Blåmor Skrevet 2. juni 2010 #82 Skrevet 2. juni 2010 Så spennende og moro med ultralyd, Honning! Masse lykke til
Happy Feet Skrevet 2. juni 2010 #83 Skrevet 2. juni 2010 Å, så moro med UL i morgen! Masse lykke til, gleder meg til å høre rapport! Jeg tror forresten det er en liten i magen din!
honning Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #85 Skrevet 2. juni 2010 Aiaiai! Så spennende å finne ut kjønnet! Har du en "magefølelse"? Hehe, synes det uttrykket passer ekstra godt i dette tilfellet. Blir så imponert over at du går topptur på topptur! Hvor høye topper går du på..? 19 uker i morra!! Tiden FLYR! Hehehe, magefølelse er et fint uttrykk i dette tilfellet ja! Jeg har egentlig hatt følelse for gutt lenge, men når jeg tenker på navn så tenker jeg på jentenavn. I dag begynte jeg å følelse for at det er jente likevel, så nå merker jeg at det blir bra å få avklart Håper bare ikke at småen ligger feil til så de ikke ser det.. Er deilig med toppturer. De vi har vært på til nå er mellom 140-500moh, og vi går opp mellom 100-300 høydemeter på hver tur sånn ca. Ikke alle er så bratte, men jeg puster og peser godt i de verste stigningene 19 uker i dag ja! Helt enig i at tiden flyr!! Koselig med en tur hjem Ja, det er utrolig koselig. Bor alt for langt borte... Høres ut som en koselig helg du har hatt Koselig å se de på hjemtraktene innimellom også og kan tenke meg dagene bare flyr når alle skal ha en liten bit av deg Kjenner veldig igjen sambo med å kjøpe ting som trenger vedlikehold, men ikke gidder å gjøre det selv ja....er lei av ting som trenger vedlikehold Kos deg i sommervarmen og lykke til på ul i morgen Takk for det, Lucky Ja, det er travelt å være hjemme et par dager, for man vil jo treffe alle og finne på noe hele tida Jeg føler at min og din kjære har veldig mange likhetstrekk etterhvert! UL i morgen. Lykke til Tusen takk, pusilus! Så spennende og moro med ultralyd, Honning! Masse lykke til Tusen takk til deg også, Blåmor! Å, så moro med UL i morgen! Masse lykke til, gleder meg til å høre rapport! Jeg tror forresten det er en liten i magen din! Takker så mye, Happy Feet! Gleder meg til å gi rapport også :rødme: Jeg har visst helt glemt å ha tippekonkurranse på kjønn her ja. Jaja, gutt er notert på deg!! Har hørt et par stykker som har sagt at det er gutteår i år. Vi er ganske mange jenter i familien min, så det hadde vært morro med en gutt. Men det hadde vært like morro med en jente også da, og mange herlige klær å både arve og kjøpe da i tilfelle. Kommer til å storglise uansett hva det blir! Åh, nå gleder jeg meg... Håper bare at småen har det bra inni der. Jeg kjenner hvertfall bevegelser innimellom, og i går kveld kjente kjære også et lite spark for første gang
honning Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #86 Skrevet 2. juni 2010 Lykke til med UL! Tusen takk for det, Invicta!!
^^Belle^^ Skrevet 2. juni 2010 #87 Skrevet 2. juni 2010 :rødme: Spark. Det virker forresten som om dine UL-dager samsvarer med mine ''doomsdager''.
honning Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #89 Skrevet 2. juni 2010 :rødme: Spark. Det virker forresten som om dine UL-dager samsvarer med mine ''doomsdager''. Ja, jeg håper at det blir en lykkedag for oss begge!! Jeg har sååå lyst å se deg her i overetasjen nå, Belle. Det fortjener du virkelig! Tror det blir jente jeg Notert I og med at jeg er treig med tippekonkurranse, så blir det nok få på lista, men ei lita liste kan jeg jo lage HappyFeet: pusilus: honning: vipper veldig, men holder på siden jeg har tenkt det lengst
siebaeo Skrevet 2. juni 2010 #90 Skrevet 2. juni 2010 Jeg vil også tippe! Jeg tipper... Har skikkelig jentefølelse om dagen! Og det gjelder tydeligvis ikke bare meg selv. Lykke til i morra, håper knøttet legger godsida til!!
dreia Skrevet 3. juni 2010 #91 Skrevet 3. juni 2010 Så koselig at pappaen har fått kjenna spark allerede. :rødme: Eg har jo tidligare drøymt at du hadde fått ei jente, så eg tippar det. Lykke til på UL!
SøsterLiten Skrevet 3. juni 2010 #93 Skrevet 3. juni 2010 UL tid!!!! XXXX fingrene for at det ikke er en sjenert krabat der inne!! Jeg må bare ta en råtipp og tippe !!! Bare fordi dere er mange jenter fra før og hos oss er det mange gutter og så få vi en jente! Kos dere masse!!! Er så morsomt nå som de er større der inne!!
honning Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #94 Skrevet 3. juni 2010 Da begynner jeg jo å få noen på lista mi jo HappyFeet: pusilus: siebaeo: dreia: Søsterliten: honning: vipper veldig, men holder på siden jeg har tenkt det lengst Tusen takk for lykkeønskninger til siebaeo, dreia, Iril og Søsterliten Har det egentlig travelt på jobb, men måtte innom og oppdatere meg likevel Gir lyd fra meg i kveld med status!!
Ananan Skrevet 3. juni 2010 #95 Skrevet 3. juni 2010 Da har jeg fått oppdatert meg! Så koselig å lese her inne og at det står så bra til med mor og barn Og jaggu er du sprek med alle disse toppturene dine, jeg også prøver å få gått noen sånne i uken - og jeg puster sikkert like mye som deg, bare jeg har ingen unnskyldning Håper du koser deg på UL, gleder meg til å høre hvordan det har gått. Og forresten så tipper jeg
honning Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #96 Skrevet 3. juni 2010 Da har jeg fått oppdatert meg! Så koselig å lese her inne og at det står så bra til med mor og barn Og jaggu er du sprek med alle disse toppturene dine, jeg også prøver å få gått noen sånne i uken - og jeg puster sikkert like mye som deg, bare jeg har ingen unnskyldning Håper du koser deg på UL, gleder meg til å høre hvordan det har gått. Og forresten så tipper jeg Hei Ananan! Jeg pusta og pesa godt før jeg ble gravid også, for jeg var ikke i noe toppform da heller Er gøy å gå på tur da, og ser ingen grunn til å stoppe med det når formen er såpass bra Er forresten kjempeglad på dine vegne som kommer igang med ivf-prosessen før sommeren!! Det er helt toppen jo HappyFeet: pusilus: siebaeo: dreia: Søsterliten: Ananan: honning: vipper veldig, men holder på siden jeg har tenkt det lengst
honning Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #97 Skrevet 3. juni 2010 Og her kommer resultatet.... HappyFeet, Søsterliten og jeg "vant" Det blir en gutt!! Gynekologen var ikke i tvil om det, og vi fikk til og med sett klart og tydelig at det var en gutt. Åh, nå har jeg lyst å begynne å se på barnetøy snart! Alt sto bra til med han, vi såg de fire hjertekamrene, navlestrengen, blodet som gikk gjennom han, osv. Og så fikk vi sett han i 3D på slutten også. Ansiktet låg litt tett inntil morkaka, men vi såg det ganske bra likevel, og såg at han gapa og drakk fostervann Jeg får helt tårer i øynene her jeg sitter og kan nesten ikke tro det er sant. Er så forelska, og føler meg utrolig heldig!! :rødme: Nei, nå får jeg tørke gledestårene, finne fram hengekøya og legge meg ut og lese bok. I dag tar jeg meg fri fra hagemøbel-vask og -oppussing og skal bare kose meg heller
LineGourmet Skrevet 3. juni 2010 #99 Skrevet 3. juni 2010 (endret) Å så deilig :rødme: Du får en liten sønn Hadde jeg vært tidsnok ute, så hadde jeg tippa jente - av en eller annen grunn så tror jeg alle får jente, meg selv inkludert om jeg blir gravid noen gang Kanskje det egentlig er en ønsketenkning bare (å få jente altså) Endret 3. juni 2010 av LineGourmet
VirreVapp Skrevet 3. juni 2010 #100 Skrevet 3. juni 2010 En "nygravid" som er innom og lusker lit Så moro med UL. Blir spennende når det er min tur laaaangt frem i tid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå