Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2003 #1 Skrevet 16. september 2003 Vil bare si at jeg syns Posten er en gjeng med sleipinger! Fikk melding om en pakke som var kommet til meg fra utlandet og at den kanskje måtte fortolles. Jeg ba dem se etter om det stod noen deklarert verdi på pakken for det skal det som regel gjøre. Det sa de det ikke gjorde, og jeg sa de kunne åpne pakken for å se etter en faktura der. Når jeg så senere får pakken hjem ser jeg jo med en gang at det står deklarert en verdi på pakken, lik det jeg betalte. Blir skikkelig irritert på dem når de juger sånn! Ikke at det var noe hemmlig i pakken, men de kan da fortelle sannheten når de blir spurt og ikke juge. Grrrr.....
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2003 #3 Skrevet 18. september 2003 Dritsleipe..... Hadde postboks. Sa opp. Betalte for et åt den 1.april 03. hadde halvt år igjen av leietiden. Får ikke resten av penger igjen, men å leie ut til nye det gjør dem.......
manji Skrevet 18. september 2003 #4 Skrevet 18. september 2003 Har ikke hatt noe problemer med posten selv, annet enn sist jeg var å hentet (skulle hente) en pakke, så visste de ikke sitt eget post nummer. Det er vel som de sier, det siste telefon nummeret du lærer deg, er ditt eget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå