Blåklokke Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Jeg ser tydelig for meg min egen, eldre, engstelige pus: Hun hadde hatt en forkjærlighet for: Pastellfargede cardigans strykefrie bluser småblomstrede skjørt løstsittende bukser (jeans hadde blitt for ukomfortablet og ungdommelig) fornuftige sko (ALDRI høye hæler!) Dessuten hadde hun alltid hatt et stort halstørkle og lommetørkle i sin romslige håndveske for påkommende tilfeller. Men det hadde vært en helt annen historie med hunden jeg er barnepike for. Her har du han: Slitt skinnjakke solbriller, rain or shine store, traktoraktige sko bukser som alltid sagger, belte eller ikke konstant rørleggersprekk Og så er jeg redd han hadde vært kjederøyker, glad i øl og hadde vært konstant blakk.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 En prippen klassisk chanel drakt med spisse pumps
Auri Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Her har vi prinsessa og punkeren Prinsessa ville nok alltid gått i fine kjoler og sett perfekt striglet ut til enhver tid, mens pøbelpusen ville nok hatt en typisk punk-stil. De er så morsommere med de to vidt forskjellige personlighetene sine
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Den ene : skikkelig tantete/bestemorstil Den andre : antagelig naturist :gjeiper:
Green Lady Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 (endret) Katten min ville nok bare gått rundt i dyre merkeklær og -solbriller. Og han ville vært alle jenters drøm! Hesten derimot, er litt vanskeligere. Innbiller meg litt sånn "bestefarstil", i og med at han er så snill og god. Han hadde definitivt ikke vært noen moteslave, men han hadde dratt jenter som bare det likevel Endret 24. april 2010 av Green Lady
Gjest Marlo Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 Min ilder ville nok gått med skikkelig gutteklær. Caps på snei, 3/4 shorts i militærstil og boots. Han er en skikkelig ramp (som ildere flest). Bikkja mi ville nok gått med en guttestil også bare litt mer feminint. Hun kan være skikkelig feminin til tider - bortsett fra når hun kjefter på ALT som går forbi gårdsplassen, slurper i seg vann, raper og fiser hele tiden
Gjest Psiv Skrevet 24. april 2010 #7 Skrevet 24. april 2010 (endret) Ser for meg pusen min i en litt barnslig stil; fargerik hettegenser, kort skjørt, lange stripete (og hullete) strømper og sko med uknyttede skolisser, og en bamse under armen Endret 24. april 2010 av Psiv
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #8 Skrevet 25. april 2010 naken stil .Misliker børsting stelling osv Det med bruk av klær på dyr som ikke trenger det,er fullstendig idiotisk og dyremishandling
Gjest Marlo Skrevet 25. april 2010 #9 Skrevet 25. april 2010 Det er jo ikke en diskusjon om klær på dyr heller da, men om dyr hadde vært et menneske - hva slags stil ville den hatt ...
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #10 Skrevet 25. april 2010 Katta vår ville nok valgt et praktisk jegerantrekk, lydløst og vanntett, og komfortabelt nok til å klatre i trær med. Innendørs tror jeg dessverre han hadde hoppet på onepiece-bølgen.
Havtorn Skrevet 26. april 2010 #11 Skrevet 26. april 2010 Hesten hadde vært punker. Skikkelig rølpete med slitte jeans og skinnjakke, men samtidig hadde hun vært helt utrolig nydelig om hun hadde pyntet seg. Hunden hadde vært skater, med en rocka gangster-aktig stil, helt klart.
kaprifolen Skrevet 26. april 2010 #12 Skrevet 26. april 2010 Må nok si meg enig i at bikkja mi sannsynligvis også hadde joinet onepiece-bølgen! ellers hadde hun også vært fan av fine kosedresser i friske farger, med søte sommersko a'la converse. Til selskap er det drakt og hansker, med lakkede negler idet hun elegant byr fra hånden for å bli kysset på den. Hun hadde balansert mellom å ligge rett ut på sofaen i komfortable klær mens hun mesket seg i snop og prompet, og å oppføre seg elegant og litt selvbeundrersk ute. Elsket oppmerksomhet, og hadde garantert hatt en kjæreste til å skjemme henne bort. Men selv med sin fjonge førsel i festlige lag, hadde det ikke levnet noe tvil om hennes gode hjerte. Hun hadde kastet Blahnik'ene for å løpe i skogen og redde deg om det trengtes. Hun hadde alltid båret sjokolade, kleenex og en oppmuntrende sitatbok hvis noen trengte det. Og akkurat nå kan jeg høre mannen min "man skulle faltisk tro du var biologisk mor til bikkja"
Gjest Spinell Skrevet 26. april 2010 #13 Skrevet 26. april 2010 Morsomt å tenke på Hunden min ville nok kledd seg i Fjällräven- eller Bergansklær til alle anledninger. Naturfargede og praktiske skogs- og fjellklær, og antakeligvis en rutete flanellskjorte på overkroppen. På beina ville han hatt fjellsko eller lave fritidssko. Kånken eller en annen dagstursekk på ryggen.
thirteen Skrevet 26. april 2010 #14 Skrevet 26. april 2010 Tror pusen ville hatt mange koseklær, og definitivt falt for onepiece bølge, men kun når han var hjemme, når han var ute ville han nok ha en litt tøff og laidback stil. Hunden ville nok hatt kun tur og treningsklær.
Rotehøna_21 Skrevet 27. april 2010 #15 Skrevet 27. april 2010 Jeg tror pusejenta her ville hatt klær i mange glade farger, a en eller anna grunn, og søte sommerkjoler.
Lumê Skrevet 27. april 2010 #16 Skrevet 27. april 2010 Tror nok hunden min hadde tatt "stressa forretningskvinne"-looken. Hun hadde nok også kjederøkt og klikket konstant med en kulepenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå