annel Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jeg skal i bryllup i mai og har funnet en nydelig kjole som er champagnefarget med et sort bånd i livet. Kan jeg ha det eller er champagne en farge som er for nær brudens farge? Kjolen er fotsid og uten stropper.
Sapree Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 I dag kan bruden ha den fargen hun vil ha på kjolen sin, så selfølgelig kan du ha det! Champagne kan også minne om (mørk)ivory, noe som er veldig populært på brudekjoler i Norge nå til dags.
Jumpforjoy Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 I dag kan bruden ha den fargen hun vil ha på kjolen sin, så selfølgelig kan du ha det! Champagne kan også minne om (mørk)ivory, noe som er veldig populært på brudekjoler i Norge nå til dags. Tror hu er gjest, ikke brud, og derfor lurer på om det er greit å ha en såpass lys kjole.
Gjest Spinell Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Nå har jo ikke vi sett kjolen, men utfra beskrivelsen din ville jeg helt klart unngått denne kjolen i et bryllup, sort bånd i livet eller ei. Champagnefarget, stroppeløs og fotsid høres ut som en brudekjolebeskrivelse for meg...
Concertina Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Jeg ville ikke brukt den, fotsid, stroppeløs og champagnefarget er en kombinasjon som er altfor lik brudekjolen. Det er ikke så uvanlig med champagnefarget brudekjole.
Gjest AnneShirley Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 Jeg oppfatter champagnefarge som en typisk brudekjolefarge og det er derfor en av de FÅ fargene man bør unngå som gjest.
annel Skrevet 24. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2010 Ok, takk skal dere ha. Da fortsetter jeg jakten etter en kjole jeg kan bruke i bryllup
Sunshine Skrevet 24. april 2010 #9 Skrevet 24. april 2010 (endret) I mitt bryllup kunne du gjerne brukt den! Er fargen veldig lys eller nær beige? Du kan jo høre hva slags farge bruden skal ha på sin kjole. Endret 24. april 2010 av Sunshine
annel Skrevet 25. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2010 Jeg har bare sett den på nettet, så litt usikker på hvor mørk/lys champagne den er siden man ikke får helt inntrykk av det på bilder. Det er denne jeg tenker på: http://www.coast-stores.com/ALLURE-MAXI-DRESS//-/fcp-product/2224675103 Jeg vet at bruden skal ha en helt hvit kjole med hvitt tyllskjørt.
tuji Skrevet 25. april 2010 #11 Skrevet 25. april 2010 Den var nydelig! Men den ligner litt på en brudekjole, så jeg ville ikke følt meg komfortabel med å ha den på i et bryllup.
Sunshine Skrevet 25. april 2010 #12 Skrevet 25. april 2010 Jeg synes du kan ha den Men om du er usikker kan du kanskje kjøpe den i grønn?
Cæmis Skrevet 25. april 2010 #13 Skrevet 25. april 2010 var på coast i går, den champagne fargen er veldig lys, nesten ivory. Mørkere ville vært akseptabelt, men eneste da er at man burde være brun for at fargen skal bli fin mot huden.
Snart Frue Skrevet 25. april 2010 #14 Skrevet 25. april 2010 Det er jo en pen kjole, du kan jo høre om de har den i andre farger?
Sunshine Skrevet 25. april 2010 #15 Skrevet 25. april 2010 var på coast i går, den champagne fargen er veldig lys, nesten ivory. Mørkere ville vært akseptabelt, men eneste da er at man burde være brun for at fargen skal bli fin mot huden. Sikker på at du ikke så på den som var i ivory da? Den finnes både i champagnefarge og ivory (pluss grønn og sort).
Gjest Ylva Virvla Skrevet 25. april 2010 #16 Skrevet 25. april 2010 Jeg har bare sett den på nettet, så litt usikker på hvor mørk/lys champagne den er siden man ikke får helt inntrykk av det på bilder. Det er denne jeg tenker på: http://www.coast-stores.com/ALLURE-MAXI-DRESS//-/fcp-product/2224675103 Jeg vet at bruden skal ha en helt hvit kjole med hvitt tyllskjørt. Selv ville jeg ikke brukt den i bryllup. Synes den minner for mye om en brudekjole, mest med hensyn til fargen. Stoffet og at den er stroppeløs bidrar også til det. Særlig når du sitter vil den minne for mye om en brudekjole. Det er uansett opp til deg da. Hvis du bestemmer deg for å bruke den, ville jeg gått for svarte sko og veske, samt sjal i en annen farge. Men den var NYDELIG da! Kanskje du kan finne en annen anledning.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #17 Skrevet 25. april 2010 Det er en nydelig kjole, men jeg ville valgt enten den svarte eller grå som gjest i bryllup
Lykkelitenen Skrevet 25. april 2010 #18 Skrevet 25. april 2010 Nydelig kjole, men enig i at den burde våre grågrønn (sort i brullyp om sommeren er ikke helt det store), eventuelt champange i den korte versjonen. Da får man ikke samme brudekjolepreget selv om den er champangjefarget Og enig med tilbehaør, sorte sko og veske...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå