Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hva dere påfører kinnbeina deres?

Liker dere best blush eller solpudder? Hva er vanligst?

Jeg liker best blush :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig lys og bruker blush. jeg kler litt kalde rosatoner og ferskentoner, så går mye i dette. Om sommeren kan jeg bruke litt solpudder, men da med et lett strøk blush over :)

Gjest strykebrett
Skrevet

Solpudder på meg. De gangene jeg gidder å bruke noe sånnt da, som egentlig er veldig skjeldent.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bruker begge og. Men bruker mest blush om vinteren, og solpudder om sommeren siden jeg ikke soler meg så mye.

Gjest Dainty
Skrevet

Tar et lett lag med solpudder (matt og nøytralt til hverdags, bruker et pudder med litt skimmer i til fest) for å definere ansiktet, og så markerer jeg kinnene med en blush i en kald rosatone :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er nå inne i en periode der jeg liker å gå for den naturlige looken så s bruker kun litt solpudder for å definere og trekke sammen. Føler farge i kinnene fort ser veldig fake ut på meg.

Skrevet

Solpudder. Men det er ikke hver dag jeg orker å bruke det, da.

Skrevet

Jeg bruker blush på vinteren og solpudder på sommeren. Noen ganger påfører jeg begge, men det kommer helt an på hva jeg skal! :)

Skrevet (endret)

Jeg er veldig lys å men bruker begge deler. blush på eplekinn eller solpudder som blush og på kinnbein:)

Mine favoritter er:

pure lux mineral makeup solpudder i beach babe. veldig fint og naturlig:)

lily loo loo mineral makeup solpudder i fargen south beach

tikei sitt solpudder og tikei sin lovley og sunrise rouge. fantastiskt fine farger:)

Endret av mari4ever
Gjest Distiller
Skrevet

Bruker blush på vinteren og begge deler på sommeren.

Skrevet

Bruker blush til vanlig. Solpudder bruker jeg ved spesielle anledninger, og av og til som erstatning for solpudder om sommeren :)

Skrevet

Bruker blush til vanlig. Solpudder bruker jeg ved spesielle anledninger, og av og til som erstatning for solpudder om sommeren :)

:klø:

:ler:

Skrevet

:klø:

:ler:

Haha gikk litt fort i svingene der. Mente selvsagt at jeg av og til bruker solpudder som erstatning for rouge om sommeren ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tar et lett lag med solpudder (matt og nøytralt til hverdags, bruker et pudder med litt skimmer i til fest) for å definere ansiktet, og så markerer jeg kinnene med en blush i en kald rosatone :)

Hvilken blush bruker du?

Skrevet

Jeg eier faktisk ikke solpudder. Men jeg har en blush fra Sephora som egentlig har solpudderfarge da. :fnise: Altså, jeg bruker begge deler alt etter hvilket humør jeg er i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...