LetThemEatCake Skrevet 25. april 2010 #21 Skrevet 25. april 2010 Jag har bara läst öppningsinlägget så jag svarar enbart till TS. Det var jävligt klantigt sagt av honom, men uppenbarligen menade han ju inget illa, då skulle han ju inte sagt det. Ta det med en nypa salt och försök att strunta i det. Du kanske får säga att du tog illa upp också för att förhindra att han säger något liknande igen. :gjeiper: Men man tänker ju på allt möjligt för att bli kåt, och partnern måste inte ingå i fantastin. Sedan behöver man ju inte prata högt om det man fantiserar om! Jag förstår att du tog illa upp och det skulle jag också göra. Min sambo skulle förmodligen få en käftsmäll om han sa något liknande, men jag vet ju att det är mig han vill ha i slutändan.
Gjest Mann29 Skrevet 25. april 2010 #23 Skrevet 25. april 2010 Det går andre veien og, altså, Mann 29. Poenget er vel ikke at "damer er så håpløse som spør" - kjernen i denne saken er at om man er oppegåenfde og empatisk nok, så vet man når det passer med en hvit løgn eller en litt diplomatisk måte å ordlegge seg på. Jeg er ikke brutalt ærlig med mannen min heller, eller noen andre for den saks skyld. Man tar jo normale hensyn til andre folk. Joda, men vær nå klar over at for menn er "hva-tenker-du-på" spørsmålet virkelig beryktet. Mannen i dette unge paret var antakeligvis helt "jomfru" i forhold til dette spørsmålet, og han tenkte bare på det at han skulle være ærlig, slik han sikkert har blitt enig om sin kjære om. For menn flest, er dette sprøsmålet noe vi snakker om når vi kommer inn på hvor håpløse kvinner av og til kan være. For alle har svart ærlig (og feil) på dette spørsmålet før eller siden, og da blir det bråk. Og første gangen så skjønner man ikke bæret, for man var jo bare ærlig. Men så lærer man. For det dere kvinner egentlig etterspør er av vi IKKE skal være ærlige når dere spør hva vi tenker på. Dere vil ha løgner, og da skjønner vi menn egentlig ikke hvorfor dere i det hele tatt skal spørre hva vi tenker på. Og når det er sagt, så oppfatter vi menn at når dere spør slik, så spør dere for å kontrollere/ teste om vi tenker akseptabelt. Og i det opplever vi at det ligger mye mistillit. Forsøk på tankekontroll oppfatter vi dette spørsmålet som, og det er ikke speielt sympatisk. At kvinner faktisk kan mene noe annet med dette spørsmålet, er ikke spesielt relevant når vi har denne oppfatningen. Og spørsmålet er ufattelig dumt, når du tenker etter. Ønsker man å dele sine tanker med noen, så kommer dette uoppfordret. Hvor givende synes du det ville vært å bli spurt om hva du tenker på når du ligger og onanerer da?
Gjest MAJA Skrevet 26. april 2010 #24 Skrevet 26. april 2010 Det er uakseptabel å tenke på andre enn kjæresten når man eventuelt onanerer sammen.. Syntees han ikke det var opphissende nok å se på deg mens du onanerte, se på din kropp? Hva han gjør alene når han onanerer er meg revende likegyldig men tenke på andre mens dere koser sammen??!!?? Nei vet du hva!!! da har han virkelig et tenningsproblem vil jeg absolutt si.. Hadde det vært min mann som hadde tenkt på andre ekser i en sådan stund , så hadde han ikke vært kjærseten min lengre!!
Gjest Iah Skrevet 26. april 2010 #25 Skrevet 26. april 2010 Jeg skjønner ikke at det går an å tenke på andre enn den man har sex med der og da jeg. Jeg har faktisk virkelig prøvd dette flere ganger, men får det rett og slett ikke til. Jeg hadde blitt dritsur om jeg fikk et slikt svar og jeg hadde mistet all lyst på sekundet. Synes heller ikke det er noe unaturlig spørsmål å stille i en slik setting, å dele fantasier kan jo ta sexen til nye høyder.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #26 Skrevet 26. april 2010 Joda, men vær nå klar over at for menn er "hva-tenker-du-på" spørsmålet virkelig beryktet. Mannen i dette unge paret var antakeligvis helt "jomfru" i forhold til dette spørsmålet, og han tenkte bare på det at han skulle være ærlig, slik han sikkert har blitt enig om sin kjære om. For menn flest, er dette sprøsmålet noe vi snakker om når vi kommer inn på hvor håpløse kvinner av og til kan være. For alle har svart ærlig (og feil) på dette spørsmålet før eller siden, og da blir det bråk. Og første gangen så skjønner man ikke bæret, for man var jo bare ærlig. Men så lærer man. For det dere kvinner egentlig etterspør er av vi IKKE skal være ærlige når dere spør hva vi tenker på. Dere vil ha løgner, og da skjønner vi menn egentlig ikke hvorfor dere i det hele tatt skal spørre hva vi tenker på. Og når det er sagt, så oppfatter vi menn at når dere spør slik, så spør dere for å kontrollere/ teste om vi tenker akseptabelt. Og i det opplever vi at det ligger mye mistillit. Forsøk på tankekontroll oppfatter vi dette spørsmålet som, og det er ikke speielt sympatisk. At kvinner faktisk kan mene noe annet med dette spørsmålet, er ikke spesielt relevant når vi har denne oppfatningen. Og spørsmålet er ufattelig dumt, når du tenker etter. Ønsker man å dele sine tanker med noen, så kommer dette uoppfordret. Hvor givende synes du det ville vært å bli spurt om hva du tenker på når du ligger og onanerer da? Må si du klarte å lese imponerende mye ut av det kort innlegget jeg skrev. Og at du i tillegg klarte å komme fra til såpass mye feil er intet mindre enn imponerende! For det første: Vi er ikke spesielt unge. For det andre: Det var på ingen måte første gang han fikk dette spørsmålet. For det tredje: Vi pleier å spørre hverandre om dette titt og ofte, og vi finner det begge givende. Vi deler ofte fantasiene våre med hverandre, vi ligger ofte inntil hverandre og onanerer og snakker om tingene vi tenker på der og da. Han er vant til å få dette spørsmålet, og besvarer det alltid med det han tenker. Forskjellen er at vanligvis er jeg involvert i tankene hans, enten at det er så enkelt som at jeg ligger der og tar på meg selv, eller at han puler en annen jente foran meg. Det jeg reagerte på var at jeg på ingen måte var involvert, selv om jeg lå rett der. Og nei, jeg forventer ikke at han ikke skal tenke på andre, men jeg forventer faktisk at han ikke skal tenke utelukkende på andre mens jeg ligger der rett ved siden av ham, og jeg forvnter en liten vri på sannheta om det ikke skulle være sånn. Så må jeg jo også presisere at jeg ikke nevnte noe for kjæresten min om dette, fordi jeg jo vet at det var jeg som stilte spørsmålet og ikke kan bli sur for svaret, og fordi jeg ikke vil at han skal bli redd for å være ærlig mot meg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #27 Skrevet 26. april 2010 Jeg skjønner ikke at det går an å tenke på andre enn den man har sex med der og da jeg. Jeg har faktisk virkelig prøvd dette flere ganger, men får det rett og slett ikke til. Jeg hadde blitt dritsur om jeg fikk et slikt svar og jeg hadde mistet all lyst på sekundet. Synes heller ikke det er noe unaturlig spørsmål å stille i en slik setting, å dele fantasier kan jo ta sexen til nye høyder. Takk for at du sa det jeg tenker bedre enn meg. TS
Miss Undercover Skrevet 26. april 2010 #28 Skrevet 26. april 2010 (endret) Det er uakseptabel å tenke på andre enn kjæresten når man eventuelt onanerer sammen.. Hadde det vært min mann som hadde tenkt på andre ekser i en sådan stund , så hadde han ikke vært kjærseten min lengre!! Det gjør han garantert. Jeg gjør det ofte, og jeg synes det er helt greit at mannen min gjør det også. Det er til fordel for begge om man har et rikt indre liv når det gjelder sex. Av og til tenker jeg på partneren, av og til tenker jeg på andre, av og til tenker jeg på partneren og andre, av og til tenker jeg på meg selv og andre, av og til tenker jeg på partneren og meg selv og andre..... Ække noe farlig det, altså. Endret 26. april 2010 av Miss Undercover
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #29 Skrevet 26. april 2010 syntes det blir så feil at man har gått så langt i frigjøringen av sex at man blir sett nærmest dumt på, på dette forumet hvis man ikke liker at typen ligger siden av med/deg og runker etter EXSEN sin
LetThemEatCake Skrevet 26. april 2010 #30 Skrevet 26. april 2010 Det är klart att man tänker på exen ibland, men jag skulle ändå inte vilja säga att det är en "okej" sak att göra. Eller rättare sagt så ser jag det inte som en självklarhet! Och det är definitivt ingenting som man ska tala om för sin partner.. Jag skulle bli superparanoid om det var självklart att min partner tänkte på sina ex när vi hade sex. Förhoppningsvis så tänker han först och främst på mig och inte på en exkäresta! Porrstjärnor, kändisar eller nabojenter får han väl fantisera om hur mycket han vill, det har jag inga problem med. Men jag själv får direkt dåligt samvete när jag fantiserar om mitt ex när vi är sammen, för att det känns som att jag sviker honom. Däremot kan vi prata högt om fantasier som involverar människor som vi inte känner och som vi inte träffat.
Miss Undercover Skrevet 26. april 2010 #31 Skrevet 26. april 2010 syntes det blir så feil at man har gått så langt i frigjøringen av sex at man blir sett nærmest dumt på, på dette forumet hvis man ikke liker at typen ligger siden av med/deg og runker etter EXSEN sin Det handler ikke om frigjøring av sex. Det handler om at tanker lever sitt eget liv og at man på ingen måte kan kontrollere eller sensurere partnerens tanker. Det er en fordel for enselv om en slutter å blåse opp det at partneren fantaserer om andre til et stort problem. Det er ikke det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #32 Skrevet 26. april 2010 Det handler ikke om frigjøring av sex. Det handler om at tanker lever sitt eget liv og at man på ingen måte kan kontrollere eller sensurere partnerens tanker. Det er en fordel for enselv om en slutter å blåse opp det at partneren fantaserer om andre til et stort problem. Det er ikke det. ikke for DEG nei
LetThemEatCake Skrevet 26. april 2010 #33 Skrevet 26. april 2010 (endret) Det handler ikke om frigjøring av sex. Det handler om at tanker lever sitt eget liv og at man på ingen måte kan kontrollere eller sensurere partnerens tanker. Det er en fordel for enselv om en slutter å blåse opp det at partneren fantaserer om andre til et stort problem. Det er ikke det. Men du behöver ju inte säga att ens pojkvän garanterat tänker på sitt ex! Självklart ska man få fantisera om vad man vill, men exkärestar är nästan alltid ett känsligt ämne. Och jag tänker att om man fantiserar mycket om exet så har man inte riktigt kommit över honom/henne.. Ett ex brukar vara någon man vill lägga bakom sig till fördel för den nuvarande relationen. Jag tycker inte att det är samma sak att fantisera om ett ex som att fantisera om någon som man inte haft en kärleksrelation till. Edit: skrivfel Endret 26. april 2010 av LetThemEatCake
Gjest Mann29 Skrevet 26. april 2010 #34 Skrevet 26. april 2010 Vi deler ofte fantasiene våre med hverandre, vi ligger ofte inntil hverandre og onanerer og snakker om tingene vi tenker på der og da. Han er vant til å få dette spørsmålet, og besvarer det alltid med det han tenker. Hvordan vet du det helt sikkert? Er du tankeleser? Forskjellen er at vanligvis er jeg involvert i tankene hans, enten at det er så enkelt som at jeg ligger der og tar på meg selv, eller at han puler en annen jente foran meg. Det jeg reagerte på var at jeg på ingen måte var involvert, selv om jeg lå rett der. Og nei, jeg forventer ikke at han ikke skal tenke på andre, men jeg forventer faktisk at han ikke skal tenke utelukkende på andre mens jeg ligger der rett ved siden av ham, og jeg forvnter en liten vri på sannheta om det ikke skulle være sånn. Dette blir bare mer og mer absurd. Se hva du selv skriver og mener. Du FORVENTER at han skal involvere deg i sine seksuelle tanker. Hva med den frie tanke? Har du hørt om det? Eller vil du virkelig kontrollere tankene til kjæresten din og bestemme hva du synes det er akseptabelt for han å tenke på? Du tar virkelig kaka!
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #35 Skrevet 26. april 2010 Hvordan vet du det helt sikkert? Er du tankeleser? Dette blir bare mer og mer absurd. Se hva du selv skriver og mener. Du FORVENTER at han skal involvere deg i sine seksuelle tanker. Hva med den frie tanke? Har du hørt om det? Eller vil du virkelig kontrollere tankene til kjæresten din og bestemme hva du synes det er akseptabelt for han å tenke på? Du tar virkelig kaka! Jeg forvnter å være involvert i tankene hans, ja. At jeg er en del av de. Ikke at han sier de til meg. Hans tanker er hans egne, ikke mine. Men når vi ligger sammen i senga og har sex, da forventer jeg faktisk at han tenker på meg, ja. Om ikke bare meg, så i hvert fall meg og. Jeg skjønner ikke hvor du får det fra at jeg vil kontrollere tankene hans, jeg sier jo at jeg på ingen måte har noe imot at han tenker på andre mens han onanerer. Selvsagt har jeg ikke det. Men han må gjerne spare seg for å si dette til meg, at han tenker utelukkende på andre mens han har sex med meg. Vi elsker begge å dele våre fantasier med hverandre, så jeg vet at dette er noe han ikke har noe imot å svare på. Og jeg presiserer på nytt at jeg ikke sa noe om mine sårede følelser til ham, fordi jeg selv stilte spørsmålet. Ble bare litt perpleks, da han alltid før har kommet med svar som involverte meg. Og nei, jeg er ikke tankeleser, men hvis han ikke svarte ærlig på spørsmålet ville han vel heller ikke fortalt meg at han tenker på meg som blir knullet av mange menn, eller meg som blir "voldtatt", eller han som knuller noen andre foran meg. Og sannsynligvis kjenner jeg samboren min bedre enn det du gjør.
LetThemEatCake Skrevet 26. april 2010 #36 Skrevet 26. april 2010 TS Du trenger ikke å försvara dig till sådana idiotiska kommentarer.. Mann29 verkar bara vilja sätta sig på tvären. Kanske han sovit dåligt? Eller bråkat med sin sambo? Hur som helst så är det förhoppningsvis ingen som tar honom på allvar i den här tråden.
Gjest Bolle Skrevet 27. april 2010 #37 Skrevet 27. april 2010 TS Du trenger ikke å försvara dig till sådana idiotiska kommentarer.. Mann29 verkar bara vilja sätta sig på tvären. Kanske han sovit dåligt? Eller bråkat med sin sambo? Hur som helst så är det förhoppningsvis ingen som tar honom på allvar i den här tråden. Du må gjerne være uenig med mann29 og mene at du bør kunne forvente hvordan samboer tenker i alle situasjoner. Eller at han skal lyve hvis han har tenkt noe som dere ikke forventer eller aksepterer. Det er opp til dere. Men du kan ikke forvente å bli tatt på alvor når du går i fella og begynner å lage personangrep ut av denne uenigheten, slik du gjør i ditt siste innlegg. Jeg gir ihvertfall mann29 min fulle støtte, og jeg vil ikke ha en mann/ samboer som sitter og smiskelyver meg opp i trynet. Jeg ville heller aldri spurt min sambo om hva han tenker. Vil han dele sine tanker med meg, så gjør han det uoppfordret. Og jeg har ikke sagt noe som helst om hvordan jeg forventer at han skal tenke, for jeg vil ha en mann som tenker helt fritt og uten forventninger fra min side.
Miss Undercover Skrevet 27. april 2010 #38 Skrevet 27. april 2010 (endret) Jeg får helt klaus av å lese innleggene til dere som faktisk legger føringer på hva parteneren skal tenke i ulike situasjoner. Det er helt nødvenig for normal trivsel og sunn mental helse at vi alle har egne rom som verken parteneren eller andre har tilgang til. Hvis man blir usikker og kanskje sint av at at partneren fantaserer om andre, har man en jobb å gjøre mtp på egen selvtllit. Og kanskje litt bedre selvinnsikt kan være på sin plass også? for jeg er helt sikker på at ingen med hånda på hjertet kan si at de aldri ha fantasert om andre. Fantasier fører ikke til utroskap. Men forsøk på å kontrollere partnerens fantasier og annen urimelig sjalusi kan i aller høyeste grad gjøre det. Vi eier kun oss selv. Vi eier ikke andre. Og slett ikke tankene deres. Endret 27. april 2010 av Miss Undercover
LetThemEatCake Skrevet 27. april 2010 #39 Skrevet 27. april 2010 Min sambo får tänka på precis vad han vill, men jag blir direkt förbannad när någon talar om för mig att han garanterat tänker på sitt ex. Om inte ens jag vet vad min sambo tänker på, hur ska någon över internet veta vad han tänker på?
LetThemEatCake Skrevet 27. april 2010 #40 Skrevet 27. april 2010 Okej, jag läste allting igen, och jag gick väl ut lite hårt. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det, och personangreppet var onödigt från min sida. Men jag blev bara så arg av Mann29's inlägg, men TS kan ju försvara sig själv. Och hon skrev det så mycket bättre än jag skulle kunna göra. Godtaget?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå