cogito Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Eg har planar om å lage nokre fotobøker av alle bileta me har liggjande på harddisken. Eg har tidlegare bestilt bilete frå Fotoknudsen, og så vidt kikka litt på deira løysing. Den likte eg ikkje så godt. Er det nokon som har tips om kvar det er best å bestille?
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 jeg bruker cewe fotobok som både Elkjøp og Japan Foto har, og er veldig fornøyd! Mange størrelser på bøkene, ulike bakgrunner og gode redigeringsmuligheter.
cogito Skrevet 24. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2010 Ja, eg har lagt merke til at dei brukar same programvare. Er det då slik at viss eg laster ned programmet hos Elkjøp, at eg må bestille fotoboka hos Elkjøp også? Viss eg til dømes seinare vil bestille hos Japanphoto, må eg laste ned programmet derfrå i tillegg?
Gjest pysepusen Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Jeg bruker også fotobøkene fra Elkjøp/Japan Photo Kjempefornøyd! Det er slik at om du lager fotoboken hos Elkjøp (har lastet ned programvaren derfra) så er det der du må bestille den Hos meg heter programvaren "Elkjop fotoservice".
Leto Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Slutter meg til de andre her. Jeg har bestilt flere CEWE fotobøker fra Japan Photo og er kjempefornøyd!
¤flicka¤ Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Jeg har kjøpt alle mine fotobøker hos blurb. De er kjempefine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå