Soleil Skrevet 16. september 2003 #1 Skrevet 16. september 2003 Noen som har erfaring med dette produktet? Det er noe de har på helsekosten, som skal rense opp i systemene innvendig. Har lyst til å prøve, men vet ikke så mye mer om det enn det jeg leste i reklamen. Minuset er visst blant annet at man får litt vond kroppslukt når all gørra skal ut.. Andre erfaringer?
Quinden Skrevet 19. september 2003 #2 Skrevet 19. september 2003 Humbug hele Bio Drain spør du meg... har prøvd det en kur, men merka ingenting jeg for min del... men men :oops:
Soleil Skrevet 19. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2003 Endte opp med noe lignende, som heter Tonidren. Dag 2 i dag, så jeg er spent på om jeg merker noen forskjell etterhvert. Verdt et forsøk, her er det sikkert masse opplagret gørr.. Men det smaker pyton da..
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2004 #4 Skrevet 29. juni 2004 Endte opp med noe lignende, som heter Tonidren. Dag 2 i dag, så jeg er spent på om jeg merker noen forskjell etterhvert. Verdt et forsøk, her er det sikkert masse opplagret gørr.. Men det smaker pyton da.. Nå, snart et år etterpå, så kan du kanskje fortelle meg hvordan det gikk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå