Gjest caramiacaramella Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Jeg pleier å bruke mineralfoundation i pudderform,men vil gjerne prøve en flytende foundation. Problemet er bare at alle flytende foundationer jeg har prøvd før,har føltes ganske tunge på huden min,og jeg følte det så ut som om jeg hadde på meg en maske. Er det noen som har tips til en god flytende foundation som ser naturlig ut på huden? Hudtypen min er normal,og jeg har ikke mye urenheter og problemer med huden. Setter pris på forslag
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Moisture Face Base fra Body Shop skal være veldig bra. Skal testes her neste gang det blir foundationkjøp.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Moisture Face Base fra Body Shop skal være veldig bra. Skal testes her neste gang det blir foundationkjøp.
Honesty Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 Helena Rubinstein Color Clone er knallbra! Det er den foundationen jeg har prøvd som gir mest naturlig resultat, dvs. at man ikke ser sminket ut. Ellers er Kanebo Sensai Fluid Finish veldig bra, men hakket mer dekkende. 1
Gjest caramiacaramella Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 Helena Rubinstein Color Clone er knallbra! Det er den foundationen jeg har prøvd som gir mest naturlig resultat, dvs. at man ikke ser sminket ut. Ellers er Kanebo Sensai Fluid Finish veldig bra, men hakket mer dekkende. Color Clone har jeg hørt veldig mye om,og det er den jeg egentlig har lyst til å prøve,men her jeg bor er det visst ingen butikker som selger den. Må bestille den på nettet isåfall,og det har jeg ikke så lyst til å ta sjansen på når jeg ikke vet hvilken farge jeg er.
Lilandry Skrevet 24. april 2010 #7 Skrevet 24. april 2010 Elizabeth Arden har en i skumform. Den er veldig lett å smøre ut og blir veldig naturlig. Du får ikke dekket noe med denne, men den gir en fin glød!
Lykkelitenen Skrevet 24. april 2010 #8 Skrevet 24. april 2010 Den nyeste fra L'oreal var overaskende god! Studio secrets heter den. Gir fin glød til huden og et naturlig resultat som ikke ser sminket ut. Kommer i mange ulike farger, både varme og kalde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå