ToveM Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 (endret) Naboen vår har en sønn som konfirmeres idag, Hadde planer om gi 200,- som jeg pleier til naboer som har konfirmasjon. Men mannen mener vi ikke skal gi noen ting. Dette er en gutt vi har hatt en del problemer med. Snøballer/eggkasting på stuevinduene. Skyting med softgunkuler/erter, for å nevne noe..det siste var for en ukes tid siden da han og noen kompiser drev og hev kinaputter eller noe lignende opp på terrassen vår. datteren vår og venninde satt ute, og vi hadde kaninen i et bur på terrassen, det ble brennemerker både på terassegulvet og kaninburet, hadde dee truffet ungene kunne de fått brennemerker både på seg selv og klær. Har jo i prinsippet ikke lyst å gi noe, men føler meg forpliktet!! Hva mener der, gir dere nabounger uansett oppførsel liksom... Endret 24. april 2010 av ToveM
Gjest Cho Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Jeg tror jeg hadde latt konfirmasjonen hans passere i stillhet. Vet foreldrene hans om oppførselen?
ToveM Skrevet 24. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2010 Det tror jeg nok de gjør, de hadde enda mer problemer med eldstemann, så alle naboer ble så glad når han endelig ble gammel nok til å oppføre seg. Nå kommer broren etter. Prøvde å ringe til de når de drev på sist, men det var selvfølgelig ingen hjemme..Det værste er at moren tror ungene er SÅ perfekte..Hun er og faktisk mannen sin tremenning, men vi har absolutt ingen kontakt utenom at vi deler en hekk...Mannen har nok rett her, men må nok tenke litt...
Eliisa Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Blås i Man kjøper gaver fordi man vil, ikke fordi man føler man må.
ToveM Skrevet 24. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2010 takk for råd, tror faktisk jeg skal droppe hele "tanken"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå