Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Vi lå ved siden av hverandre i senga i går kveld, jeg i armkroken hans, og vi småkysset og onanerte. Han lukker øynene mens han runker, og jeg spør hva han tenker på. Han svarer: "Jeg gikk gjennom de jeg har hatt sex med tidligere for å se om det var noe der jeg kunne bruke (som tanker for å bli kåtere).". Kjente meg sur der og da, men skjøv det bort og hadde sex med ham likevel, men i dag kjenner jeg at jeg er skikkelig mugget grunnet dette. Hvordan "burde" man reagere på sånt?
lizzie88 Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Jeg hadde blitt skikkelig fornærma :O Og slettes ikke hatt sex med ham... Du har lov til å bli irritert over slikt mener jeg. Er greit at han tenker på det, men han hadde ikke trengt å si det ut :O Djiis!
Inx Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Hvordan burde du reagere: tenk kondisjonering (når han sier sånt) og gi han et rapp på pungen. Når han roer seg ned så har du sex med ham og spør hva han tenker på
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Jeg kan godt ha sex med deg hvis du vil gjøre han sjalu
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 Det var unødvendig av ham å si det... Men han var jo i det minste ærlig da
kisskissbangbang Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 (endret) Endret 24. april 2010 av kisskissbangbang
Gjest myth Skrevet 24. april 2010 #7 Skrevet 24. april 2010 ...en av livets paradokser. At du blir sårbar for noe du sikkert har gjort selv ved anledninger (uten å si det samme) Som tidligere skrevet er han ærlig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #9 Skrevet 24. april 2010 Kan tenke det, men å si de høyt for at han er ærlig - seriøst altå - han kan da umulig være så smart. Hadde blitt lite på han i tiden fremover hadde det vært meg han hadde sagt det til.
Gjest myth Skrevet 24. april 2010 #10 Skrevet 24. april 2010 Jeg forsvarer han ikke, sier hvordan det kan være og er. En spontan og ærlig fyr er vel bedre enn en rendyrket taktiker med stadige avvik mellom tanker/fantasi og hva en sier(hvite løgner)... Men i dette tilfellet hadde jeg nok sagt noe annet for å skåne...
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #11 Skrevet 24. april 2010 hadde typen min ligget å runket etter tanker på andre ekser hadde ikke han fått seg noe på en gooooooooood stund
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #12 Skrevet 24. april 2010 Da vet vi iallfall hvor blodet var
Miss Undercover Skrevet 24. april 2010 #13 Skrevet 24. april 2010 De aller fleste fantasrer vel av og til når de har sex. Men det var relativt brutalt gjort å si det på denne måten - det er på ingen måte sosialt oppegående å ikke ha noen sensur på det man sier høyt.
Gjest Mann Skrevet 24. april 2010 #14 Skrevet 24. april 2010 Men herregud da.....det var et ufattelig dumt spørsmål du stilte. En god regel: Hvis det kan hende at du ikke vil like svaret, så ikke spør. Måten han svarte på var et sarkastisk svar som betyr: Ikke spør om dette!
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #15 Skrevet 24. april 2010 Men herregud da.....det var et ufattelig dumt spørsmål du stilte. En god regel: Hvis det kan hende at du ikke vil like svaret, så ikke spør. Måten han svarte på var et sarkastisk svar som betyr: Ikke spør om dette! tyder ikke på han har så sosiale antenner heller..hvem faen gidder å runke etter exsene sine???
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #16 Skrevet 24. april 2010 Men herregud da.....det var et ufattelig dumt spørsmål du stilte. En god regel: Hvis det kan hende at du ikke vil like svaret, så ikke spør. Måten han svarte på var et sarkastisk svar som betyr: Ikke spør om dette! Det var ikke sarkastisk:) Og jeg ble jo heller ikke sinna på ham, sånn utad. Vet jo godt at det var jeg som spurte, og at jeg dermed ikke kan reagere på svaret. Ble bare såra, kjente jeg, og irritert for at han tenkte på det da jeg lå inntil ham og onanerte. Han er nok brutalt ærlig, ja.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #17 Skrevet 24. april 2010 tyder ikke på han har så sosiale antenner heller..hvem faen gidder å runke etter exsene sine??? Han må gjerne runke etter eksene sine, altså, men ikke si det til meg mens jeg ligger ved siden av ham. Det blir FOR ærlig, og litt ødeleggende. "Jada, du ligger her og tar på deg sjøl, men jeg finner det ikke spesielt opphissende, så da leiter jeg fram deilige episoder med ekser i stedet.". Jeg ville jo heller aldri funnet på å svare "Jeg tenker på de deilge kroppen til eksen min." hvis han spurte meg.
Miss Undercover Skrevet 24. april 2010 #18 Skrevet 24. april 2010 Han må gjerne runke etter eksene sine, altså, men ikke si det til meg mens jeg ligger ved siden av ham. Det blir FOR ærlig, og litt ødeleggende. "Jada, du ligger her og tar på deg sjøl, men jeg finner det ikke spesielt opphissende, så da leiter jeg fram deilige episoder med ekser i stedet.". Jeg ville jo heller aldri funnet på å svare "Jeg tenker på de deilge kroppen til eksen min." hvis han spurte meg. Jeg er helt enig med deg. Sånne "jeg sier det som det er" folk er ikke helt i min gate. Jeg synes man avslører seg som litt enkel om man ikke behersker normale sosiel koder, altså. Får håpe han ikke er sånn hele tiden.
Gjest Mann29 Skrevet 25. april 2010 #19 Skrevet 25. april 2010 Til TS: Dette må du lære: Noe av det verste menn vet er kvinner som spør hva de tenker på. Disse spørsmålene kommer ofte som skudd fra hofta og overrumpler. Spørsmålet oppfattes som rene inkvisisjonen og alarmen går tvert fordi de fleste menn har opplevd bråk etter å ha svart ærlig på dette spørsmålet. Kjærester lover jo å være ærlige med hverandre, så ikke forvent at han skal forstå når du forventer at han skal lyve. De fleste menn har gått i dette baret en gang i sitt liv, og etter det vet de at de skal svare noe han vet at hun liker, selv om det er blank løgn. Altså: Problemet her er at du spurte feil spørsmål til feil tid. Timingen kunne vel knapt vært mer håpløs. Men vær nå trygg. Han har sikkert lært den leksa alle menn lærer før eller siden. Får han dette spørsmålet en senere gang, vil han ha lært at han skal servere en smiskende løgn. Løp nå hjem til kjæresten din og kjeft han huden full fordi han svarte ærlig. Da er du sikker på at svaret faller mer i smak neste gang du spør dette håpløse spørsmålet. Dette gjelder forsåvidt alle kvinner.
Miss Undercover Skrevet 25. april 2010 #20 Skrevet 25. april 2010 Til TS: Dette må du lære: Noe av det verste menn vet er kvinner som spør hva de tenker på. Disse spørsmålene kommer ofte som skudd fra hofta og overrumpler. Spørsmålet oppfattes som rene inkvisisjonen og alarmen går tvert fordi de fleste menn har opplevd bråk etter å ha svart ærlig på dette spørsmålet. Kjærester lover jo å være ærlige med hverandre, så ikke forvent at han skal forstå når du forventer at han skal lyve. De fleste menn har gått i dette baret en gang i sitt liv, og etter det vet de at de skal svare noe han vet at hun liker, selv om det er blank løgn. Altså: Problemet her er at du spurte feil spørsmål til feil tid. Timingen kunne vel knapt vært mer håpløs. Men vær nå trygg. Han har sikkert lært den leksa alle menn lærer før eller siden. Får han dette spørsmålet en senere gang, vil han ha lært at han skal servere en smiskende løgn. Løp nå hjem til kjæresten din og kjeft han huden full fordi han svarte ærlig. Da er du sikker på at svaret faller mer i smak neste gang du spør dette håpløse spørsmålet. Dette gjelder forsåvidt alle kvinner. Det går andre veien og, altså, Mann 29. Poenget er vel ikke at "damer er så håpløse som spør" - kjernen i denne saken er at om man er oppegåenfde og empatisk nok, så vet man når det passer med en hvit løgn eller en litt diplomatisk måte å ordlegge seg på. Jeg er ikke brutalt ærlig med mannen min heller, eller noen andre for den saks skyld. Man tar jo normale hensyn til andre folk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå