Gå til innhold

Ferie og andre steder å ha seg

Fremhevede innlegg

Gjest Karina
Skrevet

Når vi er på ferie har vi oss på en del steder som vi vanligvis ikke tør.

Det kan være i portrom på vei hjem fra byen, kafe toilett, eller buss sent på natten.

Tar vi taxi så blir det alltid litt klining og beføling for å sjekke reaksjonen på sjaføren.

Å dra for gardinene på hotell rom har blitt forbudt.

Er det flere som praktiserer eller tenner på dette ?

/Karina 36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner du hvor ekkelt det er å måtte vaske området når griser som dere har knullet rundt og sprutet/klint kroppsvæsker både her og der?

Jeg kjenner en renholder som har funnet brukte kondomer i kinostolene, og som har måttet vaske toalettrom hvor folk åpenbart har hatt seg.

Noen burde virkelig banke litt vett og respekt for andre inn i skallen deres, ekle griser. Dra ned til Midtøsten og ha sex i full offentlighet der, helst rett foran en moské. Da får dere nok strengere straffer enn vestlige pingleland våger å gi dere, og så slipper resten av oss å ha dette griseriet rundt oss i mange år fremover.

Gjest gjest_mann
Skrevet

Helt enig med Karina. Ferieturer skal nytes...........

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Greit at dere har dere på plasser som dere normalt ikke ville.

Men å påtvinge deres seksualitet på andre blir for dumt.

Skrevet

Håper en lur taxisjåfør tar dere med på en lang, dyr omvei imens dere har dere.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er så galt med offentlig sex da? Såklart skal man ikke sprute sæd oppetter veggene, mannen må jo ikke ha utløsning.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er ikke sikkert andre er så intressert å få sex dyttet opp i fjeset ufrivillig...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så heftig urenslig og ekkelt! I portrom og på offentlige toaletter?! :spy:

Skrevet

Man blir mer løssluppen i syden...uten at det er urenslig av den grunn.... :rødme:

Skrevet

Syns dette er kult, jeg! Og hadde jeg hatt type skulle jeg gjerne ha gjort det selv. Det er spennende med sex "utenfor boksen". ;)

Skrevet

hi

En trenger da ikke søle å rote selv om en har sex der det måtte passe. Jeg har gjort det mange plasser utenom sengen. Men tar da med sporene til en søppel dunk.

Om en kommer over noen som har sex, så er vel ikke det så farlig. Det er lissom greit med vold og mord og alt annet forferdelig.

Noe så vakkert som erotikk mellom to som elsker hverandre, kan da ikke skade noen alvorlig ( Ikke i min verden i alle fall)

:klemmer:

Lena

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

hi

En trenger da ikke søle å rote selv om en har sex der det måtte passe. Jeg har gjort det mange plasser utenom sengen. Men tar da med sporene til en søppel dunk.

Om en kommer over noen som har sex, så er vel ikke det så farlig. Det er lissom greit med vold og mord og alt annet forferdelig.

Noe så vakkert som erotikk mellom to som elsker hverandre, kan da ikke skade noen alvorlig ( Ikke i min verden i alle fall)

:klemmer:

Lena

Uhm, hadde jeg kommet over noen som dengte livskiten ut av hverandre eller prøvde å drepe noen, ville ikke det vært greit det heller.

Skrevet

Jeg og typen har det slik. Når vi var i Spania i 2009 hadde vi sex OVER ALT! Bak en busk i hagen, i utedusjen o.l. ... Alt ble så sinnsykt opphissende og vi koste oss masse =)

Hjemme derimot har vi nesten bare sex i sengen... kjedelig... hehe

Skrevet

Håper en lur taxisjåfør tar dere med på en lang, dyr omvei imens dere har dere.

:skratte:

Det syns jeg han burte :ler:

Men hvorfor må man dra til syden? Og: Kan man ikke oxo gjøre det uten at det er på ferie...

-På kino hadde jeg sikkert aldri tørt... Men kanskje andre plasser... (...Oki så har jeg tørt det andre plasser..)

Og så skrev noen at det må ikke bli utløsning for han.

Men er det no oki da..? Det er vel ikke så oki hvis man ikke får blitt ferdi :sjenert:

Men:Jeg anbefaler ikke metoden med utenfor moske... :skratte:

Skrevet

Grunnen til at vi bare gjør det i syden tror jeg er pga temperaturen og at man går lettkledd hele tiden, så er bare "plug and play" hehehehe.... Det at man også går mye lettkledd tror jeg hjelper på sexlysten også :gjeiper:

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har aldri tenkt at dette er unormalt, jeg trodde det var sånt alle gjorde. Det er jo spennende å tenke på å bli fersket, men det betyr ikke at man vil bli fersket.

Jeg synes likevel det er feil å drive på i en taxi eller ikke ta for gardinene. Det synes jeg er svært respektløst ovenfor drosjeeieren.

Gjest strykebrett
Skrevet

Skjønner ikke at det skal være noe å ta sånn på vei for.. det med drosjen er jo en ting. Sjåføren er jo inne i bilem med dere og har ikke noe annet valg, så det syns jeg man kan spare seg. Men når det gjelder andre situasjoner så er det bare for folk og gå vekk dersom de blir så sjenerte av det da. Du må ikke se inn gjennom andre sitt vindu liksom.

Når det gjelder meg selv så har det ikke så spesielt mye å si om jeg er på ferie eller ikke, men det er noe med temperaturen som gjør at utendørsaktiviteter frister litt mer på sommeren :)

Skrevet

Jeg skal selvfølgelig ikke legge meg opp i hva folk gjør rundt forbi, men når andre mennesker blir ufrivillig involvert, enten det er en taxisjåfør som må kjøre rundt på kaniner, eller om man plutselig går rett på to stykker som knuller oppetter restaurantveggen, da er det ikke så veldig greit lenger.

Er heller ikke særlig delikat å skli rundt på et badegulv fordi kuken (bokstavelig talt..) som var deg før deg ikke hadde vett nok til å tørke opp sin egen sæd.

Skrevet

Jeg skal selvfølgelig ikke legge meg opp i hva folk gjør rundt forbi, men når andre mennesker blir ufrivillig involvert, enten det er en taxisjåfør som må kjøre rundt på kaniner, eller om man plutselig går rett på to stykker som knuller oppetter restaurantveggen, da er det ikke så veldig greit lenger.

Er heller ikke særlig delikat å skli rundt på et badegulv fordi kuken (bokstavelig talt..) som var deg før deg ikke hadde vett nok til å tørke opp sin egen sæd.

Ah! Kanin...(Damen min sa jo det til meg og->jeg skjønte det ikke.. Oki så er jeg treig. (...)

Men jeg takker for oppklaring :) )

Men man skal naturligvis ikke bli sett av noen. Og man skal ikke sprute utover... Min dame har somregel kleenex i veska si. Og hvis hun ikke har dt-så må vi jo vente...

Nei: man skal ikke bli sett av noen. Ikke av taxisjåføren heller. Tenk å betale til han etterpå... Ohj(!)..nei nei... :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...