Gjest Tone Skrevet 23. april 2010 #1 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg er ei ganske vanlig dame i midten av 30-åra som har en fetish for sæd... Det jeg lurer på er om andre vil dele sine erfaringer og fortelle hva de liker, jeg ønsker ikke masse svar fra folk som synes dette er ekkelt! Kort fortalt elsker jeg å bli sprutet på og leke med det deilige klisset, jeg elsker å kjenne smaken og de deilige strålene som treffer meg. Jeg får ikke orgasme bare av sæden men blir ihvertfall så tent at det skal lite til før jeg eksploderer;) Er det andre som liker dette? Fortell meg om det da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest31 Skrevet 23. april 2010 #2 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg er ei ganske vanlig dame i midten av 30-åra som har en fetish for sæd... Det jeg lurer på er om andre vil dele sine erfaringer og fortelle hva de liker, jeg ønsker ikke masse svar fra folk som synes dette er ekkelt! Kort fortalt elsker jeg å bli sprutet på og leke med det deilige klisset, jeg elsker å kjenne smaken og de deilige strålene som treffer meg. Jeg får ikke orgasme bare av sæden men blir ihvertfall så tent at det skal lite til før jeg eksploderer;) Er det andre som liker dette? Fortell meg om det da;) Jeg er mann. Synes dette hørtes flott ut og din fetish står høyt i kurs hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2010 #3 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg er mann. Synes dette hørtes flott ut og din fetish står høyt i kurs hos meg. Samme her, og bør ikke reise meg opp riktig ennå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #4 Del Skrevet 23. april 2010 Hadde ikke vært noe problem å samle en ring av menn i løpet av få minutter, så kunne du stått i midten og blitt skikkelig nedsølet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. april 2010 #5 Del Skrevet 23. april 2010 mm JA ikke noe tenner meg så mye som masse sæd, helst flere pump, og gjerne gjentatte ganger. Elsker når han spruter på pupper og ansikt og jegkan slikke det opp etterpå. Og når han runker alene, bruker han å sende klipp av spruten og sæden etterpå, for den MÅ jeg bare se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tone Skrevet 23. april 2010 #6 Del Skrevet 23. april 2010 Hadde ikke vært noe problem å samle en ring av menn i løpet av få minutter, så kunne du stått i midten og blitt skikkelig nedsølet Hehe:) Kunne kanskje vært deilig med bukkake, men tror det blir litt i drøyeste laget... Er heldig som har en som spruter mye og ofte, koser meg med det jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tone Skrevet 23. april 2010 #7 Del Skrevet 23. april 2010 mm JA ikke noe tenner meg så mye som masse sæd, helst flere pump, og gjerne gjentatte ganger. Elsker når han spruter på pupper og ansikt og jegkan slikke det opp etterpå. Og når han runker alene, bruker han å sende klipp av spruten og sæden etterpå, for den MÅ jeg bare se Da er vi ihvertfall to damer som liker sæd;) Den med bilde av spruten var ny, liker best å være der når han spruter jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann35 Skrevet 23. april 2010 #8 Del Skrevet 23. april 2010 Da er vi ihvertfall to damer som liker sæd;) Den med bilde av spruten var ny, liker best å være der når han spruter jeg;) Ja to stk drømmedamer vil jeg poengtere! Elsker jenter som er glad i å grise litt! Fortell mere, please...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. april 2010 #9 Del Skrevet 24. april 2010 Da er vi ihvertfall to damer som liker sæd;) Den med bilde av spruten var ny, liker best å være der når han spruter jeg;) Ja det beste er jo å oppleve det , men om han er borte fra meg en annen plass, så må jeg ha klipp av spruten når han runker sikle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn Skrevet 24. april 2010 #10 Del Skrevet 24. april 2010 sier ikke nei takk til en stiv pinne jeg heller. Elsker å suge menn til de spruter....kjenne at den "går av" i munnen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2010 #11 Del Skrevet 25. april 2010 sier ikke nei takk til en stiv pinne jeg heller. Elsker å suge menn til de spruter....kjenne at den "går av" i munnen min. Jepp. Det burde vært et eget forum/diskusjonsavdeling for alle homsene her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #12 Del Skrevet 26. april 2010 Tror tone egentlig er en kar som sliter med damer, også latern som om det er en kvinne som lurer på noe så andre kvinner skal dele sine fantasier som han kan fantasere om når han ronker!! HAHAHAA LOOOOOOOSEEEEEEEEEEEER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #13 Del Skrevet 26. april 2010 Tror tone egentlig er en kar som sliter med damer, også latern som om det er en kvinne som lurer på noe så andre kvinner skal dele sine fantasier som han kan fantasere om når han ronker!! HAHAHAA LOOOOOOOSEEEEEEEEEEEER!! Åj, så sint og bitter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tonemora Skrevet 26. april 2010 #14 Del Skrevet 26. april 2010 Ja jeg eeelsker sæd.Elsker å smake, svelge, bruker å ha deeptroth på dem rett før de spruter slik at sædspruten renner ned halsen uten at man trenger å svelge men svelger seff også da. Alt er deilig med sæd..Liker å få det på puppene, rompa, fjeset, ja overalt. kjempetennende å kjenne den varme sæden Du er ikke alene tone.. Hilsen ei anna Tone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #15 Del Skrevet 26. april 2010 For meg hører sæden hjemme på to steder; i pungen eller i vagina. Men kos dere med sølet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2010 #16 Del Skrevet 26. april 2010 For meg hører sæden hjemme på to steder; i pungen eller i vagina. Men kos dere med sølet! Eller på gulvet i dusjkabinettet som hos meg. Og litt på pc-tastaturet innimellom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #17 Del Skrevet 27. april 2010 Har hatt en kjæreste som sugde meg helt til jeg kom og svelget alt. Ble litt overasket første gangen, men du store så utrolig deilig det er! Ikke en dråpe gikk til spille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2010 #18 Del Skrevet 28. april 2010 Jepp. Det burde vært et eget forum/diskusjonsavdeling for alle homsene her... Ja, hvorfor er det ikke det her? Naturlig at mange homofile henger på et kvinneforum, både kvinner og homser liker jo menn og har ellers andre ting til felles også. Men et slikt forum måtte jo være tilgjengelig for alle selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tone Skrevet 1. mai 2010 #19 Del Skrevet 1. mai 2010 Ja jeg eeelsker sæd.Elsker å smake, svelge, bruker å ha deeptroth på dem rett før de spruter slik at sædspruten renner ned halsen uten at man trenger å svelge men svelger seff også da. Alt er deilig med sæd..Liker å få det på puppene, rompa, fjeset, ja overalt. kjempetennende å kjenne den varme sæden Du er ikke alene tone.. Hilsen ei anna Tone Kanskje vi skulle starte en Tone-klubb:) Gøy og pirrende å lese om andre som liker dette, jeg har fått meg noen gode sprut siden sist jeg skrev og er strålende fornøyd med det! Har også gitt årets første utendørs blowjob og det kan bare anbefales:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Merethe Skrevet 2. mai 2010 #20 Del Skrevet 2. mai 2010 Så mye reklame det er for munnsprut nå, så er det vel ikke rart det blir populært. Ikke en erotisk film, uten at det avsluttes med minst 2 menn som spruter damen i munnen. Er vel det som er blitt normalt nå. Akkurat som at alle er barbert der nede. Har trent selv på å være mest mulig perfekt, nå klarer jeg å sluke den helt inn til roten også, til mins manns store overraskelse. Og sæd smaker da ikke verre enn raspaballer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå