Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #41 Del Skrevet 17. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nightwish Skrevet 17. september 2003 #42 Del Skrevet 17. september 2003 Nå er det nok mange som kommer til å le seg ihjel, men jeg lider av uhelbredelig samlemani. Jeg samler på nesten alt mulig rart ( les skrot ) * gamle syltetøyglass * glansbilder ( har over 7000 stk ) * bøker *tegneserier * gamle syltetøyglass * norgesglass * tørkede blomster * kulepenner bare for å nevne noen Ikke rart min mann nekter meg å reise på loppemarked!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 17. september 2003 #43 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg samler på det jeg føler at jeg har brukt for. Men en ting jeg har samlet siden jeg var i tenårene er ølbriketter. Og jeg samler på DVD filmer sammen med min mann. Han samler på Zippo lightere. Ellers så da jeg var lita samlet jeg på servietter,steiner,blomster osv. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. september 2003 #44 Del Skrevet 17. september 2003 Samla på viskelær og servietter og glansbilder da jeg var liten. Samler (eller har ikke fått/kjøpt noen nå på et par år...) på småflasker. Altså små likørflasker i forskjellige former og farger. Har litt over 200 stk., men de ligger på loftet til mamma og pappa.. Sambo samler på DVD! Stueveggen full jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 19. september 2003 #45 Del Skrevet 19. september 2003 Samler på det meste, så jeg har helt på egenhånd funnet ut at vi trenger dobbelt så stort hus (mannen er ikke enig) Gamle glass (hadde over 40 sist jeg telt dem, men har fått noen flere etter det) bøker (tør ikke telle) sølvtøy (Rosendal) gamle serviser (som jeg får av min mor) gamle linhåndklær og ellers en hel masse andre ting - det kan jo være skummelt å kaste noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 19. september 2003 #46 Del Skrevet 19. september 2003 Samler egentlig ikke på noe, men når jeg tenker litt etter så samler min kjære og jeg på dvd-filmer; vi har ca 350 per i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liberta Skrevet 29. september 2003 #47 Del Skrevet 29. september 2003 Hallo? Men... dere må jo ha noen forferdelig rotete hus!!!! Fingerbøler på hyller og i settekasser.... magneter på HELE kjøleskapet og snart (jippi!) hele microen... Og shotglass fra Hard Rock-cafè.... ...litt harry kanskje? Ikke akkurat stilfullt? Jeg samler på lokalt produsert kunst fra der jeg reiser.. som ikke er veldig preget av landet( for ikke å få sånn etnisk-jippo). Det er gøy. Men for all del, vi har hver vår smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 29. september 2003 #48 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg samler på luer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 29. september 2003 Forfatter #49 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg samler på luer... Ikke lekeballer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 29. september 2003 #50 Del Skrevet 29. september 2003 Foretrekker sprettballer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 29. september 2003 #51 Del Skrevet 29. september 2003 :blasfemisk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 29. september 2003 #52 Del Skrevet 29. september 2003 @lekeball: du burde heller samle på sprettRUMPER Selv er jeg ingen samler, dvs at jeg har prøvd, men er for utålmodig til å fortsette. En ting jeg kjøper endel av, er bøker, men ikke fordi jeg samler. Noen ville kanskje kalle min opphopning av parfymer for samling, men jeg blånekter; jeg blir bare så fort lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 29. september 2003 #53 Del Skrevet 29. september 2003 Hallo? Men... dere må jo ha noen forferdelig rotete hus!!!! Fingerbøler på hyller og i settekasser.... magneter på HELE kjøleskapet og snart (jippi!) hele microen... Og shotglass fra Hard Rock-cafè.... ...litt harry kanskje? He he, har ikke akkurat så lite hus at en enkel settekasse med fingerbøler og annet småtteri skaper rot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 29. september 2003 #54 Del Skrevet 29. september 2003 @lekeball: du burde heller samle på sprettRUMPER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 29. september 2003 #55 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg samler noe så fryktelig på bøker. Og da mener jeg VIRKELIG samler. Leter og leter og kjøper og kjøper. Men nå har jeg (delvis... hysj ikke fortelle annamannen) kjøpestopp, for det er ikke plass til flere bøker her i knøtteputtehjemmet vårt. men snaaaart skal jeg ha stoooor bokhylle... alfabetisert og delt inn etter kategorier :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 29. september 2003 #56 Del Skrevet 29. september 2003 Mannebein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. september 2003 #57 Del Skrevet 29. september 2003 Sølvtøy Servise Krus og kopper Kjøleskapmagneter Og så bøker og klær og rot og cd-er - som alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. oktober 2003 #58 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg samler noe så fryktelig på bøker. Og da mener jeg VIRKELIG samler. Leter og leter og kjøper og kjøper. Men nå har jeg (delvis... hysj ikke fortelle annamannen) kjøpestopp, for det er ikke plass til flere bøker her i knøtteputtehjemmet vårt. men snaaaart skal jeg ha stoooor bokhylle... alfabetisert og delt inn etter kategorier :D Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. oktober 2003 #59 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg er veldig glad i sjiraffer, så det finnes en hel del slike i vår leilighet. Ikke så mange levende, men stort sett i alle andre slags former og materialer.. Ellers er jeg coca-coliker, så en god del Coca-Cola ting finnes også. Og såklart service, bestikk og glass i flere forskjellige serier, det meste ganske komplett ettersom vi giftet oss i sommer Videre finnes endel fine og litt spesielle suvernirer fra Kinaturene, og bøker, videoer, dvder og bilder, - masse bilder! Har alltid med kameraet mitt, og tar til stadighet bilder av alt og alle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå