Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jeg er på jakt etter en (god) hudpleier i området Kongsberg-Drammen. Jeg kan strekke meg til Bø-Notodden-Kongsberg-Oslo om anbefalingen er god Alternativt noen som kan anbefale produkter jeg kan bruke. Jeg har en del kviser på ryggen og i ansiket (lite på brystet), samt rød hud. Blir jeg varm eller nydusjet, eller litt kavet/stresset blir jeg veldig rød, og jeg ser ut som en panda, siden jeg er så lys under øynene! Trasig når man er over 30 og skal gifte seg neste sommer! Håper noen kan komme med anbefalinger og tips!
Goy Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 (endret) Jeg er på jakt etter en (god) hudpleier i området Kongsberg-Drammen. Jeg kan strekke meg til Bø-Notodden-Kongsberg-Oslo om anbefalingen er god Alternativt noen som kan anbefale produkter jeg kan bruke. Jeg har en del kviser på ryggen og i ansiket (lite på brystet), samt rød hud. Blir jeg varm eller nydusjet, eller litt kavet/stresset blir jeg veldig rød, og jeg ser ut som en panda, siden jeg er så lys under øynene! Trasig når man er over 30 og skal gifte seg neste sommer! Håper noen kan komme med anbefalinger og tips! Hei Anbefaler fruktsyrebehandling kur, på 6-8 behandlinger. Hvorav en hver uke. Dette kan taes hos oss, xxxx.... Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen. Furstina, mod Endret 16. mai 2010 av Furstina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå