Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når en starter med medisiner (hvor mange dager etter TR?) og hvor lang tid (uker?) det tar fra en starter opp med medisiner/nedregulering til egget "er på plass"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har startet på det man kaller langt regime.

Jeg startet med Synarela nesespray på CD 20, sprøyten begynner jeg på når jeg kommer til dag 17 med spray. Det blir så sprøyte og spray i 9 dager, før ul der de sjekker veksten av eggene. Hvis jeg er heldig blir det innsetting 31 dager etter jeg startet på medisinene :)

Jeg vet at det er mange som går lenger på spray før sprøytestart også.

Kort regime er jeg neimen ikke sikker på tidsaspektene.

Skrevet

Takk for svar. Håper å høre fra noen som kan noe om kort regime også :)

Hva avgjør om en starter på kort eller langt regime da?

Skrevet

jeg har hatt kort regime et par ganger. langt fungerte ikke på meg.

kan variere fra person til person, men at en kan si halvparten av tiden med kort regime, er vel ikke så langt unna. sjekk gjerne ut dagboka mi for mer detaljer :)

lykke til!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Langt regime er det vanligste og det man nesten alltid prøver først hvis ikke det er noe spesielt.

Skrevet

Det varierer litt fra person til person, noen må gå lengre på sprøyter enn andre, noen tar lettere imot medisinene enn andre. Så noen fasit finnes vel neppe, men en del retningslinjer.

Jeg begynte med nesespray nesten 3 uker etter start av mens. Etter nesten 3 uker med nesepray begynte jeg med sprøyter og 4 uker start av nesespray tok jeg UL, avsluttet medisinene og var til uttak 3 dager etter det. Og i utgangspunktet skal man da sette inn 2 dager etterpå, noe jeg ikke gjorde grunnet overstimulering.

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde kort regime forrige gang (skulle egentlig hatt det denne gangen også, men måtte utsette sprøytestart på grunn av mann på sjøen :dry: ). Jeg gikk to uker på spray - begynte rett etter EL ca - før jeg begynte på sprøyter. Da gikk jeg på sprøyte og spray i 1,5 uke (fra onsdag til fredag), EL-sprøyte lørdag, uttak mandag og innsetting onsdag.

Altså:

Spraystart 11.november

Sprøytestart 25.november

EL-sprøyte 5.desember

Uttak 7.desember

Innsetting 9.desember

Testing 22.desember

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...