Uberørt Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Er det noen som vil anbefale en god shampo eller hårkur for slitt hår?
meelissa Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 L'oreal professional intense repair Veldig god serie, anbefaler shampo, balsam og kur.
Gjest hudenmin Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 Disse har jeg vært fornøyd med: - Joico K-PAK Reconstruct (for testing anbefales "hair repair kit" med shampoo, balsam og to hårkurer) - Kerastase Resistance. Jeg har testet Kerastase Resistance Bain de Force Reinforcing Shampoo 250ml og Kerastase Resistance Ciment Anti-Usure Reinforcing Treatment 200ml. Avslutter med denne når jeg føner håret m.m.: Kerastase Resistance Ciment Thermique Heat-Activated Reconstructor Milk 125ml. Hårkurer: Kerastase Resistance Forcintense 6 x 15ml - Kerastase Nutrive. Jeg har testet shampoo, balsam og Aqua-Oleum Nourishing Treatment 4 x 12ml.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 Franck Provost Jeg begynte å klø meg gal av den sjampoen.
Sølvdugg Skrevet 24. april 2010 #7 Skrevet 24. april 2010 Jeg begynte å klø meg gal av den sjampoen. Huff, det hørtes ikke behagelig ut. For håret mitt ble det redningen. Håret føltes plutselig rent ut, og der ser mye bedre ut enn det gjorde før.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #9 Skrevet 24. april 2010 en uten sulfater, silikoner, mineralolje og alkohol, noe som utelukker alle i dagligvarebutikker og de fleste fra salong også. Anbefaler Giovanni, som kjøpes på helsekost, Urtekram og andre økologiske merker. Men sjekk ingrediensene
Gjest Raptuza Skrevet 24. april 2010 #10 Skrevet 24. april 2010 Hårkuren frå BonaCure Schwarzkopf : Repair Rescue. Den innheld og proteinar, men gjer ikkje håret trått, men derimot mjukt, blankt og velluktande!! Fås på feelunique.
Virilja Skrevet 25. april 2010 #11 Skrevet 25. april 2010 Joico K-Pak er også til å anbefale! Signerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå