Gjest green tea Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 hvits noen sier at de føler seg vakker så får de mase kritikk men hvits de sier at de er stygg så får de trøst. jeg ser på det som positivt vis noen sier noe positivt om seg selv om det er utsende så er det en start. nå handler dette ikke om jeg er vakrere en deg opplegget.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Jo kan si meg enig her. Det var en gang en traad her inne som handlet om hvordan pene mennesker hadde det i hverdagen. Mange skrev paa en helt normal maate, uten aa virke selvopptatte, men fikk mye kritikk. "ikke tro du er pen" osv. Det ble bare dumt. Jeg skjoenner hva du mener.
Skywalker Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Alle mennesker er vakre, hver på sin måte.
Sasha Sasha Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Alle mennesker er vakre, hver på sin måte. Ja det er de, eller kansje jeg burde si vi:) Nå pleier jeg nesten aldri komentere utsende til noen, bortsett fra når jeg nesten må. Om de fisker etter det "synes du jeg er feit?" eller hvis noen kommer rett fra frisøren. Skjønner ikke helt poenget med og komentere utsendet på hverken seg selv eller andre jeg da... Jeg hater hvertfal og måtte komentere utsendet føler meg skikkelig overflatisk og dømmende.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Jeg syns vi burde bli flinkere til å skryte av oss selv jeg Uansett om det er pga utseende eller at man er flink i noe. Veldig mye jantelov i Norge. Jeg elsker hvordan mange amerikanere har helt skyhøy selvtillit, og sier rett som det er "I'm sooo hot!" selv om de har verdens største rumpe eller mangler en tann. Det er bra! Det fins selvsagt en mellomting mellom bra selvtillit og innbilsk idiot. Ikke sjarmerende med de som hele tiden skal fremheve seg selv, f.eks "jeg er så deilig og alle vil ha meg". Men mange i dag inkl. meg selv har ekstremt dårlig selvtillit, så hvis vi begynner å skryte av oss selv kanskje vi blir bedre?
Gjest green tea Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 Jeg syns vi burde bli flinkere til å skryte av oss selv jeg Uansett om det er pga utseende eller at man er flink i noe. Veldig mye jantelov i Norge. Jeg elsker hvordan mange amerikanere har helt skyhøy selvtillit, og sier rett som det er "I'm sooo hot!" selv om de har verdens største rumpe eller mangler en tann. Det er bra! Det fins selvsagt en mellomting mellom bra selvtillit og innbilsk idiot. Ikke sjarmerende med de som hele tiden skal fremheve seg selv, f.eks "jeg er så deilig og alle vil ha meg". Men mange i dag inkl. meg selv har ekstremt dårlig selvtillit, så hvis vi begynner å skryte av oss selv kanskje vi blir bedre? nå er jo stor rumpe noe som noe gjerne trakter etter særlig USA.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå