Gå til innhold

Massasje

Anbefalte innlegg

Skrevet

På internett er det er drøss med pronofilmer som begynner med at en dame blir massert, får så å bli pult.

Som mann kan jeg godt forestille meg at jeg kan bli kåt av å bli massert visse steder (ikke nødvendigvis på pikken), men er det slik for damer også.

Hvordan unngår dere å bli kåte når dere blir massert?

Videoannonse
Annonse
Gjest hot mama
Skrevet

Det kommer seg jo helt an på hvem man får massasje av. Er det kjæresten som masserer meg, blir jeg jo kåt av det. Er det en hvem som helst som masserer meg (ikke at det skjer, annet enn kanskje på spa e.l), blir jeg jo ikke kåt. Mulig jeg er rar da, men jeg blir ikke kåt på hvem som helst. Det er bare kjæresten min som tenner meg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ikke nødvendigvis kåt, men mer avslappet.

Og.. det kommer veldig an på hvem, hva, hvor ;)

Skrevet

Jeg blir ikke kåt når jeg blir massert. Blir trøtt og har det fint.

Skrevet

Ikke nødvendigvis, men ofte om det er kjæresten min som masserer meg. :P

Kjæresten min derimot blir kåt AV å massere, og han sliter skikkelig om jeg spør han om å massere meg og vi ikke kan ha sex. :P

Skrevet

Ja, jeg kan bli det. Kommer an på settingen selvfølgelig. Men det var noen ganger hos fysioterapeuten at jeg ble så kåt at jeg holdt på å tørne.. Jeg lå på magen og han masserte rundt lysken og liksom øverst på lårene. Jeg ble seriøst klissvåt og han MÅ jo ha merket det.. :sjenert: Jeg måtte inn på toalettet etter timene flere ganger for å onanere. Og nei, jeg tuller ikke.

Skrevet

Hvis jeg blir massert av en jeg er forelska i/er tent på i utgangspunktet, og hendene nærmer seg erogene soner, da kan jeg godt bli kåt, ja. Men hvis det er mamma, ei veninne eller en kompis som masserer rygg og nakke fordi nevnte områder er fulle av muskelknuter, eventuelt om jeg er hos hudpleier, blir jeg bare avslappet.

Skrevet

Men når dere onanerer, utløser dere på en måte kåtheten... Det vil vell si at dersom dere ikke får onanert, så er dere spesielt lette å få kåte, også når det gjelder majasje?

Skrevet

Men når dere onanerer, utløser dere på en måte kåtheten... Det vil vell si at dersom dere ikke får onanert, så er dere spesielt lette å få kåte, også når det gjelder majasje?

For min del spørs det stort sett på hvor lett tent jeg blir på massøren fra før av(uten å bli massert av ham), og ikke minst hvor jeg blir massert.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir kåt om massøren/søsen tenner meg litt utseendemessig. Men jeg synes det er veldig avslappende å være kåt!

Gjest Anjelika
Skrevet

Spørs på hvem som masserer og settingen. Om noen knar meg litt på skuldrene imens jeg sitter der med klær på så blir jeg ikke kåt, ligger jeg naken på magen og en heltent kjæreste over meg så er jeg kåt før den første klatten med olje treffer ryggen min.

Men jeg kjente faktisk jeg reagerte en gang jeg fikk profesjonell massasje også, hehe. Tente ikke på massøsen i det hele tatt, men hun lot hendene gli litt vel langt opp når hun masserte lårene mine.

Skrevet

Massasje kan gjerne kåte meg opp litt ja. Men det må være en person som jeg føler meg avslappet sammen, og liker litt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei, faktisk ikke i det hele tatt. Blir bare avslappet og trøtt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ble faktisk litt småkåt da en gutt i klassen masserte meg i timen. xD Men så er han ganske kjekk og da. ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg elsker å ligge på magen og bli massert av kjærsten!

Blir utrolig kåt av det, spesielt når han maserer rumpe og lår, det er så utrolig deilig :sengekos:

• 7 år senere...
Skrevet

-Man kan bli tent av massasje 

-Be din partner slappe av  og lukke øynene, 

og konsentrere seg om pusting, pust inn og ut inn og ut, så masserer du det tar litt, tid.

-Men så merker du at din partner puster dypere og dypere, partneren får orgasmse av pusting, da kan du masere står tå og hælen rundt og rundt, så sier du du har veldig vakker fot, så begynner du kysse fra opp over foten mens du også puster og konsentrer deg i pusting.

-Bare kyss den oppover og nedover hælen 

-Og ta hånda til partneren i buksa di 

-Så partneren kjenner at du er stiv, 

begynn og kyss munn hake og hals og pust partner inni øret og gjerne kyss og bit armen.

-Etterpå tar du beinet hennes opp kyss ankelen og foten mens du forsetter og konsentrere deg i pusting, forsett og kyss foten når du kommer til stortåa penetrer du hardere, så elsker du med partener, mens du beveger hoftene rundt og rundt, mens du kysser foten, så når du er ved tærene penetrerer du mer, mens du puster og bare konsentrer deg i og puste når kommer ikke fort for du kontrollerer sexen, når henne strammer og du kjenner at henne kommer, da tar du puster dypere og dypere mens du lukter på føtene hennnes og dypere og dypere pust. Da kommer du, parteneren vil aldri glemme den dagen.

-Det kalles tantra-Sex 

-Spirituelt sex 

-Og det er veldig spesielt :)))

• 7 måneder senere...
Skrevet

Det er ikke nødvendig å unngå glede og spenning i en massasje. Det er også fint. Jeg deltok på en salong - www.tantraoslo.no Jeg likte massasjen og graden av nytelse

Skrevet

Er ikke så enkelt å unngå det 😛 

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 10/30/2017 at 10:00 AM, Heazo said:

-Man kan bli tent av massasje 

-Be din partner slappe av  og lukke øynene, 

og konsentrere seg om pusting, pust inn og ut inn og ut, så masserer du det tar litt, tid.

-Men så merker du at din partner puster dypere og dypere, partneren får orgasmse av pusting, da kan du masere står tå og hælen rundt og rundt, så sier du du har veldig vakker fot, så begynner du kysse fra opp over foten mens du også puster og konsentrer deg i pusting.

-Bare kyss den oppover og nedover hælen 

-Og ta hånda til partneren i buksa di 

-Så partneren kjenner at du er stiv, 

begynn og kyss munn hake og hals og pust partner inni øret og gjerne kyss og bit armen.

-Etterpå tar du beinet hennes opp kyss ankelen og foten mens du forsetter og konsentrere deg i pusting, forsett og kyss foten når du kommer til stortåa penetrer du hardere, så elsker du med partener, mens du beveger hoftene rundt og rundt, mens du kysser foten, så når du er ved tærene penetrerer du mer, mens du puster og bare konsentrer deg i og puste når kommer ikke fort for du kontrollerer sexen, når henne strammer og du kjenner at henne kommer, da tar du puster dypere og dypere mens du lukter på føtene hennnes og dypere og dypere pust. Da kommer du, parteneren vil aldri glemme den dagen.

-Det kalles tantra-Sex 

-Spirituelt sex 

-Og det er veldig spesielt :)))

Du kan dette :)

Anonymkode: a0ce4...061

AnonymBruker
Skrevet
Gjest Gjest skrev (På 24.4.2010 den 23.53):

Ja, jeg kan bli det. Kommer an på settingen selvfølgelig. Men det var noen ganger hos fysioterapeuten at jeg ble så kåt at jeg holdt på å tørne.. Jeg lå på magen og han masserte rundt lysken og liksom øverst på lårene. Jeg ble seriøst klissvåt og han MÅ jo ha merket det.. :sjenert: Jeg måtte inn på toalettet etter timene flere ganger for å onanere. Og nei, jeg tuller ikke.

Kjenner meg igjen der 🙊 skal tro om det merkes 😅

Anonymkode: 3e32f...b95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...