Gå til innhold

Skal jeg fortelle om utroskapet mitt ved bruddet?


Lindinja

Anbefalte innlegg

Hei. Kanskje det er et litt barnslig spørsmål, men... tja...

Har tenkt en stund på å gjøre det slutt med typen pga hans spilleavhengighet, konstante nedturer og dårlig humør, og at han velger å bruke fritiden sin på xboxen i stedet for meg. Lite interesse om meg i det siste egentlig. Vi har vært sammen i tre år og har hatt mange ups and downs i forholdet vårt... og det er jo noe som tiltrekker meg fortsatt (seksuelt?) :O

Men... I dag tok jeg opp det spillegreia og surheten hans, men fikk bare kjeft tilbake... Og det morsomste av alt var at han sa: "Sånt som jeg ser det nå, dette varer ikke lenge." Ok, kjære deg tenkte jeg... Er det fordi jeg sier ifra eller hva? Greit, det er lov å være i dårlig humør, men ikke flere uker på rad da... tenker jeg..

Sånt som jeg ser det nå (:P), gjør jeg det slutt. Men... hvor smart er det å nevne utroskapet mitt som fant sted for ett år siden og varte i 3 måneder??? Det er noe med å ta hevn, vise at... hvis ikke han vil ha meg, så noen andre gjør det. Ja, jeg er såret... men... nok er nok. Brrr...

Er det noen smarte folk der ute??? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik jeg ser det er det bare å komme seg unna for du kan ikke være mye glad i denne mannen. Å hevne seg på det viset høres utrolig barnslig ut.

Hva om han er deprimert? Siden han spiller og ikke bryr seg om noe? Uansett, han er tydeligvis ikke nok interessert i deg, og det å tråkke ned på hans manndom ved å avsløre ditt utroskap er bare lavmål! Finn deg en som passer bedre for deg og gir det hva du trenger. Det klarer du sikkert uten å måtte såre han, samt gi han mistillit til alle damer fremover. IKKE alle damer er utroe, men kanskje du får han til å tro det.. særlig om han har opplevd dette før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Invicta

Du bør gå fra ham ja. Uten å fortelle om ditt utroskap. Det er et år siden, det er ingen vits i å si noe. Du ville uansett bare gjort det for hevn. Og gi deg en følelse av kontroll kanskje? Han fortjener bedre enn det, uansett hvor sur og fraværende han er. Kanskje det er på grunn av deg han er sur? Du virker ikke så veldig voksen med det du skriver her. Beklager. Gå fra ham nå så får dere det bedre begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men at det går an å være så deprimert i så lang tid. Samtidig som han har en kompis gud vet hva de driver med sammen, som får han til å le, smile og til og med dra ut på byen for å ta en pils.

Men du har jo rett, det er jo lavmålt, utrolig barnslig å fortelle om dette nå. :(

:kjefte: Er bare sint, såret og lei meg. Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fortjener det bedre??? Hmm.. hva med meg da??? jeg fortjener det mye bedre jeg også, bare at det er vanskelig å gå videre, selv om vi sliter...

og det var nok en grunn til at jeg var utro, kanskje det samme spilleavhengighet??? fraværende som du sier??? det er ikke unnskyldning for min del, men... ja kanskje det er som du sier.. har lyst til å få kontroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo derfor du burde gå, fordi både du og han fortjener bedre.

Jeg har hatt det akkurat sånn i 3 år så jeg vet hva det er snakk om. Jeg kan nok skrive under på at det ikke bli bedre heller. Sjelden folk endrer seg, og han viser jo ingen vilje til det heller.

Du burde gå videre, det der gir deg ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Invicta

Han fortjener det bedre??? Hmm.. hva med meg da??? jeg fortjener det mye bedre jeg også, bare at det er vanskelig å gå videre, selv om vi sliter...

og det var nok en grunn til at jeg var utro, kanskje det samme spilleavhengighet??? fraværende som du sier??? det er ikke unnskyldning for min del, men... ja kanskje det er som du sier.. har lyst til å få kontroll

Hvis han driver deg til å være utro, så fortjener du selvsagt noe annet, men at han er spillavhengig er ingen unnskyldning for å være utro. Men ja, det beste for dere begge er nok å gå hver deres vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er i et forhold som du vil ut av, så er det jo bare å gå, da? Hvis det eneste du liker med mannen din, er sex, så finnes det sikkert mange andre kandidater for det der ute.

Jeg skjønner ikke helt poenget med at du skal fortelle om et gammalt forhold som du har hatt. Jeg skjønner egentlig ikke at du involverer deg med andre menn over tid mens du fortsetter å være i dette forholdet som du ikke vil ha. Jeg for min del, ville foretrekke at dama gikk, enn at hun hadde seg på bak min rygg fordi hun ikke respekterte meg som person. Mannen din liker nok ikke å bli kritisert for sin spilleavhengighet, kanskje fordi han innerst inne vet at han har et problem der, og ikke mestrer det. De fleste som har et avhengighetsproblem, har en fase av benektelse, da de ikke vil innrømme at de har vansker, og fremhever det positive med misbruket, samt benekter at det er et misbruk. Sånn sett spiller det liten rolle om det er alkohol, pengespill eller xbox.

Men så kunne det jo være at du egentlig liker din mann, og at problemet i forholdet deres er at han har et avhengighetsproblem, og da får man prøve å snakke om det. Så istedet for å gå bak ryggen hans, kan du jo vurdere å fortelle ham at du ikke opplever at dere har et forhold når tiden hans brukes i sin egen verden, og du ikke ser noe til ham.

Så, om du er moden for å gå, så går du, og lar den gamle affæren ligge. Vil du fortsette, så har dere noe å snakke om, men den samtalen kan du ikke åpen med å si at du hadde en affære med en annen mann for et år siden. Det sier seg selv at alt du sier etter det, bare blir oppfattet i verste mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er nok klar for å gå fra han.. SNAREST... og vi har snakket om dette før, han vet hvordan jeg føler, og hva han kan gjøre eller ikke gjøre for å forandre på det, men.. ingen forandringer... :(

Selv om det er utrolig vondt å innse alt dere skriver om, tusen tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

hæ???Hallo???? Hun har vært utro og dere diskuterer hans atferd???? lindinja, du er ikke i en posisjon til å kunne klage på andre din tøs! fortell han at du har vært utro og la han få slå opp. han vet hvordan DU føler???? Har du tenkt på hvordan HAN føler?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som dette forholdet er liv laga lenger, og det beste er kanskje om dere setter sluttstrek før dere kommer så langt at dere begynner å bli styggere mot hverandre enn dere har godt av, begge to.

La den utroskapshistorien ligge, ihvertfall hvis eneste motivet for å fortelle det er å skade han mest mulig. Det ganger ingen av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som driver deg til å være utro. Du har selv ansvar for å holde deg på matta så lenge du er i et forhold. Har du det dumt i forholdet, så gjør du det slutt, hvis det ikke går an å fikse. Hvis du bare MÅ ligge med andre, så gjør du det også slutt!

Hvis du ikke ønsker å være sammen med han lengre, så dumper du han, uten å fortelle om utroskapen. Det trenger du kun å fortelle han, hvis du ønsker å fortsette forholdet, slik at HAN kan vurdere om han ønsker å være i et slikt forhold. At han spiller mye, og er mye sur mot deg er helt irrelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du (TS) fortjener bedre?

Du fortjener vel strengt tatt ikke mer enn en mann som er utro og ligger med andre kvinner. Kom ikke her å påstå at han drev deg til utroskap. Det er ansvarsfraskrivning og en uholdbar unnskyldning. DU var utro. Han fortjener bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Syrin_Ulven

Om du (TS) fortjener bedre?

Du fortjener vel strengt tatt ikke mer enn en mann som er utro og ligger med andre kvinner. Kom ikke her å påstå at han drev deg til utroskap. Det er ansvarsfraskrivning og en uholdbar unnskyldning. DU var utro. Han fortjener bedre.

:Nikke:

Jævla tøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kanskje det er et litt barnslig spørsmål, men... tja...

Har tenkt en stund på å gjøre det slutt med typen pga hans spilleavhengighet, konstante nedturer og dårlig humør, og at han velger å bruke fritiden sin på xboxen i stedet for meg. Lite interesse om meg i det siste egentlig. Vi har vært sammen i tre år og har hatt mange ups and downs i forholdet vårt... og det er jo noe som tiltrekker meg fortsatt (seksuelt?) :O

Men... I dag tok jeg opp det spillegreia og surheten hans, men fikk bare kjeft tilbake... Og det morsomste av alt var at han sa: "Sånt som jeg ser det nå, dette varer ikke lenge." Ok, kjære deg tenkte jeg... Er det fordi jeg sier ifra eller hva? Greit, det er lov å være i dårlig humør, men ikke flere uker på rad da... tenker jeg..

Sånt som jeg ser det nå (:P), gjør jeg det slutt. Men... hvor smart er det å nevne utroskapet mitt som fant sted for ett år siden og varte i 3 måneder??? Det er noe med å ta hevn, vise at... hvis ikke han vil ha meg, så noen andre gjør det. Ja, jeg er såret... men... nok er nok. Brrr...

Er det noen smarte folk der ute??? ;)

Som ung jente skal du være veldig lite attraktiv før du må bevise din attraktivitet på den måten. Alle jenter over 2 på den berømmelige 1-10-skalaen vil kunne gå ut og få sex med drøssevis av menn langt over sitt nivå når som helst. Det vet alle menn, helt sikkert også kjæresten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bla ba bla... menn forsvarer menn.. og bitre damer selvfølgelig... er ikke FOR utroskapet selv heller, men vær ærlig.. alle har lyst på opmerksomhet, flørt... alle som en ser7har sett på andre damer eller menn selv om man er gift... jeg har prøvd lenge å være omtenksom, støttende og tålmodig i hans tunge perioden, men nok er nok...

har roet meg ned, og har ingen behov for å fortelle om det til han..

ha en fin kveld dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke fortell om utroskapet ditt nei. dette skjedde for over et år siden, det vil bare gjøre vondt verre.

Håper du finner ut av det :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jente her og... jeg stiller meg på mannesiden.

At han har til tider vært fraværende og ignorert deg over 3 år... Ikke bra.

At du var utro og det i tre mnder.. altså ikke et ONS... Helt forjævlig.

Du fortjener ikke å ha en kjæreste når du kan svike sånn. Slå opp med ham, og ikke gni det inn ved å fortelle om utroskapet ditt. Det vil bare såre ham ved å fortelle ham at han var vært idiot som har vært sammen med noen som deg/stolt på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...