Gå til innhold

Bare jeg som holder bæsjen inne?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Alt står i overskriften. Jeg må bæsje nå. Merker at jeg bæsjer hele tiden, minst 1 gang for dagen. Dette er ikke en tulletråd. Er det noen andre som har det sånn?

Vennligst ikke latterliggjør temaet, da kan du/dere opprette en tråd hvor dere gjør narr av bæsj, tiss etc for de som har anstrengt forhold til bæsj.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Man bæsjer jo som regel hvertfall en gang om dagen. Slipp det ut, jenta mi.

Skrevet

Får ikke helt tak på hva du lurer på, da du skriver både at du bæsjer hele tiden og minst 1 gang om dagen. Vel, det å bæsje 1 gang for dagen er normalt. Det er også normalt å måtte bæsje flere ganger for dagen. Og så er det de som kun bæsjer noen ganger pr. uke, det er også normalt.

Skrevet

Alt står i overskriften. Jeg må bæsje nå. Merker at jeg bæsjer hele tiden, minst 1 gang for dagen. Dette er ikke en tulletråd. Er det noen andre som har det sånn?

Vennligst ikke latterliggjør temaet, da kan du/dere opprette en tråd hvor dere gjør narr av bæsj, tiss etc for de som har anstrengt forhold til bæsj.

Hvorfor ber du oss ikke latterliggjøre tema når det er i grunn det du gjør i første innlegg...

Jeg skjønner ikke problemet, du er normal!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jadda, men er sååå kjedelig å bæsje! :(

Bare synd laptopen min er ødelagt, når jeg har laptop er det en fryd å gå på toalettet. Jaja. Men jeg holder ut. Jeg er sterk. :sukk:

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvis du faktisk har problemer med dette, skulle du heller ha postet innlegget under Kropp og helse.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du kan bli forstoppet av å holde igjen avføringen. Hvis det er så kjedelig så ta med deg ett blad eller bok da.

Skrevet

Gjør mitt 2-3 ganger daglig. Synes det er herlig å ploppe i do!

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg har det sånn med tissing jeg. Synes det er så sjuuuukt kjedelig å tisse, det gjør jeg tilogmed opptil flere ganger om dagen. Kanskje fem-seks ganger om dagen sitter man der og bare venter på at det skal renne ut..

Skrevet

Jeg har det sånn med tissing jeg. Synes det er så sjuuuukt kjedelig å tisse, det gjør jeg tilogmed opptil flere ganger om dagen. Kanskje fem-seks ganger om dagen sitter man der og bare venter på at det skal renne ut..

Du tisser opptil flere ganger om dagen?

Gjør ikke alle det?

Eller synes du det er kjedelig flere ganger om dagen? :klø:

Skrevet

Hohoho! Morrotråd ;-D

Hvis jeg om morran får et akutt anfall av diaré fordi jeg drakk for mye bananmilkshake dagen før, og sambo sitter på facebook 4 m unna dass i all stillhet, så holder jeg det jaggu inne til jeg kommer på et mer lydisolert toalett. Jeg takler ikke at han skal høre på det der!

Er det sånn stillegående, derimot, går jeg når jeg må.

Gjest Eurodice
Skrevet

Hohoho! Morrotråd ;-D

Hvis jeg om morran får et akutt anfall av diaré fordi jeg drakk for mye bananmilkshake dagen før, og sambo sitter på facebook 4 m unna dass i all stillhet, så holder jeg det jaggu inne til jeg kommer på et mer lydisolert toalett. Jeg takler ikke at han skal høre på det der!

Er det sånn stillegående, derimot, går jeg når jeg må.

Hvis du får diaré, er det grenser for lenge du klarer å holde deg, da :fnise: .

Skrevet

Merkelig nok er det en ting jeg har funnet ut; Om det skulle vise seg at jeg er et super-vesen tildelt overnaturlige krefter, ville min ability være å holde diaré inne! :ler:

• 2 uker senere...
Gjest Niema
Skrevet

Men er det vanlig å bruke så lang tid på do da? :klø: Uansett om jeg skal gjøre nr 1 eller 2 så er det hele normalt overstått på rimelig kort tid :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

j holder også bærsjen min ikke :)

syns d presser på gpunktet og j får seksuell nytelse av d j. :)

noen ganger hvis bærsjen min er veldig hard og lang, kjenner j d skikkelig på gpunktet og tenker - åh deilig nam nam :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

noen ganger hvis bærsjen min er veldig hard og lang, kjenner j d skikkelig på gpunktet og tenker - åh deilig nam nam :)

mente ikke ikke men inne. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå håper jeg du er hannkjønn, for hvis ikke har du g-punktet rimelig rart plassert... :klø:

Gjest Zizzi
Skrevet

Hehe... litt av et spørsmål å ta opp.

Vil gjøre deg oppmerksom på at jo lenger du holder deg fra å bæsje, jo hardere og vanskeligere blir den å få ut... å DA kan det bli kjedelig å bæsje...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS her, jeg får ikke vondt når jeg bæsjer selv om jeg holder den inne. :) Den er grei sånn sett. Men nå har jeg laptop, så nå kan jeg gå på do jevnlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...