pusilus Skrevet 18. september 2010 #261 Del Skrevet 18. september 2010 Gratulerer med dagen som var Kos det med besøk i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 19. september 2010 Forfatter #262 Del Skrevet 19. september 2010 Da kan jeg snike med inn her og si GRATULERER MED DAGEN da!! Håper du får en kjempefin dag! Og natt. Sov godt! Tusen takk skal du ha, Siebaeo Gratulerer med dagen! Tusen takk, Iril! Ja håper virkelig jeg følger etter snart og kan kjenne liv i magen Så koselig med besøk og ikke minst deilig med fri i dag! Det fortjener du slik som du har jobbet Og ikke minst! Gratulerer med dagen Og tusen takk til deg også, Lucky! Det har vært veldig koselig med besøk, og deilig med en ekstra fridag Gratulerer med dagen som var Kos det med besøk i helgen Tusen takk, pusilus Det har vært ei veldig koselig langhelg med besøk, og nå har de nettopp dratt igjen så jeg har hele søndagen til å slappe av på Vi shoppa både på fredag og i går (jeg handler jo ikke klær for tida da, så jeg satte meg på benker utfor butikker hele tida for å slippe å slite ut bekkenet totalt, og slippe å bli frista til å handle ting jeg ikke kan handle ), og hatt mye god mat, og strikka en del på kveldene. Jeg fikk hjelp av mor til noen ting som jeg ikke helt får til på strikket mitt, og det var veldig greit Fra og med fredag var jeg forresten høygravid!! Jeg føler meg ikke sånn heldigvis da. Og så har jeg funnet ut at tickeren min er feil med en dag, så jeg får se å få retta opp det snart. Nå får jeg opp og vekke kjære tror jeg. Ha en fin søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 20. september 2010 Forfatter #263 Del Skrevet 20. september 2010 For en sløvedag det var i går... Flott vær ute, men jeg satt jo bare inne og såg på tv og strikka. Det var ikke så fristende å gå tur med et bekken som var slitent etter et par dager på shoppingturer, men strikkinga var veldig effektiv hvertfall! Strikka nesten to armer til den babyjakka jeg holder på med. Og så såg vi den nyeste Karate Kid filmen og spiste Dolly pizza på kvelden I går var forresten lillemann veldig ivrig i magen, og jeg kom med noen plutselige og rare utbrudd når han sparka veldig hardt noen ganger, så kjære kikka bare rart på meg. Den ene gangen kom et spark så hardt at tårene plutselig spratt på meg, men så holdt jeg på å le meg ihjel etterpå, for det var jo så rart også! Jobb igjen i dag, og nå er det enda en dag nærmere permisjon. Jeg jobber litt mer i dag, for på slutten av uka så er det både UL og legetime og litt av hvert, så da jobber jeg heller litt kortere dager mot slutten av uka er planen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. september 2010 #264 Del Skrevet 20. september 2010 Herlig å lese om den lille i magen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 21. september 2010 #265 Del Skrevet 21. september 2010 masse gratulasjoner på overtid, forresten! Hyggelig å lese om en god helg med kjekt besøk Tenk, nå er det ikke lenge til permisjon og en ny hverdag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. september 2010 #266 Del Skrevet 21. september 2010 Tenk at du er høygravid! Nå går det fort fremover Så herlig med spark, men høres ikke så godt ut når han har skikkelig fest der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. september 2010 #267 Del Skrevet 21. september 2010 Hehey! Du er høygravid! Er det ikke rart å tenke på at du er mamma om en måneds tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. september 2010 #268 Del Skrevet 21. september 2010 Hei! Veeeldig treig gratulasjon med å være høypreggis!! Nå er det jammen ikke lenge igjen :dåne: Og så gøy med aktiv bebis i magen :rødme: Jeg synes det er så gøy å kjenne på når han liksom snubler eller noe. Ser for meg de litt frenetiske bevegelsene babyer har når de spreller med alt på en gang "Jeg trener... ALT!" Misunner deg som kan strikke.. Håper du legger ut bilde når du er ferdig! Hvordan går det med bassengtreningen og bekkenet? Jeg har begynt på bassengtrening nå og synes det er kjempedeilig! Synes synd på de av jentene som har veldig vondt.. Jeg har jo ikke det og koser meg mest bare. Godt for kroppen å få være vektløs og bare gjøre myke bevegelser. Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. september 2010 Forfatter #269 Del Skrevet 22. september 2010 Herlig å lese om den lille i magen masse gratulasjoner på overtid, forresten! Hyggelig å lese om en god helg med kjekt besøk Tenk, nå er det ikke lenge til permisjon og en ny hverdag Tusen takk Nei nå nærmer permisjonen seg veldig! 2 uker igjen i dag Tenk at du er høygravid! Nå går det fort fremover Så herlig med spark, men høres ikke så godt ut når han har skikkelig fest der inne Hehe, nei de festene der inne er helt rare altså. Det er iblant litt vondt, men så er det jo egentlig bare deilig Hehey! Du er høygravid! Er det ikke rart å tenke på at du er mamma om en måneds tid? Det er VELDIG rart å tenke på, Line! Er nesten så jeg klyper meg i armen hver dag Hei! Veeeldig treig gratulasjon med å være høypreggis!! Nå er det jammen ikke lenge igjen Og så gøy med aktiv bebis i magen Jeg synes det er så gøy å kjenne på når han liksom snubler eller noe. Ser for meg de litt frenetiske bevegelsene babyer har når de spreller med alt på en gang "Jeg trener... ALT!" Misunner deg som kan strikke.. Håper du legger ut bilde når du er ferdig! Hvordan går det med bassengtreningen og bekkenet? Jeg har begynt på bassengtrening nå og synes det er kjempedeilig! Synes synd på de av jentene som har veldig vondt.. Jeg har jo ikke det og koser meg mest bare. Godt for kroppen å få være vektløs og bare gjøre myke bevegelser. Håper du har det bra! Nå er det jammen ikke lenge igjen nei! Jeg er veldig glad for at bebisen er aktiv inni her ja, så slipper jeg å bekymre meg for akkurat det hvertfall Bilde av det jeg strikker ja - det skal jeg prøve å få lagt ut i bloggen! Kommer ikke på å gjøre det jeg. Kanskje jeg skulle tatt et nytt gravidbilde og legge ut også? Skal prøve å gjøre det i dag jeg Bassengtreninga og bekkenet går bra syns jeg. Bekkenet har ikke blitt vondere, bare om jeg gjør alt for mye husarbeid i forhold til hva jeg bør gjøre, så det er min egen feil i tilfelle. Den bassengtreninga er veldig deilig ja. Så godt at du også har kommet igang med det nå! Jeg er nok heldigvis heller ikke blant de som har det mest vondt, og syns synd på de som har fått tidlig bekkenløsning og sliter skikkelig med vondter. Ellers går det bare bra her i gården. Har hatt et par netter nå som jeg har sovet veldig dårlig, og da blir jeg liggende i 2-3 timer og tenke på alt vi burde ha gjort + diverse babyting. Klarer liksom ikke å tenke på andre ting i det hele tatt, og det er jo håpløst jo! Kjære sier at jeg må slutte å stresse sånn, men det er jo lettere sagt enn gjort Jeg har også hatt veldig vond halsbrann til tider i det siste, og i går etter bassengtreninga så var det så ille at jeg måtte bare løpe inn på do og kasta opp Jeg skal jo legge på meg jo, og da kan jeg ikke kaste opp! Etter jobb i dag har jeg tatt igjen og drukket sjokolademelk og spist chips Jeg er fryktelig spent på UL i morgen nå altså. Håper at lillegutt har det fint og vokser som han skal. Og at han ikke er fullt så liten som gyn først trodde. Krysser fingrene her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 22. september 2010 #270 Del Skrevet 22. september 2010 åhhh.. Hvordan er du på spenthetsskalaen? masse sommerfulger i magen og kan ikke vente med å få treffe lillegutten, eller har du is i magen enda og ikke kommet såå langt i tankene? Det er jo noen uker igjen enda mener jeg... Håper du gleder deg og ikke gruer deg for noen verdens ting. ;)Come what may.. som jeg av og til bruker å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. september 2010 Forfatter #271 Del Skrevet 22. september 2010 åhhh.. Hvordan er du på spenthetsskalaen? masse sommerfulger i magen og kan ikke vente med å få treffe lillegutten, eller har du is i magen enda og ikke kommet såå langt i tankene? Det er jo noen uker igjen enda mener jeg... Håper du gleder deg og ikke gruer deg for noen verdens ting. ;)Come what may.. som jeg av og til bruker å si. Hei Aurelia! Jeg er litt sånn på uvirkelighetsskalaen enda jeg Har egentlig ganske is i magen enda, men merker at tankene fortere og fortere flyter over på fødselsforberedende ting nå enn før, så hjernen er nok igang med å forberede seg litt mer nå tror jeg Det kan være opptil 7 uker igjen ja, så det er egentlig bra at jeg ikke er ekstremt utålmodig enda. Gruer meg faktisk ikke til fødselen noe særs enda hvertfall, og tenker at jeg får ta den som den kommer, men jeg klarer heller ikke helt å se for meg at vi er en familie på 3 om noen uker heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. september 2010 #272 Del Skrevet 22. september 2010 Slitsomt å ikke få sovet hele natten igjennom da, men er jo mye som skal tenkes på så ikke rart søvnen blir litt amputert Håper du får sove bedre i natt Lykke til i morgen, håper lillegutt har lagt på seg tilfredsstillende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. september 2010 #273 Del Skrevet 22. september 2010 Lykke til i morgen Honning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. september 2010 Forfatter #274 Del Skrevet 22. september 2010 Slitsomt å ikke få sovet hele natten igjennom da, men er jo mye som skal tenkes på så ikke rart søvnen blir litt amputert Håper du får sove bedre i natt Lykke til i morgen, håper lillegutt har lagt på seg tilfredsstillende Takk for det Lucky Jeg får sovet på ettermiddagene iblant hvertfall, og da hjelper det på litt. Lykke til i morgen Honning Tusen takk pusilus Merker at jeg ikke klarer å glede meg helt til UL denne gangen, selv om jeg tviler på at alt er galt inni der. Det er jo vanlig at ikke alt går på skinner, så det er greit å være forberedt på det meste tror jeg. Men det er mye tanker fram og tilbake her nå, så det er godt at vi snart får det overstått uansett.. Hadde jeg ikke kjent så mange sterke spark og så mye liv så hadde jeg nok vært mer bekymra enn jeg er. Tror jeg skal legge meg og lese litt før jeg tar kvelden nå jeg. Jobber hjemmefra i morgen før og etter UL, og da er det enklere å oppdatere her etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 23. september 2010 Forfatter #275 Del Skrevet 23. september 2010 En time igjen nå Kjære var irritert på noe her i morges som bare var noe fillegreier, og jeg begynte å grine og tålte ingenting. Merker jeg tåler mindre og mindre for tida, og akkurat nå har jeg den ULen som jeg bare vil ha overstått i tillegg. "Jobber" liksom hjemmefra nå, men får ikke akkurat gjort noe. Men det driter jeg litt i akkurat nå. Hehe. Jeg har avvikla meg selv så mye på jobb at jeg har faktisk lite å gjøre (egentlig veldig mye jeg kan gjøre, men jeg har ikke så lyst til å begynne på noe særs nytt nå heller). Så det blir litt surfing her nå... Tror jeg skal lage meg en kopp te nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. september 2010 #276 Del Skrevet 23. september 2010 Hei! Nå har du kanskje dratt..? Ville bare ønske deg lykke til. Jeg håper og tror dette blir en hyggelig UL.. Skjønner godt at du er ekstra følsom i dag. og sånn generellt egentlig.. Merker at hodet er utrolig opptatt av hva som skal skje framover. Jobbe er neste umulig! Det er jo store forandringer vi står foran så det er jo ikke så rart.. Håper på en glad og lettet melding her snart! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 23. september 2010 Forfatter #277 Del Skrevet 23. september 2010 Hei! Nå har du kanskje dratt..? Ville bare ønske deg lykke til. Jeg håper og tror dette blir en hyggelig UL.. Skjønner godt at du er ekstra følsom i dag. og sånn generellt egentlig.. Merker at hodet er utrolig opptatt av hva som skal skje framover. Jobbe er neste umulig! Det er jo store forandringer vi står foran så det er jo ikke så rart.. Håper på en glad og lettet melding her snart! :klem: Hei Siebaeo! Takk for det, og nå er jeg tilbake igjen Ja, det er ikke lett å konsentrere seg om det man skal for tida, for fokuset blir fort dratt i en helt annen retning Jeg oppdaterte bloggen etter UL, så det står litt mer der, men konklusjonen er at jeg skal til sjekk på sykehuset i ettermiddag, så nå klarer jeg hvertfall ikke å få gjort en dritt her 50 minutter igjen med "jobbing"... For en rar dag dette er altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. september 2010 #278 Del Skrevet 23. september 2010 Håper alt stod godt til med den lille.. og lykke til på kontrollen senere idag. Uff.. nå trodde jeg nesten at klokka var 6-7 allerede, det er sååå mørkt og grått ute. Det er jo midt på dag enda, bare.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. september 2010 #279 Del Skrevet 23. september 2010 Oi, nå klarte jeg endelig å somle meg innom bloggen din. Glemmer det bare ut jeg. Men åh, for en fiiiin mage du har. :rødme: Håper alt står bra til med poden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. september 2010 #280 Del Skrevet 24. september 2010 Du har dette ut av Mine innlegg. Ikkje rart eg synst det var så stille frå deg. Tenk, nå er du lenger på veg enn då pjokken vår blei fødd. Så nå er det jammen ikkje lenge igjen før du er mamma, du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå