Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2003 #21 Del Skrevet 16. september 2003 Magneter her. Begge sidene av kjøleskapet er fulle, og nå er det mikroen sin tur. Snart full den og forresten. Mange fine artige figurer å få tak i når en er rundt og reiser. Ellers samler jeg på cd er. Sølvbestikk (lilje) til min datter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 16. september 2003 #22 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg samler på fingerbøler fra alle verdenshjørner. Har dem i tinghylla (puttekassa) mi. Samme her! :D Dessuten samler jeg på hybelkaniner og gode venner og gamle minner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. september 2003 #23 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg har en ganske stor samling med nasjonaldukker. Sluttet å samle for mange år siden, men har dem liggende i en eske på loftet inntil videre. Har også samlet på fargede flasker i forskjellige fasonger og størrelser. Nå samler jeg på et keramikkservise som (brukes til daglig). Noe mer er det faktisk ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 16. september 2003 #24 Del Skrevet 16. september 2003 Samler egentlig på veldig mye.. - Byggesettmodeller av millitære maskiner - panservogner, fly, etc etc. - Eldre bilder/postkort fra Narvik - DVD-filmer - Enkelte bokserier - Tegneserier, spesielt Ernie og Pondus. Sprint og Asterix. Også noen amerikanske serier. - Enkelte bilbrosjyrer, spesielt til eldre amerikanske biler. - Forskjellig musikk/artister. - Hybelkaniner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 17. september 2003 #25 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg er numismatiker (?) men har ikke vært særlig aktiv de siste årene. Eeehum - hva er det??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 17. september 2003 #26 Del Skrevet 17. september 2003 Eeehum - hva er det??? :klø: Sånn som samler på søte og gode veninner, vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 17. september 2003 #27 Del Skrevet 17. september 2003 Sånne som meg? : fiske : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 17. september 2003 #28 Del Skrevet 17. september 2003 Sånne som meg? : fiske : Ja, faktisk på en prikk akkurat som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 17. september 2003 #29 Del Skrevet 17. september 2003 Numismatiker = myntsamler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 17. september 2003 #30 Del Skrevet 17. september 2003 Tror det eneste jeg samler på, bortsett fra gull-jentas tegne/skrivebøker og gullkorn, er single sokker!! Har en hel kurv full av dem. Prøver å "matche" dem innimellom, men det er aldri noen som har lyst på hverandre (les: mangler vitale felles egenskaper). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 17. september 2003 #31 Del Skrevet 17. september 2003 Numismatiker = myntsamler Du stooore alpakka - det ante jeg faktisk ikke at du har gjort.... "Vil du bli med hjem og se på myntsamlingen min?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 17. september 2003 #32 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg samler på bøker. Når det er en ny bok jeg vil lese vil jeg eie den, ikke bare låne den så når jeg har råd kjøper jeg gjerne en ny bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 17. september 2003 #33 Del Skrevet 17. september 2003 Du stooore alpakka - det ante jeg faktisk ikke at du har gjort.... "Vil du bli med hjem og se på myntsamlingen min?" Du trodde kanskje jeg er en useriøs sjekker når jeg kommer med den meldingen du!! Å nei da (du får komme og se)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. september 2003 #34 Del Skrevet 17. september 2003 Ritzenhof drammeglass Wedgewoods Edme (kremfarget) servise Märtha sølvtøy Og gode opplevelser :D Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #35 Del Skrevet 17. september 2003 miniatyrflasker. Ikke slike vanlige du får på fly, men spesielle som jeg kjøper på reiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 17. september 2003 #36 Del Skrevet 17. september 2003 Samler på bikinier. (har 107 stk nå) Ellers er det bare kjedelige ting som bestikk og servise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. september 2003 #37 Del Skrevet 17. september 2003 Samler på bikinier. (har 107 stk nå) Da hadde jeg blitt deprimert da... :o Suz 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. september 2003 #38 Del Skrevet 17. september 2003 Samler på grisebilder. ..ja ordentlige nøffer, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 17. september 2003 #39 Del Skrevet 17. september 2003 Samler på DVD-filmer, bøker og sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 17. september 2003 #40 Del Skrevet 17. september 2003 Sånn som samler på søte og deilige mannfolk med kropper som guder, vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå