Gjest Opia Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Jeg er nødt å gjøre det slutt med en fyr jeg holder på med. Han virker veldig interessert, er vanvittig kjekk og hyggelig, men jeg har en annen. (ikke offisiellt sammen, men såpass close at det er feil av meg å holde denne andre fyren på gress) Hvordan kan jeg avslutte det på en finest mulig måte? Jeg har ikke lyst å såre han, men det sårer han vel enda mer å være "andrevalget" mitt over tid, så jeg er nødt. Jeg er ikke fan av å lyve, men føler det er brutal å si sannheten "Sorry, jeg har en annen og det har jeg hatt hele tiden mens vi har holdt på". Jeg har lyst å legge skylden på meg, noe a la "jeg er ikke klar for forhold", men det virker vel lite troverdig. Ja, jeg er fullstendig klar over at det er feil av meg i utgangspunktet, det jeg trenger er råd til å gjøre det beste utav situasjonen nå. Tips til hvordan gjøre det slutt snillest mulig?
Kenneth199 Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Det er flere måter du kan gjøre det på. Nå vet jeg ikke hvor lenge du har kjent han. Om du har tenkt å falle tilbake til han eller ei. Hvis du vil ha han ut av livet ditt for godt på en skånsom måte så har jeg tusen forslag! Snillest mulig, spill sinnsyk! Si at du drømmer om å antaste små gutter. Du hører på Britney Spears 24/7. Du er for selvmordsbombere! Du skulle ønske det var krig i Norge! Du har ingen ambisjoner i livet! Du drikker minst 6øl før du legger deg for å sove hver dag. Du lager bremsespor i alle trusene dine. Du liker å jokke på bildøren. Er morsomt å avvise ved å selv bli avvist Gjør det jo på en fin måte da. Eneste negative er hvis du møter personen i en sosial setting, da vedkommende vil ha en skrudd forestilling av deg... Eller felles bekjente! Har brent meg der, men får det jo alltid forklart Ser ut som du har satt deg i en situasjon hvor du må såre noen, med mindre du følger mitt råd! Ideen om å skylde på seg selv er patetisk, da får du gjerne som svar: "Jeg kan vente."
Cordelia Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 (endret) Si at du ikke har de rette følelsene. Enkelt og greit. Det er vel den enkleste måten ihvertfall... Så er det vel opp til deg hvor mye du vil utdype det. Endret 23. april 2010 av Cordelia
Gjest Guffen Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Du har på samme tid pult på to stykker som vil ha et forhold til deg. Da synes jeg du skal si rett ut at du er en hore og derfor ikke kan være sammen med ham. Jeg skjønner imidlertid at du ikke har lyst til å være så brutalt ærlig, og at du derfor må finne på en løgn for at han ikke skal forstå hvor landet ligger. Venninne dine hjelper deg nok med å finne på noe lurt.
Gjest Stine Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 Hvorfor ikke prøve med han nye? Høres ikke akkurat bra ut det du har fra før :gjeiper: Ellers er det faktisk ganske dårlig gjort å vise interesse til en annen og ikke gjøre noe ut av det fordi du har en annen i lomma.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 Jeg syns du skal være så ærlig som mulig. Hvis du kommer med "snille" varianter er det vanskeligere for ham å svelge og han kan bruke lengre tid på å komme seg videre. Og du har vel ærlig talt gjort ham nok skade som du har om han ikke skal gå rundt og tro at det er muligheter fordi du kommer med en vag og feig variant? Syns du skal si at du ikke har de rette følelsene og at du ikke kommer til å få det heller. Og gjerne at du også er forelsket i en annen. Da tar du vekk all tvil hos ham. Det er best for ham.
I Grosny Skrevet 24. april 2010 #7 Skrevet 24. april 2010 Jeg tror det mest ryddige er å si at du er forelsket i en annen. Det som er mest skånsomt er å være klar og bestemt. Det vondeste du kan gjøre er å ta han med på soverommet noen ganger i ettertid, for å løfte han så høyt opp i himmelen at han faller ned og blir knust til totalvrak. Jeg tror han vil slå seg best til ro dersom han er trygg på at du tar en stødig avgjørelse , basert på virkerligheten. Hvis han tror du dumper han av misforståelsesgrunner, så får han nok ett behov for å oppklare den misforståelsen. Jeg ble dumpet en gang, og trodde ikke at det var riktig. Et halvt år senere forsto hun at hun hadde gjort en alvorlig feil, men da var det for sent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå