Gå til innhold

Honning har blitt honningmor

honning

Anbefalte innlegg

:vinke:

Innom og leser litt.

Koselig med en liten handletur :)

Hei pusilus!

Det er veldig koselig med handleturer ja. Blir nok en del av de framover med julegavehandel og alt ;)

Lite nytt som skjer her igrunn. Eller... kjære har fått seg ny jobb og var i lønnsforhandlinger i går kveld, så nå gikk han masse opp i lønn i forhold til forrige jobb! :nigo:

I dag skal vi på 6-ukers kontroll med lillegutt, og det blir spennende å se hvor mye han har lagt på seg denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kontrollen på torsdag gikk veldig fint, og lillegutt var da oppe i 3390gram og 50,5cm, så som 7 uker gammel er han nå like stor som vanlige nyfødte ;) Akkurat nå skulle jeg gjerne sett hvor liten han egentlig var når han ble født, for jeg kan ikke forstå at han har vært under halve vekta og 7,5cm kortere :)

I morgen skal lillegutt og jeg ut og kjøre langtur til der hvor jeg kommer fra. Det blir spennende å se hvordan det går å kjøre så langt, og vi må ta stopp for å amme og sånn. Håper alt kommer til å gå bra, og jeg tror at det vil gjøre det, men litt uvant ;) Nå skal jeg bare få pakka ferdig også så mye som mulig og prøve å dra så tidlig som mulig i morgen.

Når jeg kommer hjem igjen om noen dager så skal jeg få ut fingeren og flytte meg til de generelle dagbøkene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store gutten! :rødme:

Lykke til med langkjøringen! Det går sikkert greit; de sover jo så mye i den alderen likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Veldig lenge siden jeg har vært aktiv her ser jeg :sjenert: Har skrevet littegrann i bloggen + at jeg har nå oppretta ei generell dagbok, så da legger jeg nok denne dagboka død. Må bare lagre før jeg fjerner den helt :)

Dere er uansett velkomne i den generelle dagboka mi :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...