Gå til innhold

Honning har blitt honningmor

honning

Anbefalte innlegg

:strix:

:strix:

Å så deilig :rødme: Du får en liten sønn :nigo:

Hadde jeg vært tidsnok ute, så hadde jeg tippa jente - av en eller annen grunn så tror jeg alle får jente, meg selv inkludert om jeg blir gravid noen gang :roll: Kanskje det egentlig er en ønsketenkning bare :fnise: (å få jente altså)

Ja tenk det, jeg får faktisk en sønn! :nigo:

Jeg har også alltid tenkt at jeg vil ha jente, men i det siste så har jeg håpa på gutt likevel :)

Det blåste sånn at det ble ikke noe lesing i hengekøya på meg. Har visst blitt sittende med pcen for mye, og åpna ikke boka engang. Nå har jeg funnet meg litt is, skal slå av pcen og legge meg på sofaen og lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En "nygravid" som er innom og lusker lit ;) Så moro med UL. Blir spennende når det er min tur laaaangt frem i tid :)

Hei VirreVapp!

Koselig å at du stakk innom her :) Tida går plutselig veldig fort fram til UL, og plutselig da ser du en liten krabat sprelle inni deg. Syns at tida har flydd jeg :)

Kommer innom dagboka di også og ser snart (om du har) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig å lese! Gratulerer så masse med en gutt i magen! :hjerte:

Kjenner meg så igjen i følelsene du beskriver etter å ha vært på den ordinære ultralyden og sett lillegutt. Det er en helt ubeskrivelig følelse, jeg følte meg også helt nyforelsket og levde i en rus i mange dager. :rødme:

Nyt den herlig følelsen!

Var ikke vanskelig å se at det var gutt her heller, han var ikke sjenert akkurat. :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten pjokk i magen!! :strix: Å, skjønner godt at du er forelska jeg!! :rødme: Magefølelsen din stemte :) Ikke min, men hva gjør vel det! Du får en liten gutt! :strix:

Nyt kvelden!! :klem:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippet jeg feil igjen :hakeslepp: Nå må jeg virkelig bare tippe det motsatte av det jeg tror slik at det blir rett en gang :ler:

Sitter med gledestårer etter jeg har lest om "møtet" med lillegutt :rødme:

Håper du får en nydelig helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke tippe jeg da....men gratulerer sååå mye med en liten gutt i magen :hjerte:

Godt å lese at alt sto bra til med den lille :)

*vil også ha hengekøye* Må bare plante noen trær i hagen først :ler:

Ha en super dag og kos deg i solen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så herlig å lese! Gratulerer så masse med en gutt i magen!

Kjenner meg så igjen i følelsene du beskriver etter å ha vært på den ordinære ultralyden og sett lillegutt. Det er en helt ubeskrivelig følelse, jeg følte meg også helt nyforelsket og levde i en rus i mange dager.

Nyt den herlig følelsen!

Var ikke vanskelig å se at det var gutt her heller, han var ikke sjenert akkurat.

Hei Happy Feet, og takk for det! Ja vi har visst ikke sjenerte gutter noen av oss :fnise: Det er en fantastisk følelse ja!!

Gratulerer med en liten pjokk i magen!! Å, skjønner godt at du er forelska jeg!! Magefølelsen din stemte Ikke min, men hva gjør vel det! Du får en liten gutt!

Nyt kvelden!!

Takk, Siebaeo! Ja tenk, en gutt! Ikke lenge til din tur nå :nigo:

Tippet jeg feil igjen Nå må jeg virkelig bare tippe det motsatte av det jeg tror slik at det blir rett en gang

Sitter med gledestårer etter jeg har lest om "møtet" med lillegutt

Håper du får en nydelig helg

Hehe, ja den tippinga er ikke lett ;) Gleder meg til jeg sitter med gledestårer på dine vegne :rødme:

Rakk ikke tippe jeg da....men gratulerer sååå mye med en liten gutt i magen

Godt å lese at alt sto bra til med den lille

*vil også ha hengekøye* Må bare plante noen trær i hagen først

Ha en super dag og kos deg i solen

Tusen takk for det, Lucky! Hehe, ja om du planter trær nå så har du hengekøya oppe om en del år :ler: Kanskje kjøpe stativ heller? :gjeiper:

Tenk en liten gutt. så herlig å lese om din nye forelskelse

God helg Honning

Ja det er helt utrolig, Ananan. God helg til deg også!! :sol:

Gratulerer med en liten knert på vei! Så koselig lesning

Hei Blåmor, og tusen takk!

Dere er så søte alle sammen :klemmer:

Deilig med helg og få en liten blanding av å gjøre fornuftige ting og å slappe av i sola. I går kveld var vi hos et vennepar, og det blei seint så jeg sov til 11 i dag... Det gjorde nok godt etter ei travel uke. Så da var det bare rett ut i sola og lese bok etter frokosten. Kjære dro til Oslo-området tidlig i morres og kommer hjem i morgen, så jeg har hatt fred og ro hjemme i dag. Laga meg smoothies har jeg forresten også gjort for første gang i sesongen :sikle: Når det skya litt til så dro jeg til byen og kjøpe meg nye sandaler (nå kan jeg endelig kaste de gamle som ikke er gode lenger), kjøpte knapper til noe strikk, kikka på voksduk til bordet ute og litt sånn.

I kveld har jeg faktisk smurt inn skinnsofaen. Jeg har gått og tenkt på det i månedsvis nå. Skal liksom smøres inn 2-4 ganger i året. Yeah right.... Vi har hatt sofaen i snart 2 1/2 år, og den er kun smurt inn en gang tidligere :sjenert: Mangler bare å smøre inn den biten jeg skal sitte på i kveld, og så ta den biten før jeg legger meg :)

Nå skal jeg se om det er noe å se på tv, sy i et par knapper i en babykjole jeg skal gi bort alt for forsinka, og eventuelt lese litt i boka mi. Planen er å legge meg tidlig i kveld og få mye utav dagen i morgen så jeg ikke sover for lenge i det fine været ;)

Ha ei flott helg videre jenter (og gutter?) :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Er eg ikkje sanndrømt??? :dåne:

:fnise:

Faktisk begynte eg å få gutefølelse på deg, men eg stolte visst litt for mykje på draumen min frå tida rundt IVF-forsøket. :sur:

Men så herlig med ein liten gut. Er det ikkje heilt fantastisk å få beskjed om (og sjå at det er) ein liten pjokk i magen? :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :)

Tenkte jeg måtte vise deg strikkejakken jeg fant. Synes den er så tøff :fnise: Så kan pappaen ha på seg sin som er litt lik. :nigo:

http://www.sandnesgarn.no/(S(wb5awi22fgrjykzhgpvibd45))/StortBilde.aspx?bildeId=204848&mElement=hGarn&stortBildeSti=stortBilde&bildeStiType=hefter

Misunnelig på deg som kan strikke! Skulle gjerne kunnet det selv.. Nå går jeg til innkjøp av symaskin så kanskje jeg kan ta igjen litt der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kommer resultatet.... HappyFeet, Søsterliten og jeg "vant" :) Det blir en gutt!! :nigo::strix:

:dåne: Jeg klarte å tippe riktig!! :strix:

Gratulerer med en liten prins!! :)

Tenk det er rart når man vet hva som er der inne. Jeg følte at vi knyttet oss til jenta vår på en helt ny måte etter at jeg og LilleMann visste hva det var der inne! Fantastisk følelse altså!

Grattis igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Blåmor!!

Litt sein til å svare på om det var ei fin helg halvannen uke senere kanskje, men det var den :fnise:

Utrolig nok, men du er nok ikke sanndrømt dreia ;) Det er helt fantastisk å vite at det er en liten gutt inni der ja. Og så blir det litt enklere å forholde seg til også nå på en måte, det føles ikke fullt så fjernt.

Takk for strikketips, siebaeo!! De var veldig fine ja! Åh, det er så mye herlig å strikke. Skulle ønske at jeg strikka mye, mye kjappere. Jeg kommer ikke å rekke så veldig mye fram til ungen kommer tror jeg, men pytt. Mor og svigermor er også igang med strikkinga, så vi får flere hjemmestrikka ting til han hvertfall :nigo:

Jeg forstår akkurat hva du mener, Søsterliten! Vi føler oss også mer knyttet til ungen nå, og alt er bare herlig! Gratulerer med riktig tipping ;)

Hei og :klemmer: til dere også, Lucky og LineGourmet!

Nå var det lenge siden sist jeg har skrevet noe her. Har en ny ansatt på jobb som skal læres opp og en del å administrere rundt en del andre ting, så jeg har holdt meg unna KG der stort sett. Og ettermiddager og kvelder så har jeg ikke orka å sitte noe særs med pcen i det siste. Er en del andre ting som må ordnes hjemme, og så har vi styra med å kikke på en bil nummer 2. Så nå har vi handla oss bil og skal hente den i helga!

Helga som var så var jeg på jentetur på hytta og kosa oss masse. Det var ei topp helg. Vi gikk tur, lagte mye god mat, skravla, spillte fantasi, og satt ute i sola (hvor jeg ble godt solbrent på beina).

I kveld har jeg vært på bokklubb mens mannen var hjemme og beisa terrassen. Deilig å slippe unna sånt for en gangs skyld. Jeg føler nok generelt at jeg er den som gjør mest hjemme, så jeg har ikke dårlig samvittighet :nigo:

Ellers går alt bra her. Formen er fremdeles fin, og magen har begynt å vise nå de siste ukene, så jeg har fått flere og flere kommentarer på det i det siste. Er veldig koselig med mage syns jeg, og lillegutt sparker titt og ofte :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit korleis det er å ikkje klara å strikka raskt nok. Eg har så mange prosjekt eg har lyst til å fullføra til veslepjokken, men innser at eg begynner å få litt knapt med tid. ... seier eg og sit på KG ein heil kveld. :roll::fnise:

Gratulerer med ny bil! :reise:

Formen er fremdeles fin, og magen har begynt å vise nå de siste ukene, så jeg har fått flere og flere kommentarer på det i det siste. Er veldig koselig med mage syns jeg, og lillegutt sparker titt og ofte :hjerte:

Så herlig! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...