Air Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Er det noe du har lyst til å kjøpe, men kanskje du ikke har råd eller prøver å være fornuftig? Selv om du ikke egentlig trenger enda en krem eller øyenskyggepalett er det lov å drømme seg bort her!
psawyer Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Jeg ønsker meg: Benefit Coralista NARS Orgasm Jan Marini Bioglycolic Facial Cleanser Dermalogica Active Moist L'Occitane Ultra Rich Eye Balm ...sukk
Skylines Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Lilash ja! Og en ordentlig god flytende mineralfoundation. Og MD Critical Care!
mari4ever Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Har lyst på : the balm palettene med to blusher og solpudder the balm øyenskygge palletter too faced jewllery box
Virilja Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 Jeg har den allerede da, men den er snart tom! Ønsker meg øyeskyggen fra Dr.Hauschka
Air Skrevet 25. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2010 Har en full wish list på Cherry Culture med falske øyevipper, lipgloss og øyeskygge paletter jeg ikke helt kan forsvare kjøpet på nå. Clay and herbal cleansing mask fra Decléor Essential balm fra Decléor
Rexina Skrevet 25. april 2010 #8 Skrevet 25. april 2010 Har ALT for mye fra før, men ønsker meg Alice in wonderland paletten fra Urban decay. Den er så nyyydelig!
meelissa Skrevet 25. april 2010 #9 Skrevet 25. april 2010 Decleor essential balm, øyekrem fra MD, Hydra Floral mask..
andemor Skrevet 26. april 2010 #10 Skrevet 26. april 2010 Ønsker meg diverse produkter herfra: http://www.botanicals.co.uk/ De hadde en krem der for sensitiv hud som jeg fikk i gave for et år siden. Den reddet huden min i vinter. Nå vil jeg prøve fler av produktene deres. Ah.. Nye hudkremer er så deilig det!
Ella_Grey Skrevet 26. april 2010 #11 Skrevet 26. april 2010 Har ALT for mye fra før, men ønsker meg Alice in wonderland paletten fra Urban decay. Den er så nyyydelig! Åh, ja den ønsker jeg meg også!
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #12 Skrevet 26. april 2010 Ønsker meg diverse produkter herfra: http://www.botanicals.co.uk/ De hadde en krem der for sensitiv hud som jeg fikk i gave for et år siden. Den reddet huden min i vinter. Nå vil jeg prøve fler av produktene deres. Ah.. Nye hudkremer er så deilig det! Denne serien selger de på Boots. Prøvde en øyekrem derfra en gang. Den var for menn og vra helt fantastisk. Fjernet mørke ringer og puff under øynene, helt perfekt altså. Den lages vist ikke lenger.. *sukk*. Ellers har de mange produkter jeg er nyskjerrig på.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #13 Skrevet 26. april 2010 Ønsker meg diverse produkter herfra: http://www.botanicals.co.uk/ De hadde en krem der for sensitiv hud som jeg fikk i gave for et år siden. Den reddet huden min i vinter. Nå vil jeg prøve fler av produktene deres. Ah.. Nye hudkremer er så deilig det! Denne serien selger de på Boots. Prøvde en øyekrem derfra en gang. Den var for menn og vra helt fantastisk. Fjernet mørke ringer og puff under øynene, helt perfekt altså. Den lages vist ikke lenger.. *sukk*. Ellers har de mange produkter jeg er nyskjerrig på.
Rosenrød Skrevet 26. april 2010 #14 Skrevet 26. april 2010 Har lyst på: Flere Mac øyenskygger Too Faced chocolate soleil Parfymen Philosykos
Djungelvrål Skrevet 26. april 2010 #15 Skrevet 26. april 2010 -Lilash Den palletten i brun/grå toner fra lancome. -Queenlash fra helena rubinstein men er redd den er litt som gullmaskaraen fra ysl og den likte jeg dårlig. Har lange, buede men tynne vipper og fikk edderkoppvipper av den. Møkk. -Md produkter, alt fra fukt, rens og glykol-masker..men fy å dyyyyyrt det er!! Hvis en skal ha alt kommer det jo på mange tusen. -En god concealer..har ikke funnet life-saveren min enda og jeg er superblå under øynene. Sukk... -En god øyekrem som også kan brukes på overleppen for små linjer der.. -Bodyshops bodybutter og skrubb i lemon, lukter nyydelig.
LetThemEatCake Skrevet 27. april 2010 #16 Skrevet 27. april 2010 Åh, jag har massor av önskemål! Och jag tänkte faktiskt ta mig in till stan och köpa några av dem imorgon. Önskelista: *Massor av nagellack från Viva la Diva (kan inte få för många!) *Ögonskuggor från Viva la Diva *Maskara från Viva la Diva *Löspuder *Sminkborstar *Mineralsmink (kommer jag aldrig att ha råd till dock) *Highlighter *Cremeblush *Brun-utan-sol *Solpuder Och mycket mer därtill, haha.
Jade Skrevet 27. april 2010 #17 Skrevet 27. april 2010 -En god concealer..har ikke funnet life-saveren min enda og jeg er superblå under øynene. Sukk... Samme her! En som dekker, men som ser naturlig ut uten at man må sparkle hele fjeset for at det skal stå i stil :O
Djungelvrål Skrevet 27. april 2010 #18 Skrevet 27. april 2010 Lurer på å kjøpe en orange leppestift uten skimmer å legge under concealeren. Vet dette nøytraliserer det blå slik at concealeren dekker bedre.
Cheesecake Skrevet 27. april 2010 #19 Skrevet 27. april 2010 En god face primer - noen anbefalninger? La Prairie Skin Caviar Concealer Foundation - omg, denne koster 1000kr, men jeg vil ha den! YSL Highlighter - måha Øyenskygger i nudefarger En ny rouge - noen anbefalninger?
Gjest Badabing Skrevet 28. april 2010 #20 Skrevet 28. april 2010 Jeg pleier å kjøpe meg akkurat det jeg har lyst på, bortsett fra La Prairie sine produkter, for de synes jeg er på kanten dyre. Skulle gjerne kjøpt dem bare for å få testet dem ut, sånn for å finne ut om de er så bra som det skrytes av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå