Gå til innhold

Honning har blitt honningmor

Fremhevede innlegg

Skrevet

UL i morgen :hoppe: Lykke til :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende og moro med ultralyd, Honning! Masse lykke til :strix:

Skrevet

Å, så moro med UL i morgen! :hoppe: Masse lykke til, gleder meg til å høre rapport!

Jeg tror forresten det er en liten :babygutt: i magen din! ;)

Skrevet

Aiaiai! Så spennende å finne ut kjønnet! Har du en "magefølelse"? Hehe, synes det uttrykket passer ekstra godt i dette tilfellet.

Blir så imponert over at du går topptur på topptur! Hvor høye topper går du på..?

19 uker i morra!! Tiden FLYR!

Hehehe, magefølelse er et fint uttrykk i dette tilfellet ja! :nigo: Jeg har egentlig hatt følelse for gutt lenge, men når jeg tenker på navn så tenker jeg på jentenavn. I dag begynte jeg å følelse for at det er jente likevel, så nå merker jeg at det blir bra å få avklart ;) Håper bare ikke at småen ligger feil til så de ikke ser det..

Er deilig med toppturer. De vi har vært på til nå er mellom 140-500moh, og vi går opp mellom 100-300 høydemeter på hver tur sånn ca. Ikke alle er så bratte, men jeg puster og peser godt i de verste stigningene :fnise:

19 uker i dag ja! Helt enig i at tiden flyr!!

Koselig med en tur hjem

Ja, det er utrolig koselig. Bor alt for langt borte... :sjenert:

Høres ut som en koselig helg du har hatt Koselig å se de på hjemtraktene innimellom også og kan tenke meg dagene bare flyr når alle skal ha en liten bit av deg

Kjenner veldig igjen sambo med å kjøpe ting som trenger vedlikehold, men ikke gidder å gjøre det selv ja....er lei av ting som trenger vedlikehold

Kos deg i sommervarmen og lykke til på ul i morgen

Takk for det, Lucky :klemmer:

Ja, det er travelt å være hjemme et par dager, for man vil jo treffe alle og finne på noe hele tida :)

Jeg føler at min og din kjære har veldig mange likhetstrekk etterhvert! :ler:

UL i morgen. Lykke til

Tusen takk, pusilus! :klemmer:

Så spennende og moro med ultralyd, Honning! Masse lykke til

Tusen takk til deg også, Blåmor! :klem:

Å, så moro med UL i morgen! Masse lykke til, gleder meg til å høre rapport!

Jeg tror forresten det er en liten :babygutt: i magen din!

Takker så mye, Happy Feet! Gleder meg til å gi rapport også :rødme:

Jeg har visst helt glemt å ha tippekonkurranse på kjønn her ja. Jaja, gutt er notert på deg!! ;)

Har hørt et par stykker som har sagt at det er gutteår i år. Vi er ganske mange jenter i familien min, så det hadde vært morro med en gutt. Men det hadde vært like morro med en jente også da, og mange herlige klær å både arve og kjøpe da i tilfelle. Kommer til å storglise uansett hva det blir!

Åh, nå gleder jeg meg... Håper bare at småen har det bra inni der. Jeg kjenner hvertfall bevegelser innimellom, og i går kveld kjente kjære også et lite spark for første gang :hjerte:

Skrevet

Lykke til med UL!

:hoppe:

Tusen takk for det, Invicta!! :klemmer:

Skrevet

:rødme: Spark. Det virker forresten som om dine UL-dager samsvarer med mine ''doomsdager''. :fnise:

Skrevet

Tror det blir jente jeg :Nikke:

Skrevet

:rødme: Spark. Det virker forresten som om dine UL-dager samsvarer med mine ''doomsdager''. :fnise:

Ja, jeg håper at det blir en lykkedag for oss begge!! Jeg har sååå lyst å se deg her i overetasjen nå, Belle. Det fortjener du virkelig!

Tror det blir jente jeg :Nikke:

Notert :)

I og med at jeg er treig med tippekonkurranse, så blir det nok få på lista, men ei lita liste kan jeg jo lage :nigo:

HappyFeet: :babygutt:

pusilus: :babyjente:

honning: vipper veldig, men holder på :babygutt: siden jeg har tenkt det lengst

Skrevet

Jeg vil også tippe! Jeg tipper... :babyjente:

Har skikkelig jentefølelse om dagen! :) Og det gjelder tydeligvis ikke bare meg selv. Lykke til i morra, håper knøttet legger godsida til!! :hoppe:

Skrevet

Så koselig at pappaen har fått kjenna spark allerede. :rødme:

Eg har jo tidligare drøymt at du hadde fått ei jente, så eg tippar det. :jepp:

Lykke til på UL!

Skrevet

UL tid!!!! :strix:

XXXX fingrene for at det ikke er en sjenert krabat der inne!! :jepp:

Jeg må bare ta en råtipp og tippe :babygutt: !!! Bare fordi dere er mange jenter fra før og hos oss er det mange gutter og så få vi en jente! :nigo:

Kos dere masse!!! Er så morsomt nå som de er større der inne!!

:klem:

Skrevet

Da begynner jeg jo å få noen på lista mi jo :nigo:

siebaeo: :babyjente:

dreia: :babyjente:

Søsterliten: :babygutt:

Tusen takk for lykkeønskninger til siebaeo, dreia, Iril og Søsterliten :klemmer:

Har det egentlig travelt på jobb, men måtte innom og oppdatere meg likevel ;) Gir lyd fra meg i kveld med status!!

Skrevet

Da har jeg fått oppdatert meg!

Så koselig å lese her inne og at det står så bra til med mor og barn :) Og jaggu er du sprek med alle disse toppturene dine, jeg også prøver å få gått noen sånne i uken - og jeg puster sikkert like mye som deg, bare jeg har ingen unnskyldning :sjenert:

Håper du koser deg på UL, gleder meg til å høre hvordan det har gått. Og forresten så tipper jeg :babyjente:

Skrevet

Da har jeg fått oppdatert meg!

Så koselig å lese her inne og at det står så bra til med mor og barn :) Og jaggu er du sprek med alle disse toppturene dine, jeg også prøver å få gått noen sånne i uken - og jeg puster sikkert like mye som deg, bare jeg har ingen unnskyldning :sjenert:

Håper du koser deg på UL, gleder meg til å høre hvordan det har gått. Og forresten så tipper jeg :babyjente:

Hei Ananan!

Jeg pusta og pesa godt før jeg ble gravid også, for jeg var ikke i noe toppform da heller :nigo: Er gøy å gå på tur da, og ser ingen grunn til å stoppe med det når formen er såpass bra :)

Er forresten kjempeglad på dine vegne som kommer igang med ivf-prosessen før sommeren!! Det er helt toppen jo :nigo:

siebaeo: :babyjente:

dreia: :babyjente:

Søsterliten: :babygutt:

Ananan: :babyjente:

Skrevet

Og her kommer resultatet.... HappyFeet, Søsterliten og jeg "vant" :) Det blir en gutt!! :nigo::strix:

Gynekologen var ikke i tvil om det, og vi fikk til og med sett klart og tydelig at det var en gutt. Åh, nå har jeg lyst å begynne å se på barnetøy snart! Alt sto bra til med han, vi såg de fire hjertekamrene, navlestrengen, blodet som gikk gjennom han, osv. Og så fikk vi sett han i 3D på slutten også. Ansiktet låg litt tett inntil morkaka, men vi såg det ganske bra likevel, og såg at han gapa og drakk fostervann :hjerte: Jeg får helt tårer i øynene her jeg sitter og kan nesten ikke tro det er sant. Er så forelska, og føler meg utrolig heldig!! :rødme:

Nei, nå får jeg tørke gledestårene, finne fram hengekøya og legge meg ut og lese bok. I dag tar jeg meg fri fra hagemøbel-vask og -oppussing og skal bare kose meg heller :Nikke:

Skrevet (endret)

Å så deilig :rødme: Du får en liten sønn :nigo:

Hadde jeg vært tidsnok ute, så hadde jeg tippa jente - av en eller annen grunn så tror jeg alle får jente, meg selv inkludert om jeg blir gravid noen gang :roll: Kanskje det egentlig er en ønsketenkning bare :fnise: (å få jente altså)

Endret av LineGourmet
Skrevet

En "nygravid" som er innom og lusker lit ;) Så moro med UL. Blir spennende når det er min tur laaaangt frem i tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...