Gå til innhold

Kjøpefest! (strawberrynet)

Anbefalte innlegg

Gjest can`t stop
Skrevet

Jeg er hekta på dyr sminke. :o

Skulle aldri gått inn på Strawberrynet; kontoen min er jo tom før jeg vet ordet av det!

Må ha ditt, må ha datt, og plutselig sitter jeg igjen med ganske lite penger på konto.

Jeg har ikke råd til å fortsette sånn! Noen råd?

Klarer ikke å slette siden fra favoritter, for den ER en favoritt... :lol: Og produktene er jo rånebra.

Studentøkonomi er bånn! :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rånebra??

Bare ikke gå inn på www.lookfantastic.com

Skrevet
Rånebra??

Bare ikke gå inn på www.lookfantastic.com

:ler: Midnattsol er ond.

Skrevet

Kvinneguiden blir i disse dager partnerside med Strawberrynet - kanskje fører det til at dere kan handle direkte gjennom Kg om en stund :-)

Skrevet
Kvinneguiden blir i disse dager partnerside med Strawberrynet - kanskje fører det til at dere kan handle direkte gjennom Kg om en stund :-)

Hva innebærer egentlig dette?

Skrevet

Vi har ikke detaljene på plass enda, men kanskje kan KG om en stund tilby en minibutikk med Strawberrynets utvalg..

Ikke alt er klart enda.

Skrevet

Jeg uttrykker meg kanskje ikke så klart... :-?

Jeg lurer på om vi får noen konkrete fordeler? Bortsett fra å handle fra en norsk bedrift? Billigere blir det neppe, og de sender vel fraktfritt, så der sparer vi vel heller ingenting?

(Ikke ment som noen kritikk altså, jeg bare lurer! :) )

Skrevet

Betyr det at vi kan handle til samme pris og betingelser, men ikke lenger holde oss innenfor tollgrensen på kr 200?

Hvis ikke kan vi vel like godt handle direkte fra strawberrynet selv?

Ok - Gry, du sa at ikke alle detaljer var klar, måtte bare lufte dette likevell.

Skrevet

Det betyr i alle fall at KG tjener litt penger til driften på hvert salg - og det er jo fint...synes jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...