Gå til innhold

Maggie Sottero

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilke butikker i Oslo som fører Maggie Sottero. Har så lyst til å dra og se på "Moulin Rouge", men vet ikke hvem som kan ha den.

Noen som kan hjelpe meg?? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne ikke se på nettet at hun hadde denne.

Jeg har bare et ord til deg, MESSE :wink:

(Ikke egenreklame, jeg har ikke denne kjolen) Den er forresten kjempefin

:D

Skrevet

Nettsidene til Kristin er ikke like oppdatert alltid dessverre...

Men hvis du titter i siste utgave av Bryllupsmagasinet finner du det der.

(så vidt jeg husker...) Ellers har jeg sett kjolen der.

Skrevet
Nettsidene til Kristin er ikke like oppdatert alltid dessverre...

Men hvis du titter i siste utgave av Bryllupsmagasinet finner du det der.

(så vidt jeg husker...) Ellers har jeg sett kjolen der.

Ja, det står at de har den der ja.. :D

Skrevet

Hun jeg skal være forlover for kjøpte den kjolen hos Kristins forrige lørdag.. Det morsomme er at kjolen ble dyrere for hver! gang hun prøvde den, fra 11.000 første gang til 13.500 3. gang.... I tillegg kommer tilpassing utenom!

Hvis du evnt tørr å bestille fra utlandet anbefaler jeg å ta kontakt med disse, bestiller man rundt disse tider, garanterer de levering innen midten av januar.

Uansett - kjolen er RÅLEKKER!!

Skrevet

Det stemmer at man må betale for tilapsning utenom. Men det henger da vitterlig prislapp på hver kjole? Det har iallefall gjort det på hver eneste kjole jeg har prøvd der, og det har faktisk blitt en del kjoler... :ler:

Skrevet

Tex: Grunnen til at jeg reagerer på at man må betale for tilpassing er bla fordi man kjøper en så dyr kjole (med dårlig service) og så skal de ha betalt for tilpassing utenom... Dessuten så har ikke jeg sett en prislapp på noen av de kjolene som venninden min har prøvd hos Kristin's....

Der hvor jeg kjøpte kjolen min betalte jeg ikke noe for tilpassing, men fikk beskjed om at det skulle bare mangle, når man kjøper noe så dyrt.

Men jeg hører jo at det er veldig forskjellig hva vi synes om servicen hos Kristin's og delte meninger kommer vi alltid til å ha. Kanskje vi bare var uheldige - alle de gangene vi var der.... :wink:

Har prøvd en del kjoler etter hvert jeg også, vi klarte tross alt å avlyse bryllupet 2 ganger før vi endelig ble gift !! :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...