Gå til innhold

Er jeg kanskje over eksen?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Kanskje litt teit å skrive til et forum om dette, men lurer på hva andre mener/kanskje har følt i situasjoner som ligner..

Jeg gjør en lang historie kort; jeg har lenge trodd at jeg ikke var over eksen. Det ble slutt for snart 8 mnd siden, og for all del, jeg har ikke vært hjemme og grint siden da. :P har hatt det veldig bra egentlig, men alltid hatt en gnagende følelse der.. tror jeg. Uansett var det et vanskelig brudd, og jeg var veldig lei meg.

Saken er, at når vi IKKE treffes, og jeg hører rykter om ham og noen andre, har jeg tenkt "faen, faen, faen" og fått hjertebank til tusen. Trodd at jeg ville dø osv. Tuller ikke :ler:

MEN, når jeg faktisk SER ham, eller ham og andre jenter, så.. kjenner jeg ingenting. Jeg får ikke lyst til å grine, jeg får ikke hjertebank.. ingenting. Senest i kveld var jeg på samme fest med ham og ei jente jeg tror han har noe på gang med (tilfeldig altså, jeg ante ikke at han kom til å dra dit før han var der. Felles venner osv.) Jeg kom veldig godt overens med jenta (jeg har det med å komme overens med "damene" til eksen.. :ler:) og, vel.. når vi skulle ut, gikk de hånd i hånd. Og jeg kjente med hånda på hjertet INGENTING. Jeg ville ikke grave meg ned, slå til noen av dem eller grine. Syns omtrent de var søte sammen. :P

Poenget er.. tror dere jeg er over ham? Ganske mye, iallefall? I og med at jeg TROR jeg kommer til å "dø" når jeg IKKE ser ham, og hører rykter om damer, men når det faktisk SKJER, gjør det meg ingenting..

Usammenhengende, men må bare spørre. Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite øyeblikk, så skal jeg se inn i spåkula mi...

....

hmmmm... ja! du er over han!

Og hva har du tenkt å gjøre nå når du har fått svar?

:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Godt spørsmål.. være glad? :ler:

Vet det er teit å spørre om, men jeg har gått rundt og forvirra meg selv lenge nå, så jeg måtte nesten bare lage en tråd. Hehe.

Takk for svar, er deilig å føle at man har kommet seg videre!

Skrevet

Ja det er en fantastisk befriende følelse, for kjærlighetssorg er det vondeste som fins. Det er jo lørdag - du skulle vært ute på byen og danset og kost deg i natt! :D

Skrevet (endret)

Gratulerer, tror nok du har kommet deg et godt stykke videre ja. Deilig følelse!

Endret av Fnisu
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja det er en fantastisk befriende følelse, for kjærlighetssorg er det vondeste som fins. Det er jo lørdag - du skulle vært ute på byen og danset og kost deg i natt! :D

Hehe, jeg var det! :D Litt tidlig kveld bare, var søvnig etter lite søvn i 3 netter ;)

Satser på å kose meg masse og ha mye moro fremover! Hvem trenger mannfolk liksom? :Hehe:

Fnisu: Tusen takk! Ja, herlig følelse. Håper bare den varer. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...