Gå til innhold

Leter etter reklamesang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg husker rett, er det en "Brilleland"-reklame, hvor det synges en slags Hawaii-aktig sang. Den er kjent fra før av, men jeg aner ikke hva jeg skal søke på for å finne den på nett? Noen som kan hjelpe meg der? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du et opptak av den? Du behøver bare noen sekunder av låta for å søke etter den.

Skrevet

Neida. Ikke har jeg opptak, og ikke hadde jeg visst hva jeg skulle gjøre med det heller. Der har De meg! Ubrukelig til slikt. :sjenert: ...men om noen legger merke til en brilleland-reklame, kan de kanskje huske på meg og min leting etter lyset?

Hjertelig takk for svar. Ett svar er bedre enn ingen svar. :)

Skrevet

Er det denne?

Eg kjenner dessverre ikkje igjen sangen.

Skrevet (endret)

Kan du i det minste beskrive handlingen/plottet i den, sånn at jeg får en fighting chance å finne ut hvilken du mener?

En annen versjon av "Ta-Hu-Wa-Hu-Wai".

-

Endret av Kamikatze
Skrevet

Eg trur det må vere reklamen eg linka til i forrige posten... Det er iallfall ein "Hawaii-aktig" sang. ;)

Klarer du då å finne ut kva sang det er?

Skrevet (endret)

Om du ikke får svar her anbefaler jeg deg rett og slett å sende en mail til Brilleland og høre med dem, hvor du beskriver reklamen og gjerne hvor den har gått :-)

Jeg gjør slikt ofte (greit, ikke ofte, men det har skjedd) når jeg lurer på hvilke sanger jeg hører i reklamer :-)

Endret av Eske
Skrevet

Ups, sorry harepusen. Så ikke at du hadde svart, fordi her var masse åpne faner, og tiden gikk mens jeg lagde potetgull.

Lystad og Mjøen brukte deler av gladversjonen av denne låta i en milkshakereklame for en tid tilbake, mens de kjørte handlevogn ned trapper. Ta Hu Wa Hu Wai er opprinnelig en gammel "war chant" som også er den forflatede amerikanske tittelen "Hawaii War Chant".

:romeo:

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅ! NÅ ble jeg glad nå! :danse:

Den var det jammen meg, og eksakt hva den handler om kan jeg ikke for mitt bare liv beskrive, men jeg har gode minner fra den fra før av, så bare å få muligheten til å høre den igjen, når jeg vil, er fabelaktig!

Hjertelig tusen takk for hjelpen. :klappe:

P.s Den norske utgaven til L & M er også bare helt herlig, men på et mye morsommere vis. *lete på nett etter den også nå* :fnise:

Skrevet (endret)

L&M tror jeg brukte Spike Jones' versjon fra spilleminutt 1:10 men noenganger med økt hastighet... Under min første lenke. :)

Endret av Kamikatze
Skrevet

Hoppe opp (evt. ned) for å gi en knuseklem til rette vedkommende som takk for hjelpen. :)

*ps. jeg fant L&M-snutten også - veeeldig morsom, hehe* :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...