Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er normalt å høre at du er såå pen av andre kvinner, spesielt litt eldre? Overdriver nå ikke, men bare lurer på, det skjer veldig ofte. Kunne heller tenkt å høre det oftere av det motsatte kjønn:)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Tror det er ganske vanlig.

Gjest lolita___
Skrevet

Det er veldig normalt og ta det som et kompliment.

Kvinner er sine største kritikere...

Skrevet

Jeg har en service-jobb hvor jeg ofte møter mange godt voksne kvinner, og de sier ofte slike ting til meg og kollegene mine :) Vi nordboere er ofte ikke flinke nok til å gi fremmede komplimenter, så derfor kan det kanskje oppleves litt rart, men det er jo bare kjempehyggelig :)

Skrevet

Ja, takk for at du mindte meg på det. :)

Skrevet

Jeg opplever det en del, for noen uker siden ble jeg stoppet på gata av tre damer i 50-årene som syntes at jeg var "såååå flott!" Det er koselig, det:-)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

en ting er ganske ironisk, har merket at kvinner ofte gir mer kompliment til de som ikke er sååå pene som til de som er pene, en lubben/tykk jente får ofte mer komplimenter enn ei normal slank med fine former...(ja lubbene jenter kn være pene men det er ikke poenget her)

Kan virke som om kvinner har en tendens til å gi komplimenter til de de ikke ser på som en trussel..... da snakker jeg om jevnaldrende kvinner...

Skrevet

Jeg tror det er ganske vanlig. Og ganske hyggelig også.

Skrevet

Ja opplever det endel jeg også, kos med komplimenter selv om det er vanskelig å si noe annet en takk.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

en ting er ganske ironisk, har merket at kvinner ofte gir mer kompliment til de som ikke er sååå pene som til de som er pene, en lubben/tykk jente får ofte mer komplimenter enn ei normal slank med fine former...(ja lubbene jenter kn være pene men det er ikke poenget her)

Kan virke som om kvinner har en tendens til å gi komplimenter til de de ikke ser på som en trussel..... da snakker jeg om jevnaldrende kvinner...

Jeg tror ikke de har så mye med om man er en trussel eller ikke å gjøre. Noen folk er så pene at alle går å prater om det hele tiden, derfor synes jeg det er viktigere at de som får mindre oppmerksomhet får litt komplimenter også.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Om en mann forteller ei dame at hun er utrolig pen risikerer han at hun innbiller seg alt mellom himmel og jord. Som mann er en best tjent med å holde kjeft. Derfor er det få menn som deler ut komplimenter. Spesielt til damer der en kan miste ett vennskap.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja det er vanlig, spesielt av eldre som bare har fått sønner...

Skrevet

Tror det er mer vanlig å si det til dem som ikke er veldig pene. Jeg sier det av og til til jenter og da er det mer gjennomsnittlige jenter. For å være ærlig..

Gjest Guffen
Skrevet

Ja, dette er helt vanlig. Slikt får jeg høre flere ganger hver dag, men som oftest av unge kvinner.

Skrevet

Jeg hører nesten hverdag om hvor pen jeg er. Jeg er verken innbilsk eller selvdigger, men det er dette jeg hører (må kanskje begynne å tro litt høyere om meg selv da:) Og som regel går ikke vennskap med det motsatte kjønn så veldig bra for meg, da de som oftest forventer noe annet...noe jeg synes er leit

Syntes bare det er litt mærkelig og artig at jeg ofte hører dette av andre kvinner. Mens menn er kanskje litt mer påpasselige med hva de sier, selv om øynene sier noe annet,hehe..

Skrevet

Jeg får av og til høre at jeg er pen, av venninner, men jeg har nå tatt av meg 20 kg, og de er nesten programforpliktet, har alltid vært selvkritisk til utseende mitt. Men ser av bilder fra når jeg feks var enda 5 kg lettere så var jeg faktisk pen. Sjøl om jeg aldri har vært klar over det egentlig.

Men merker det nå for tiden somoftest på mannfolk som kikker på meg når jeg spaserer rundt i byen. Det holder med komplimenter for meg og øker humøret mitt. Som igjen får meg til å smile. :) Så jeg går gatelangs og smiler til folk.

Koselig.

Skrevet

Ikke for min del, hører sjeldent komplimenter som angår utseendet fra verken menn eller kvinner.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...