Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jeg og samboeren min er invitert i bryllup til søskenbarnet mitt. Dette er en dag som sambo hadde lagt planer for, lenge før vi fikk vite datoen (fikk vite datoen flere måneder før invitasjonen kom), så jeg drar i bryllupet alene. Det jeg lurer på er hvor mye vi skal gi i gave, skal vi gi det samme som om hvis sambo hadde vært med i bryllupet eller skal vi gi litt mindre?
The Kitten Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Jeg ville gitt det samme som om han var med.
MissStiles Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Jeg ville gitt det samme som om han var med. Jeg og.
Asteria Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Det er vel vanlig å betale ca like mye som de betaler pr gjest? Ca 500 kr... Jeg bruker ihvertfall å gi gave på ca det, og det dobbelte med samboer.. Siden han ikke skal være med (men regner med han skal være med på gaven?) så ville jeg kjøpt gave til 600-800 kr..
Shamira Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Siden det er familie selv om det er litt ute i slekta ville jeg gitt et sted mellom 600-1000 i gave.
Gjest Spinell Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Jeg ville gitt det samme som om han var med. Jeg også, hvis gaven er fra dere begge. Bryllupsgaven er ingen betaling for kuvertprisen, så om han kan møte eller ei skulle ikke ha noe å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå