Passelat Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Klør i fingrene etter å kjøpe meg noe nytt og stilig til fest i morgen. Vil gjerne ha innspill fra noen som kan litt om hva som passer sammen og slikt, og veldig GJERNE bilder Er så dårlig på å sette sammen antrekk selv og er for pysete til å spørre i butikker. Synes shorts er litt tøft, men vil ikke ha en som er for kort heller.. også jakker/vester er tøft.. men som sagt, ser ikke for meg hva jeg leter etter så trenger deres hjelp!!!!
Cheesecake Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Jeg skal på shopping idag og da skal jeg se etter en denim shorts, lang blazer og kanskje litt annet stæsj. http://chicisimo.com/files/2009/06/0212shortsblazer.jpg Jeg synes dette er dritkult, og kan lett styles opp med et par tøffe hæler og smykker. Siden det ikke er sommer heelt enda, tenker jeg å bruke strømpebukser under. Helt svarte, eller med noe mønster på, kanskje. Jeg skal også se etter topper med skulderpynt! Det er så utrolig tøft, og det hever hele antrekket. http://i46.tinypic.com/2l8ewsn.jpg På Lindex, Bikbok, H&M osv, har de bra utvalg av shorts som ikke er suuuperkorte. Lykke til!
Inx Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 80-tallet har gjennoppstått, skulderpryd.. neeei nei!
Passelat Skrevet 23. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2010 Tuuusen takk for innspill:D Har vært en tur i byen nå og det ble litt forskjellig.. Fant en shorts på gina tricot som var litt lengre enn kort og som var litt høy i livet (skjuler magen, hehe).. jeg også tenker å ha en tynn strømpebukse med mønster under.. men hva over? Kjøpte meg en svart "hengslete" vest med litt sølvpynt på... tenker kanskje singlett under.. også var jeg innom cubus og fant meg en dongerives som går an å kneppe igjen.. faktisk ganske stilig Spent på hva jeg finner ut... hehe... har en starthjelp nå værtfall Vet en som kommer til å bli oppgitt her hjemme
Cheesecake Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Så bra! Jeg tror den svarte vesten med en hvit singlet under vil bli kjempefint. Kanskje en skinnjakke over det igjen? Lykke til!
Passelat Skrevet 23. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2010 Ja det tenkte jeg også, men den svarte er litt kort bak, sånn over midjen på en måte og er lang i forkant.. så det ble vel egentlig t at jeg valgte dongerivesten. Var ikke så verst det heller :gjeiper: Har gått "manekeng" for kjæresten her nå
Gjest hogwash Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 80-tallet har gjennoppstått, skulderpryd.. neeei nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå