kamikatze
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå