Gjest sara Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Hei jeg trenger hjelp. I går fant ut at mannen min beholder bildet av eks kjæresten sin. Er det vanlig eller?. Når jeg så det følte meg dårlig.
Gjest Bente Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Jeg vil tro det er vanlig. Det er jo bare et uskyldig minne om en person han en gang var nær. Såfremt han ikke bruker bildet som skjermbilde eller noe, da blir det straks litt rart...
Pinkyh Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Jeg har også bilder av exer her og der. Det er jo normalt at man ikke kaster bilder man har fra tidligere selv om det er slutt vel? Med mindre han har bildet av henne i lommeboka si eller noe da. Min samboer og jeg har noen bilder av exene våre, men de ligger sammen med masse andre bilder i kjelleren.
MissStiles Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Helt vanlig. Jeg har også tatt vare på bilder og ting fra forrige forhold men det står ikke fremme så alle ser det.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Hvor har han bildet? Kjæresten min har en del bilder av eksen sin på PCen, blant annet fra ulike turer de har vært på, og det gjør meg ingenting. Det er minner og en del av fortiden hans, og det er ingenting som jeg blander meg inn i. Men hvis han hadde hatt bilde i lommeboka, rammet inn eller lignende ville jeg ha spurt om han kunne pakke det vekk. Jeg har ingen rett til å kreve at han skal kaste eller ødelegge det, men jeg ønsker at vi viser hverandre såpass mye respekt at vi kan la fortid være fortid. (Unntak er hvis kjæresten hadde hatt barn fra tidligere forhold, og familiebilder der barnas mor er med. Men da hadde han også vært nødt til å forholde seg til henne i det daglige, og det blir en litt annen situasjon for meg enn en "vanlig" eks han ikke lenger har kontakt med.)
Gjest sara Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Hvor har han bildet? Kjæresten min har en del bilder av eksen sin på PCen, blant annet fra ulike turer de har vært på, og det gjør meg ingenting. Det er minner og en del av fortiden hans, og det er ingenting som jeg blander meg inn i. Men hvis han hadde hatt bilde i lommeboka, rammet inn eller lignende ville jeg ha spurt om han kunne pakke det vekk. Jeg har ingen rett til å kreve at han skal kaste eller ødelegge det, men jeg ønsker at vi viser hverandre såpass mye respekt at vi kan la fortid være fortid. (Unntak er hvis kjæresten hadde hatt barn fra tidligere forhold, og familiebilder der barnas mor er med. Men da hadde han også vært nødt til å forholde seg til henne i det daglige, og det blir en litt annen situasjon for meg enn en "vanlig" eks han ikke lenger har kontakt med.) Han har bare 2 bilder i kjelleren. Takk for helpen. føler meg mye bedre nå
Glitnir Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 Med mindre han bærer det med seg rundt i lommeboka, eller vi snakker nakenbilder, er vel det helt greit og normalt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 Både jeg og sambo har bilder av ekser på pc'n. Mine ligger i mapper med bilder fra den tiden. Jeg ser aldri på de, men de er der. Ser ingen grunn til å slette de, og ser heller ingen grunn til at han skal måtte slette sine. Hadde jeg tatt han i å sitte å glo på dem til stadighet hadde jeg nok reagert.
Mord-Sith Skrevet 23. april 2010 #10 Skrevet 23. april 2010 Kjærasten min har óg bildar av eksen sin på dataen, og det plagar meg ikkje. Vi har snakka om det, og han sier bare det er for minnane og at han er ein samlar, men han var bekymra for om at eg ikkje likte det. Eg vil ikkje be kjærasten min slette ting fra periodar som var før vi blei sammen, da det er noke av det som har gjort han til den han eg elskar no. Og eg veit at det er meg han elskar no, og han sitter aldri og ser på bildane uansett. Minnar om fordums tid er heilt greitt, så lenge dei ikkje er der heile tida. Så, mannen din er nok heilt normal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå