Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe du har lyst til å kjøpe, men kanskje du ikke har råd eller prøver å være fornuftig?

Selv om du ikke egentlig trenger enda en krem eller øyenskyggepalett er det lov å drømme seg bort her! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker meg:

Benefit Coralista

NARS Orgasm

Jan Marini Bioglycolic Facial Cleanser

Dermalogica Active Moist

L'Occitane Ultra Rich Eye Balm

...sukk :P

Skrevet

Lilash! Synes det er altfor dyrt......

Skrevet

Lilash ja! Og en ordentlig god flytende mineralfoundation. Og MD Critical Care!

Skrevet

Har lyst på :

the balm palettene med to blusher og solpudder

the balm øyenskygge palletter

too faced jewllery box

Skrevet

Jeg har den allerede da, men den er snart tom!

Ønsker meg øyeskyggen fra Dr.Hauschka

Skrevet

Har en full wish list på Cherry Culture med falske øyevipper, lipgloss og øyeskygge paletter jeg ikke helt kan forsvare kjøpet på nå. :sjenert:

Clay and herbal cleansing mask fra Decléor

Essential balm fra Decléor

Skrevet

Har ALT for mye fra før, men ønsker meg Alice in wonderland paletten fra Urban decay.

Den er så nyyydelig!

Skrevet

Decleor essential balm, øyekrem fra MD, Hydra Floral mask..

Skrevet

Ønsker meg diverse produkter herfra: http://www.botanicals.co.uk/ De hadde en krem der for sensitiv hud som jeg fikk i gave for et år siden. Den reddet huden min i vinter. Nå vil jeg prøve fler av produktene deres. Ah.. Nye hudkremer er så deilig det!

Skrevet

Har ALT for mye fra før, men ønsker meg Alice in wonderland paletten fra Urban decay.

Den er så nyyydelig!

Åh, ja den ønsker jeg meg også!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ønsker meg diverse produkter herfra: http://www.botanicals.co.uk/ De hadde en krem der for sensitiv hud som jeg fikk i gave for et år siden. Den reddet huden min i vinter. Nå vil jeg prøve fler av produktene deres. Ah.. Nye hudkremer er så deilig det!

Denne serien selger de på Boots. Prøvde en øyekrem derfra en gang. Den var for menn og vra helt fantastisk. Fjernet mørke ringer og puff under øynene, helt perfekt altså. Den lages vist ikke lenger.. *sukk*. Ellers har de mange produkter jeg er nyskjerrig på.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Denne serien selger de på Boots. Prøvde en øyekrem derfra en gang. Den var for menn og vra helt fantastisk. Fjernet mørke ringer og puff under øynene, helt perfekt altså. Den lages vist ikke lenger.. *sukk*. Ellers har de mange produkter jeg er nyskjerrig på.

Skrevet

Har lyst på:

Flere Mac øyenskygger

Too Faced chocolate soleil

Parfymen Philosykos

Skrevet

-Lilash Den palletten i brun/grå toner fra lancome.

-Queenlash fra helena rubinstein men er redd den er litt som gullmaskaraen fra ysl og den likte jeg dårlig. Har lange, buede men tynne vipper og fikk edderkoppvipper av den. Møkk.

-Md produkter, alt fra fukt, rens og glykol-masker..men fy å dyyyyyrt det er!! Hvis en skal ha alt kommer det jo på mange tusen.

-En god concealer..har ikke funnet life-saveren min enda og jeg er superblå under øynene. Sukk...

-En god øyekrem som også kan brukes på overleppen for små linjer der..

-Bodyshops bodybutter og skrubb i lemon, lukter nyydelig.

Skrevet

Åh, jag har massor av önskemål! Och jag tänkte faktiskt ta mig in till stan och köpa några av dem imorgon. :)

Önskelista:

*Massor av nagellack från Viva la Diva (kan inte få för många!)

*Ögonskuggor från Viva la Diva

*Maskara från Viva la Diva

*Löspuder

*Sminkborstar

*Mineralsmink (kommer jag aldrig att ha råd till dock)

*Highlighter

*Cremeblush

*Brun-utan-sol

*Solpuder

Och mycket mer därtill, haha.

Skrevet

-En god concealer..har ikke funnet life-saveren min enda og jeg er superblå under øynene. Sukk...

Samme her! En som dekker, men som ser naturlig ut uten at man må sparkle hele fjeset for at det skal stå i stil :O

Skrevet

Lurer på å kjøpe en orange leppestift uten skimmer å legge under concealeren. Vet dette nøytraliserer det blå slik at concealeren dekker bedre.

Skrevet

En god face primer - noen anbefalninger?

La Prairie Skin Caviar Concealer Foundation - omg, denne koster 1000kr, men jeg vil ha den!

YSL Highlighter - måha

Øyenskygger i nudefarger

En ny rouge - noen anbefalninger?

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe meg akkurat det jeg har lyst på, bortsett fra La Prairie sine produkter, for de synes jeg er på kanten dyre.

Skulle gjerne kjøpt dem bare for å få testet dem ut, sånn for å finne ut om de er så bra som det skrytes av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...