Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Jeg ønsker å gjøre noe med mannen min, overraske ham litt (ikke sex og sexy undertøy. Slikt gjør vi rimelig mye av fra før). Men hva liker menn i grunn? Jeg har lyst til å arrangere en liten piknik i vårsola, men hvor mye bryr menn seg om sånt? Vi har vært sammen i over 3 år, men jeg vet ennå ikke hva han blir glad for. Han er ikke den typen som snakker høyt om følelser og gjør slike søte ting, han har så mye på hodet og er bekymret for alle småting. Jeg ønsker bare at det skal være oss to en dag uten bekymringer! Han har kneskade, så vi kan ikke gjøre aktiviteter. Om noen har personlige erfaringer eller bare gode ideer, gjerne del
momo Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Da jeg var gift så tok jeg med mannen min på tur til Oslo, hadde ordna hotell, billetter til ett bra show på latter og vi gikk ut og spiste god mat og koste oss. Han var ikke klar over dette i det hele tatt, jeg ordnet barnapss og pakket bagen hans for han, sa bare rett før vi dro hva vi skulle. Dette ble han utrolig glad for og vi koste oss mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå