Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Det må være grusomt å finne igjen katten sin på denne måten. http://www.dagbladet.no/2010/04/23/nyheter/innenriks/dyremishandling/11413655/ «Sånn går det når du pisser på Harleyen» sto det under bildet av Mari Roslands døde katt. Den hadde vært borte i ei uke da hun oppdaget de makabre dødsbildene på Facebook. Dadde jeg opplevd noe slikt ville jeg pønsket på hevn. Jeg vet ikke om jeg ville ha gjennomført det, men jeg ville kost meg med tanken på å smadre harleyen hans med balltre.
Gjest Huffsa Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Jeg ville uten tvil knust Harleyen med et balltre også dynket den i bensin og tent på.
Gjest Silvermist Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Jeg ville uten tvil knust Harleyen med et balltre også dynket den i bensin og tent på. +1.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Denne saken er bare helt hårreisende!! Tenk å gjøre en så brutal handling mot ett levende vesen?? Det værste av alt er kommentarene under artikkelen. Det virker som folk mener at katter ikke har livets rett da de bare er katter. Hva pokker er det med folk?? Hvor i vide væla tok fornuft og respekt veien?? Jeg blir bare deppa på menneskehetens vegne Det er tydligvis alt for mange dårlige mennesker der ute
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 Han mannen MÅ være helt syk i hode sitt!! Hvem er det som gjør sånt?! Merker jeg blir så forbanna Katter har like mye følelser som et mennekse. Er så synd at noen bare driter i det. Hadde han gjort sånn med katten min hadde jeg klikket og tent på den dumme Harleyen hans.
Perledrøm Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 Jeg klarer ikke å lese slikt, jeg begynner å grine Vesenet fortjener ikke å bli kalt et menneske.
Gjest stillness Skrevet 25. april 2010 #8 Skrevet 25. april 2010 (endret) Også legge det ut på facebook etterpå?Med den kommentaren "jaja,sånn kan det gå". Forstår at folk kan bli irritert over at katter gjør sånt,men å gå fra det til å gjøre noe sånt.Det må være noe alvorlig galt med folk som kan få seg til å gjøre sånne ting. Jeg forstår det ikke. Endret 25. april 2010 av stillness
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå