Gå til innhold

Honning har blitt honningmor

honning

Anbefalte innlegg

Hei Honning!

Jeg hadde visst mista deg, men fant deg igjen her på graviditets-seksjonen

Godt å høre at alt er i skjønneste orden

Håper du har hatt en strålende pinse

Jeg stakk av ja, Line :ler:

Søte mannen Pusilusmannen sa noe lignende for noen dager siden, men vi må vente enda en stund før vi får vite hvordan graviditetshormonene påvirker meg

Hei pusilus! Ble lei meg når jeg fant ut at du ikke følgte etter denne gangen.. Håper du kommer snart! :kose:

Så koselig sagt av mannen, da

Ja, og jeg tror faktisk at han mente det også :rødme:

Søte mannen da

:kose:

Han kan være søt iblant ja ;)

Lite pc på kveldstid her for tida, så det blir ikke så veldig ofte jeg er innom i forhold til før, men prøver å holde meg oppdatert :) Hadde nok ei fin helg. Var blant annet i selskap, vaska vinduer utvendig, sola meg mens mannen golfa, gikk en liten topptur, grilla og ellers har vi kosa oss :) Tilbake på jobb igjen i dag, og godt at det er nok ei kort uke ;)

I går kveld tror jeg at jeg kjennte litt halvveis tydelige småspark i magen. Det var flere bevegelser denne gangen og over litt tid, og det har ikke vært sånn før. Koselig å kjenne på :hjerte:

Nå sitter vi og ser på semifinale til grand prix her. Litt diverse kvalitet på musikken og koreografien kan man si :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nååh, spark! :rødme: Tror det må være en av verdens beste følelser! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at du begynner å kjenne liv :hjerte: Må være en fantastisk følelse :)

Tenk 18 uker i dag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos med spark! Det er nok verdens deiligste følelse.. :rødme:

Men du.. kjenner du sånne ordentlige bevegelser..? Altså når den forflytter seg eller snur seg i magen? Jeg trodde noe alvorlig rart/galt var på gang da jeg begynte å kjenne det. Nesten litt ubehagelig! Kjenner rett og slett at den velter/beveger seg rundt og presser hit og dit inni magen. Legger seg oppå blæra en stund og sånn. Jeg kan til og med kjenne kroppen fra utsiden med hendene.. Kjenner ikke at den sparker på utsiden enda, men omrisset av kroppen liksom. Som siger litt bort om jeg "plager" den litt :fnise: Ingen jeg har spurt til nå mener de har opplevd det sånn.. Slik jeg har forstått det da. Begynner å lure på om jeg er skapt litt rart.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååjaa det er så herlig å kjenne liv i magen! :rødme: Husker jeg syntes det var veldig betryggende da jeg etterhvert begynte å kjenne bevegelser daglig. :)

Akkurat nå hikker lillegutt her, han er visst skikkelig plaget med hyppig hikke stakkar. :fnise:

Ha en fin kveld videre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: 18 veker allerede! :strix:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så herlig med dei aller første sparka. Små tegn på at babyen din har det fint. :hjerte: Det blir berre fleire og fleire av dei, så du har mykje å gleda deg til framover.

:klem:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med spark! Det er en herlig følelse! :rødme:

Gratulerer så masse med 18 uker! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååh, spark! Tror det må være en av verdens beste følelser!

Ja det var utrolig koselig! :hjerte:

Så uvirkelig det må være å kjenne bevegelser i magen

Det har du rett i Blåmor! Veldig uvirkelig! :)

Så herlig at du begynner å kjenne liv. Må være en fantastisk følelse.

Tenk 18 uker i dag

18 uker og liv i magen :strix:

Så kos med spark! Det er nok verdens deiligste følelse..

Men du.. kjenner du sånne ordentlige bevegelser..? Altså når den forflytter seg eller snur seg i magen? Jeg trodde noe alvorlig rart/galt var på gang da jeg begynte å kjenne det. Nesten litt ubehagelig! Kjenner rett og slett at den velter/beveger seg rundt og presser hit og dit inni magen. Legger seg oppå blæra en stund og sånn. Jeg kan til og med kjenne kroppen fra utsiden med hendene.. Kjenner ikke at den sparker på utsiden enda, men omrisset av kroppen liksom. Som siger litt bort om jeg "plager" den litt. Ingen jeg har spurt til nå mener de har opplevd det sånn.. Slik jeg har forstått det da. Begynner å lure på om jeg er skapt litt rart..

Jeg tror nok ikke at jeg kjenner det helt som deg, men iblant så føler jeg plutselig at det er litt tyngre et spesielt sted på magen, og at babyen har flyttet seg dit. Selve bevegelsene om at den flytter på seg har jeg ikke merket noe til, men jeg tror nok at det finnes mange måter å kjenne bevegelser og spark på. Vi er alle skapt litt rart tror jeg :nigo:

Ååjaa det er så herlig å kjenne liv i magen! Husker jeg syntes det var veldig betryggende da jeg etterhvert begynte å kjenne bevegelser daglig.

Akkurat nå hikker lillegutt her, han er visst skikkelig plaget med hyppig hikke stakkar.

Ha en fin kveld videre!

Det er absolutt veldig betryggende å kjenne spark ja. De siste ukene har jeg bare gått og ventet på å få mage og å kjenne spark, og nå ser det ut som at begge deler kommer :rødme:

Må være veldig rart å kjenne på hikke også, og mye mer tydelig hva som skjer der inne. Koselig!

Ha en fin kveld videre du også!

18 veker allerede!

Så herlig med dei aller første sparka. Små tegn på at babyen din har det fint. Det blir berre fleire og fleire av dei, så du har mykje å gleda deg til framover.

Tida går plutselig ganske fort ja. Er ganske uvirkelig å tenke på at jeg er halvveis om et par uker!

Gleder meg til flere og flere spark :hjerte:

Så koselig med spark! Det er en herlig følelse!

Gratulerer så masse med 18 uker!

Takk for det :klemmer:

Ja dette har jeg venta lenge på!!

18 uker og spark. For en vidunderlig følelse.

Ja det er virkelig vidunderlig!!

Takk for alle koselige hilsener jenter :klemmer:

I kveld har vi vært på topptur igjen. Deilig å komme seg ut når det er så fint vær, i stedet for å sløve på sofaen. Merker at jeg puster og peser ganske mye, men det går veldig bra så lenge jeg går i mitt eget tempo :) I dag var det en nokså hard tur også med ganske jevn stigning hele tida, men det var en veldig fin tur, og flott utsikt på toppen!

Nå skal jeg sjekke ut litt turområder i nærheten av hytta til foreldrene mine, for jeg skal på jentetur dit om noen uker, og da tenker vi oss ut på tur litt. Jeg lovte å sende mail med turforslag i kveld, så da får jeg bare sette igang da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, snart ultralyd og snart halvvegs. Og så er det sommar og plutselig er du høggravid. :strix:

Artig med jentetur. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, snart ultralyd og snart halvvegs. Og så er det sommar og plutselig er du høggravid. :strix:

Artig med jentetur. :nigo:

Ja, tida går plutselig veldig fort framover tror jeg :strix:

Nå har vi grilla oss middag, jeg har rydda litt, mannen har vært på søppeldynga en tur, og nå er han på golfbanen. Planen min for kvelden er å slappe av, for jeg er ganske trøtt, men så irriterer det meg litt at jeg tenker på alt jeg burde gjort (spesielt rydding i 2.etasje hvor det flyter), og ofte så ender det opp med at jeg ikke gjør noen av delene, men heller sitter foran pcen eller tven uten å egentlig slappe av. Sånn går ofte mine dager :sjenert:

I morgen etter jobb drar vi hjemover til foreldrene mine og skal være der i helga. Gleder meg masse! Helga kommer til å gå litt for fort, for jeg kommer ikke til å rekke å treffe alle jeg kunne tenke meg å treffe, men det blir bra uansett. I tillegg har jeg fått bok i posten i dag, og Kamille, så da har jeg noe å kose meg med på flyturen også.

Nå skal jeg tvinge meg til å legge fra meg pcen og legge meg ned på sofaen. Det er deilig igrunn, er bare jeg som er så teit at jeg ikke klarer å slappe skikkelig av som regel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble et par timers soving på sofaen i kveld... :sjenert: Det gjorde nok godt da, men litt kjedelig å våkne igjen over halv 9 om kvelden, så jeg håper at jeg får sove i natt.

Har laga meg pastasalat til lunsj i morgen nå etterpå, endelig fått oppdatert meg i litt flere dagbøker her, og halvveis sett på MGP. Nå tror jeg at jeg får pakke ferdig til å dra rett fra jobb i morgen, og så komme meg i seng. Får ta med boka i senga og lese litt tenker jeg.

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en strålende helg og kos deg glugg ihjel hjemme hos foreldre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du fikk sove. Ønsker deg en riktig god og fin helg :hjerte:

Jeg fikk sove ja! :klemmer: til Blåmora!!

Ha en fin helg og kos deg hos foreldrene dine :kose:

Takk for det, Lucky :kose:

Ha en strålende helg og kos deg glugg ihjel hjemme hos foreldre. :klem:

Takk Belle, det gjorde jeg :klem:

Vi hadde ei veldig fint i mine hjemtrakter, og tida går fort når vi har to døgn på oss der borte. Etter at vi kom hjem søndagskvelden vaska jeg 6 hagestoler med noe middel, og fikk smurt de inn på nytt et par ganger i kveld, så nå er de mye finere igjen. Mannen skulle absolutt ha tremøbler for et par år siden, mens det er jeg som gjør arbeidet med de... Han skal ikke få vilja si på det neste gang ;)

I går gikk vi ny topptur. Det var en nydelig tur med fantastisk natur. Men det er den lengste turen vi har gått på i år, og jeg var utrolig sliten i beina og kroppen etterpå. I tillegg var det masse mygg, så nå føler jeg at jeg klør over alt.

Fantastisk vær ute. Deilig med sommervarme :sol: I morgen tror jeg det blir grilling etter jobb, og torsdag er det ultralyd og vi får kanskje vite om det blir gutt eller jente! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai! Så spennende å finne ut kjønnet! :) Har du en "magefølelse"? Hehe, synes det uttrykket passer ekstra godt i dette tilfellet.

Blir så imponert over at du går topptur på topptur! Hvor høye topper går du på..?

19 uker i morra!! Tiden FLYR! :strix::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en koselig helg du har hatt :) Koselig å se de på hjemtraktene innimellom også og kan tenke meg dagene bare flyr når alle skal ha en liten bit av deg ;)

Kjenner veldig igjen sambo med å kjøpe ting som trenger vedlikehold, men ikke gidder å gjøre det selv ja....er lei av ting som trenger vedlikehold :ler:

Kos deg i sommervarmen og lykke til på ul i morgen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...