Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Hei, alle sammen. Jeg har litt behov for å lette hjertet mitt, så legr d ut her, Idag hadde pappa møtt jenta broren min skal gifte seg med. Siden jeg ikke har sett henne spurte jeg hvordan h u var. Pappa sa da at hu var veldig grei og pen. SÅ tullet jeg tilbake og sa at han synes at absolutt alle jenter er pene, noe som egentlig er litt sant å. Jeg har enda til gode å høre han si at en jente er stygg, derfor ble jeg ekstra såret idag. For etr at jg og mamma hadde tullet md han om at han synes alle jenter er pene, og at han sikrt overdriver angående kommende svigerdatter, sa han at han ikke tuller, og at den jenta er penere enn meg. Greit nok det, men etr dette sier han at hu jenta nok ik var blant de peneste, men heller ik blant de styggeste. Jeg må innrømme at jeg tok meg nær av dette, fordi jeg allerede har veldig dårlig selvtillitt. Selv synes jg ik at jeg er såå stygg, selvom jg har dårlig selvtillitt, mn denne kommentaren tok nok en liten knekk på den delen av selvbildet å, siden jeg da fikk bekreftet at selv faren min ikke synes at jeg er pen. Og barna skal jo egentlig være pene for foreldrene uansett hva. Uff
Sarafina Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 (endret) Unnskyld at jeg sier det, men dette sier mer om faren din enn om deg. Utrolig dumt sagt, og unødvendig. Ikke ta deg nær av det du :-) Ikke så lett å vite for oss som ikke kjenner dere, men: dette var veldig klønete sagt, kanskje han ikke mente det på den måten, ikke vet jeg... Du er helt sikkert en flott jente, og jeg har lagt merke til dine gode og velformulerte innlegg her på KG :-) Endret 23. april 2010 av Sarafina
Gjest wahaj Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Unnskyld at jeg sier det, men dette sier mer om faren din enn om deg. Utrolig dumt sagt, og unødvendig. Ikke ta deg nær av det du :-) Ikke så lett å vite for oss som ikke kjenner dere, men: dette var veldig klønete sagt, kanskje han ikke mente det på den måten, ikke vet jeg... Du er helt sikkert en flott jente.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Unnskyld at jeg sier det, men dette sier mer om faren din enn om deg. Utrolig dumt sagt, og unødvendig. Ikke ta deg nær av det du :-) Ikke så lett å vite for oss som ikke kjenner dere, men: dette var veldig klønete sagt, kanskje han ikke mente det på den måten, ikke vet jeg... Du er helt sikkert en flott jente, og jeg har lagt merke til dine gode og velformulerte innlegg her på KG :-) Oii,..hvordan ser du hvem jeg er, når jeg har postet innlegget mitt som anonym?
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Oii,..hvordan ser du hvem jeg er, når jeg har postet innlegget mitt som anonym? Tusen hjertelig takk for trøstende ord forresten. D hjalp veldig mye.
Gjest green tea Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Hei, alle sammen. Jeg har litt behov for å lette hjertet mitt, så legr d ut her, Idag hadde pappa møtt jenta broren min skal gifte seg med. Siden jeg ikke har sett henne spurte jeg hvordan h u var. Pappa sa da at hu var veldig grei og pen. SÅ tullet jeg tilbake og sa at han synes at absolutt alle jenter er pene, noe som egentlig er litt sant å. Jeg har enda til gode å høre han si at en jente er stygg, derfor ble jeg ekstra såret idag. For etr at jg og mamma hadde tullet md han om at han synes alle jenter er pene, og at han sikrt overdriver angående kommende svigerdatter, sa han at han ikke tuller, og at den jenta er penere enn meg. Greit nok det, men etr dette sier han at hu jenta nok ik var blant de peneste, men heller ik blant de styggeste. Jeg må innrømme at jeg tok meg nær av dette, fordi jeg allerede har veldig dårlig selvtillitt. Selv synes jg ik at jeg er såå stygg, selvom jg har dårlig selvtillitt, mn denne kommentaren tok nok en liten knekk på den delen av selvbildet å, siden jeg da fikk bekreftet at selv faren min ikke synes at jeg er pen. Og barna skal jo egentlig være pene for foreldrene uansett hva. Uff sont skal ikke en far si og deg prøv å gløm det. det vil bare bli vare vist du grubler på det.
Sarafina Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 Oii,..hvordan ser du hvem jeg er, når jeg har postet innlegget mitt som anonym? Trodde AnonymBruker er brukernavnet ditt jeg.....? Eller er det flere som kaller seg det? så du hadde skrevet i kokainsaken på aktuelle saker, blant annet.
Elensire Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 Trodde AnonymBruker er brukernavnet ditt jeg.....? Eller er det flere som kaller seg det? så du hadde skrevet i kokainsaken på aktuelle saker, blant annet. alle har muligheten til å krysse av for "poste som anonym" eller noe sånt når de skriv er i forumet. funksjonen kom etter at de sperret for en del gjesteposting. så AnonymBruker er ikke en person, men flere. altså alle som vil poste anonymt TS, jeg er enig med utsagnet om at det sier mer om din far enn om deg. Ikke hør på han. Jeg er sikker på at du er nydelig på din egen måte, og at du har en fantastisk personlighet som stiller en mann som kan si noe så tåpelig, fullstendig i skyggen! så glem kommentaren. han har sikkert ikke tenkt igjennom den heller
Mohini Skrevet 23. april 2010 #9 Skrevet 23. april 2010 Trodde AnonymBruker er brukernavnet ditt jeg.....? Eller er det flere som kaller seg det? så du hadde skrevet i kokainsaken på aktuelle saker, blant annet. Anonym Bruker er fellesnavnet på alle som velger å være anonyme, man huker av i "post som anonym"-ruten.
Konservativ Mann Skrevet 25. april 2010 #10 Skrevet 25. april 2010 Big deal, TS! Da jeg bodde hjemme fortalte moren min meg daglig at jeg så ut som en gorilla, et monster, en okse osv. Dette varte fra jeg begynte å løfte vekter som tenåring til jeg flyttet ut et år etter militærtjenesten. Hun forteller meg fortsatt at hun har innsett at hun aldri vil få barnebarn fordi jeg er for stygg til at noen vil stifte familie med meg osv. Jeg er glad i henne selv, om jeg hater henne (hvis det gir noen mening). :gjeiper:
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. april 2010 #11 Skrevet 25. april 2010 Pappa sa da at hu var veldig grei og pen. SÅ tullet jeg tilbake og sa at han synes at absolutt alle jenter er pene, noe som egentlig er litt sant å. Så sa han at den jenta er penere enn meg. Etter dette sier han at hu jenta nok ikke var blant de peneste, men heller ikke blant de styggeste. Ja ha... Så har du en ærlig og ikke spesielt taktfull far.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. april 2010 #12 Skrevet 25. april 2010 Big deal, TS! Da jeg bodde hjemme fortalte moren min meg daglig at jeg så ut som en gorilla, et monster, en okse osv. Dette varte fra jeg begynte å løfte vekter som tenåring til jeg flyttet ut et år etter militærtjenesten. Hun forteller meg fortsatt at hun har innsett at hun aldri vil få barnebarn fordi jeg er for stygg til at noen vil stifte familie med meg osv. Jeg er glad i henne selv, om jeg hater henne (hvis det gir noen mening). :gjeiper: Dette høres jo ut som profilen "Brutal Mann". Dere har begge hatt forferdelige barndommer med grusomme foreldre? Det er mange sjokkerende historier på KG.
Gjest Cipheria Skrevet 25. april 2010 #13 Skrevet 25. april 2010 (endret) Dette høres jo ut som profilen "Brutal Mann". Dere har begge hatt forferdelige barndommer med grusomme foreldre? Det er mange sjokkerende historier på KG. Det er vel helst mødrene som har vore slemme, derfor er dei kvinnemislikarar. Som henger på kvinneguiden. Ja, eg ser ikkje logikken heller. Endret 25. april 2010 av Cipheria
Blåklokke Skrevet 25. april 2010 #14 Skrevet 25. april 2010 IKKE hør på den taktløse faren din. Jeg vet jo ikke hvordan han er ellers, men mange menn har litt vanskelig med å uttrykke seg, for å si det pent. Prøv å glem den dumme bemerkningen!
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #15 Skrevet 25. april 2010 Skjønner deg godt. Jeg ville heller ikke likt det. Har opplevd at en sa at moren min var penere enn meg. Det er jo greit om man synes det, men er jo helt unødvendig å si slikt høyt til den som er "minst pen". Hadde jeg vært deg, tror jeg faktisk jeg ville sagt til faren min at det var en unødvendig kommentar fra han. Si at du trodde du hadde et bra/ok utseende, men har begynt å tvile på dette etter hans kommentar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå