Gjest Caylee Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 (endret) Jeg digger Selena Gomez !! Flere som gjør dt?? Her er noen videoer om sangene hun synger: Hun er også skuespiller. Hun spiller foreksempel Alex i serien magikerne på Waverly Place på Disney Channel, jeg digger det programmet!! Endret 24. april 2010 av Caylee
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Jeg er nok for gammel til å digge tenåringsidoler som S. Gomez, M.Cyrus, Z. Efron, og de andre stjernene på Disney Channel. Men datteren min liker henne, selv om hun ikke er favoritten.
Gjest Emera Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Jeg er nok for gammel til å digge tenåringsidoler som S. Gomez, M.Cyrus, Z. Efron, og de andre stjernene på Disney Channel. Men datteren min liker henne, selv om hun ikke er favoritten. Samme her.
Gjest Caylee Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 Hvorfor kan dere ikke ha disney stjerner som idol selvom dere ikke er tenåringer? Mamma ser på programet hannah montana og magikerne på Waverly Place, hun syns det er kjempe gøy!
Gjest Emera Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 Åh, jeg har da sett mer enn min tilmålte dose av de programmene fordi datteren min elsket dem. Nå har hun sluttet å se på dem, og jeg nyter en tilværelse uten Disney! Det er ganske deilig, skal jeg si deg, etter år med dårlig dubbede programmer. Jeg hater dubbing, og datteren så alltid på i den tiden på dagen da alt var dubbet. Begge de seriene du nevner syntes jeg var morsomme, og flere andre også. Som Zack og Codys søte hotelliv og Phil fra fremtiden... Men akkurat nå er det godt å slippe.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #8 Skrevet 24. april 2010 Hvorfor kan dere ikke ha disney stjerner som idol selvom dere ikke er tenåringer? Mamma ser på programet hannah montana og magikerne på Waverly Place, hun syns det er kjempe gøy! I den grad jeg har idoler nå, så er det i alle fall ikke disney-stjerner. Jeg har andre idealer nå, enn jeg hadde som tenåring, og det gjenspeiler vel hvilke mennesker jeg anser for å være "idoler". Mine "idoler" er mennesker jeg respekterer og beundrer, og som selv om disney-stjernene mest sannsynlig er flotte ungdommer, stiller de (ennå) ikke i samme liga som de som jeg ser opp til.
Chiyo Skrevet 25. april 2010 #9 Skrevet 25. april 2010 Jeg er 20 år og jeg ser mye på Disney Channel. Jeg liker spesiellt Wizards of Waverly Place. Men jeg digger ikke Selena Gomez noe særlig. Hun er kjempe flink skuespiller og sånn, men jeg har ikke noe ekstra til overs for noen av de skuespillerene på DC. Jeg liker modne skuespillere som Reneé Zellweger og Famke Janssen. De er liksom ikke up in your face all the time. Selena Gomez er over alt på TV og nå har hun CD'er osv. Og for å være helt ærlig er hun ikke så flink til å synge. Jeg fatter ikke hvorfor Disney må få alle skuespillerene sine til å synge også. Den eneste av de som faktsik kan synge er Demi Lovato.
Beauté Skrevet 25. april 2010 #10 Skrevet 25. april 2010 Jeg har en datter som ser på Disney. Syns det er forferdelig irriterende kanal. Selv liker jeg heller en god dokumentar på National Geographics eller Discovery. Har ingen idoler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå