honning Skrevet 11. november 2010 Forfatter #341 Del Skrevet 11. november 2010 Innom og leser litt. Koselig med en liten handletur Hei pusilus! Det er veldig koselig med handleturer ja. Blir nok en del av de framover med julegavehandel og alt Lite nytt som skjer her igrunn. Eller... kjære har fått seg ny jobb og var i lønnsforhandlinger i går kveld, så nå gikk han masse opp i lønn i forhold til forrige jobb! I dag skal vi på 6-ukers kontroll med lillegutt, og det blir spennende å se hvor mye han har lagt på seg denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. november 2010 Forfatter #342 Del Skrevet 16. november 2010 Kontrollen på torsdag gikk veldig fint, og lillegutt var da oppe i 3390gram og 50,5cm, så som 7 uker gammel er han nå like stor som vanlige nyfødte Akkurat nå skulle jeg gjerne sett hvor liten han egentlig var når han ble født, for jeg kan ikke forstå at han har vært under halve vekta og 7,5cm kortere I morgen skal lillegutt og jeg ut og kjøre langtur til der hvor jeg kommer fra. Det blir spennende å se hvordan det går å kjøre så langt, og vi må ta stopp for å amme og sånn. Håper alt kommer til å gå bra, og jeg tror at det vil gjøre det, men litt uvant Nå skal jeg bare få pakka ferdig også så mye som mulig og prøve å dra så tidlig som mulig i morgen. Når jeg kommer hjem igjen om noen dager så skal jeg få ut fingeren og flytte meg til de generelle dagbøkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. november 2010 #343 Del Skrevet 16. november 2010 God tur og lykke til med langkjøring med lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. november 2010 #344 Del Skrevet 16. november 2010 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 17. november 2010 #345 Del Skrevet 17. november 2010 Store gutten! :rødme: Lykke til med langkjøringen! Det går sikkert greit; de sover jo så mye i den alderen likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 17. november 2010 #346 Del Skrevet 17. november 2010 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #347 Del Skrevet 14. desember 2010 Veldig lenge siden jeg har vært aktiv her ser jeg Har skrevet littegrann i bloggen + at jeg har nå oppretta ei generell dagbok, så da legger jeg nok denne dagboka død. Må bare lagre før jeg fjerner den helt Dere er uansett velkomne i den generelle dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. desember 2010 #348 Del Skrevet 15. desember 2010 Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #349 Del Skrevet 2. januar 2011 Link? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=527513 (Lenge siden jeg sjekka her, så treigt svar...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå